וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבאל'ה בוא לפארק: מסעדה חדשה בכ"ס

סבאל'ה, ביסטרו חדש בפארק בכפר סבא, נהנה משפע מקומות חנייה ומאווירה נינוחה. התפריט: בגובה העיניים. "אנשים באים לפה אחרי יום עבודה. לא צריך לאתגר אותם יותר מדי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטה במסעדת סבאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביסטרו חדש בשם סבאל'ה נפתח באחרונה בפארק בכפר סבא. על המטבח במקום אחראית אדר קפלן מור, שפית ויועצת קולינרית. "עד כה היו בתוך פארקים בארץ רק בתי קפה, אבל לא מסעדות", אומרת קפלן מור. "היתרון במיקום המסוים הזה הוא האווירה הנעימה, הנינוחות, וכן החנייה שיש כאן בשפע. כל היתרונות הללו מתאימים לקהל לקוחות, שמגיע מחוץ לאזור השרון וגם מתוכו".

סבאל'ה פועלת במהלך כל היום - החל משעות הבוקר ועד הלילה. היא גם מציעה מגוון תפריטים: תפריט בוקר, עסקית צהריים, תפריט ערב, וכן תפריט ילדים מושקע. המסעדה מחולקת ל-3 חלקים: מרפסת, המונה כ-40 מקומות ישיבה, פנים המסעדה והחלל המרכזי, עם עוד כ-80 מקומות נוספים, ו-14 מקומות ישיבה על הבר.

את המטבח במקום מגדירה קפלן מור כפשוט ולא יומרני. "אנחנו רוצים להגיש אוכל נגיש ולא יומרני, עם תמורה הולמת למחיר. לא באנו לחנך או ללמד את הלקוח משהו חדש, ובתפריט יש עוגנים מוכרים לכל אחד, כמו המבורגר וסטייק. מצד שני, יש מנות מעט יותר מורכבות, אך גם הן לא מבלבלות ועשויות מחומרי גלם שאנשים מכירים. לדוגמה: ניוקי עם פילה עגל. אני לוקחת בחשבון שאנשים מגיעים הנה אחרי יום עבודה ארוך, בשביל ליהנות ולנוח. לא צריך לאתגר אותם יותר מדי, אלא לתת אווירה נעימה ואוכל טעים ומוקפד, אבל מהמיינסטרים".

דוגמאות מהתפריט של סבאל'ה: סינטה כבושה באיולי פלפלים, עם חרדל, טוסטונים וירקות (45 שקלים), חצילים ממולאים בגבינות צאן ואגוזים, המוגשים על עדשים ונגיעות שמנת חמוצה עם בצל ושום (44 שקלים), אנטרקוט 300 גרם צלוי בגריל, מוגש ברוטב ציר בקר ותפוחי אדמה אפויים (118 שקלים), תבשיל קציצות עגל פרסי, מוגש על אורז ירוק וחמוציות (89 שקלים), ריזוטו שלושה דגנים וטחינה (58 שקלים), פסטה פפרדלה, עם ארטישוק, זיתים שחורים ועגבניות צלויות (64 שקלים), עוגת נמסיס (32 שקלים), פרפה חלווה אספרסו (30 שקלים), ועוד.

לצד התפריט הרגיל יש גם תפריט של מנות ללא גלוטן ומנות טבעוניות, ובתפריט הילדים במסעדה מודגש הפן הבריאותי. "יצרנו מקום בגובה העיניים, שהוא נעים וידידותי", מסבירה קפלן מור, "אנחנו שמים דגש גם על נושא האלרגיות והרגישויות, אם ישנם, עם חשיבה לכיוון אג'נדות של אוכל טבעוני, אוכל בריא לילדים, ואוכל ללא גלוטן".

סבאל'ה. פארק כפר סבא, סמוך לאצטדיון. 09-7689016. ראשון-שבת 9:00-24:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • סבאל'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully