וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת החתונות: שלום לאנטרקוט

רגע לפני שאתם כותבים את הצ'ק, קחו בחשבון שהחתונה שהוזמנתם אליה יכולה להיות טבעונית, צמחונית, אורגנית, ואולי בכלל אסיאתית. כמה מהאופציות המעניינות של העונה

עונת החתונות יוצאת בימים אלה לדרך, וזה הזמן להציץ על כמה מההצעות הבלתי שגרתיות שאפשר למצוא היום בשוק הקייטרינג. למי שמאס מקייטרינגים שגרתיים, ומארוחות שאפשר לנחש את הרכבן עוד לפני שמשחילים את הצ'ק לתיבה, הנה כמה הצעות פחות סטנדרטיות:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטרינג טבעוני נקטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבעוני

נקטר
על הקייטרינג: בניגוד לחברות קייטרינג אחרות, המציעות אופציה טבעונית בתוך מגוון אפשרויות אחרות, נקטר יוצרים אך ורק אוכל טבעוני. את הקייטרינג, שקיים חצי שנה, מפעיל מעוז קשתי, מסעדן ויועץ תזונה, יחד עם ניצן לאון, מפיק האירועים.

בתפריט: לאור החששות המובנים של זוגות ללכת על חתונה טבעונית, שעשויה להרים גבות בקרב בני משפחה, בקייטרינג נקטר שמים דגש על תחושת השפע. בחתונה אופיינית של נקטר יהיו 5 סוגי סלטים, 4 מנות פתיחה, 3 מנות עיקריות, 3 סוגי תוספות, ו-5 סוגי קינוחים. מלבד כל אלה, ניתן להזמין גם עמדות מיוחדות, כמו תחנת סמות'יס, המבורגרים טבעוניים מעדשים ואורז פרא עם פטריות, עמדת דוסה - פנקייק הודי עם קארי וצ'אטני, תחנת סושי טבעוני, ועוד. במנות העיקריות משתדלים בנקטר להעניק תחושה "בשרית", כך לדוגמה במנת לזניה עם ממרח קשיו, קציצות טבעוניות שונות, ממולאים ועוד.

מחירים: 150-400 שקלים לסועד.

כמות סועדים: אין הגבלה.

לפרטים: 0523355340

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'סי סלט קייטרינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטבח Jessie

על הקייטרינג: מטבח Jessie הוא קייטרינג טבעוני, אשר שם דגש על הפן הבריאותי. בקייטרינג משתמשים בשיטות בישול בריאותיות, נמנעים מטיגון ומעודף מלח, ונוטים לשלב מעט מאוד שמן בהכנות. על האוכל אחראי אסף מגן, בעל ניסיון רחב בתזונה טבעונית בשיטת הרואו פוד, שבה במזון שלא מכינים מזון שלא חומם מעבר ל-42 מעלות, על מנת לשמור על ערכם התזונתי המלא של חומר הגלם. בקייטרינג של מגן ניתן לערוך אירועים טבעוניים, וכן אירועים על טהרת הרואו פוד.

בתפריט: בגזרה הטבעונית ניתן למצוא במטבח Jessie מנות כמו ריזוטו ירקות שורש ופטריות ברוטב טופו; פטריות צלויות עם נתחי סויה ברוטב "שמנת" סויה שמכינים במקום, עם מגוון נבטים. חובבי הרואו פוד יכולים למצוא בקייטרינג פסטת זוקיני מסולסלת על רוטב עגבניות טריות וירקות שורש; סלט סלק ולפת על קינואה, בעיטור נבטים; פסטת גזר ברוטב "שמנת" טופו, עדשים, קינואה ונבטים, ועוד.

כמות סועדים: אין הגבלה.

מחירים: 150-300 שקלים לאורח.

לפרטים: 0544476706.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התאנה המעופפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמחוני וחלבי

התאנה המעופפת
על המקום: הקייטרינג מראש פינה הוא חלבי צמחוני, ובו גם אפשרות טבעונית, וכן אפשרות לתפריט אירוע נטול גלוטן. בעלי התאנה המעופפת - איילת בורנשטיין ובת שבע שור - עובדות עם חומרי גלם טריים, ומקפידות על תפריטים מיוחדים, שהן בונות יחד עם הלקוחות.

בתפריט: כמנות פתיחה ניתן למצוא בקייטרינג מאפה פילו עם עדשים וקארי; בורקיטס מקמח מלא וסמבוסק עיראקי; קישונים ומגשי גבינות גליליות מיוחדות; לחמים שנאפים במקום כמו לחם סלק, לחם דוחן, לחם שיפון ולחם כוסמין, לצד מטבלים כמו חצילים עם יוגורט ונענע; עגבניות מיובשות עם חמניות קלויות ועוד. בהמשך האירוע מוגשים סלטי דגנים מלאים, קישים, פשטידות ולזניות, וכן מנות דגים מגוונות כמו סלמון בגריל, דניס אפוי או קציצות דגים אסיאתיות. היתרון של התאנה המעופפת הוא כמובן הקינוחים החלביים: עוגת מוס שוקולד, עוגת גבינה פירורים, פאי אגוזים, פבלובה, טארטלטים, פאי תפוחים, פאי פירות עם קרם פטיסייר ועוד.

כמות סועדים: עד 250 איש.

מחירים: 189-380 שקלים לאורח.

לפרטים: 077-797-0177.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבח שלר מה קייטרינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

המטבח של רמה

על המקום: המסעדה הפסטורלית בנטף שבהרי יהודה עורכת כבר שנים אירועים באווירה אינטימית, על רקע נוף ציורי ורומנטי. היתרון כאן הוא אוכל ברמה של מסעדה, מחומרי גלם שאת חלקם מגדלים במקום. ניתן לערוך במטבח של רמה, בנוסף לאירועים צמחוניים, גם אירועי בופה, בראנץ', אירועי קדרות, ואף להרכיב תפריט אישי עם השף של המסעדה.

בתפריט: התפריט הצמחוני מגוון מאוד: מנות פתיחה כמו קרוקט בטטה, שקדים ועלי זעתר; "סוכריות" ברינזה ועלי נענע ; מאפה מטבון המסעדה עם גבינת עיזים ואגסים ביין, עם אורוגולה ושקדים; סינייה צמחונית עם טחינה ירוקה וסלט ערבי; טארט דלועים על בצק פריך ופולנטה; תבשיל עדשים כתומות בחריפות מעודנת ואורז שחור בשמנת עיזים וכמהין, עם ביצי שליו עטופות בפנקו; קינוחים כמו קרם זביון וקולי פירות יער; גלידת פיסטוק ומי ורדים, ועוד.

מחירים: 180-260 שקלים לאורח.

כמות סועדים: עד 180 איש.

לפרטים: 02-5700954.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייטרינג מעשיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חתונות מעדנייה

קייטרינג מעשייה

על הקייטרינג: הקייטרינג של השף חיים סבג מציע מגוון רחב של אפשרויות לאירועים. בין אירועי הקונספט המדליקים לעונה זאת ניתן למצוא אירועי מעדנייה מיוחדים, אירועי שוק בדגש על ביתנים של מגדלים, ועוד. כמו כן מציעים בקייטרינג מעשייה תפריטים טבעוניים מיוחדים, אירועי קוקטייל ואירועי מטבח פתוח.

בתפריט: באירוע המעדנייה של הקייטרינג יש שולחן ארוך, ועליו אינספור מאכלים - גבינות צאן ובקר ממחלבות בוטיק, שמהן חותכים האורחים כאוות נפשם, או בשרים ונקניקים שונים, כמו סלמי, סרוולד, קרפצ'ו סינטה ועוד, דגים מעושנים כמו בורי כבוש, מטיאס בשמן זית, סרדינים בבצל וטרגון; כבד קצוץ, מגוון אנטיפסטי, שלל סלטים וממרחים כמו קרם פלפלים, פסטו לימונים כבושים, חציל בגריל, וגם מאפים נבחרים ולחמי שאור. ייחודם של אירועי המעדנייה: המעמד החופשי והלא מחייב, שבו יכולים הסועדים לבחור מה שהם רוצים וכמה שהם רוצים. מי שמעוניין באירוע מעדנייה בווריאציה לא כשרה, יכול לפנות לחברת הבת של קייטרינג מעשייה - קייטרינג "קוטורה". את אירועי המעדנייה מקיימים בקייטרינג בשילוב עם תפריט נוסף, או על טהרת המעדנייה בלבד.

כמות סועדים: מ-50 ועד 1,200 איש.

מחירים: 180-350 שקלים לאורח.

לפרטים: 04-9895792 ; 052-7366898

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקומה הרביעית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקומה הרביעית

על המקום: לופט האירועים של קבוצת נואר בתל אביב מציע מטבח שף מוקפד למגוון אירועים. השנה ניתן למצוא בקומה הרביעית שלל קונספטים מעניינים, בהם אירוע בוהריים, המושפע ממטבחים שונים מרחבי העולם, כמו ברזיל, תאילנד, ספרד ועוד. כמו כן נערכים במקום אירועי קוקטייל של "צלחת מזלג", עם מגוון מנות מסתובבות במהלך הערב, המאפשרים לטעום ממגוון רחב של מנות.

בתפריט: אירועי המעדנייה של הקומה הרביעית מכילים מזנון דליקטסן מוקפד, שבו מגוון נקניקים ובשרים, דגים מעושנים, ירקות כבושים תוצרת בית, לחמים שנאפו במקום, שלל סלטים כמו סלק אפוי עם בצל ואגוזים, סלט שומר עם עדשים שחורות, תפוחי אדמה ורוטב איולי צ'יפוטלה, סלט עגבניות אפויות עם שקדים צלויים, לצד לחמים מיוחדים, פוקצ'ות ועוד. אירוע המעדנייה יכול להיות חלק באירוע קוקטייל או באירוע עם ארוחת ערב מלאה.

כמות סועדים: עד 350 איש.

מחירים: 260-440 שקלים לאורח.

לפרטים: 03-6888554.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פטה כפרי בקייטרינג לואיזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורגני

קייטרינג לואיזה

על הקייטרינג: קייטרינג לואיזה, של ענת לב ארי, קיים כבר 13 שנים. בלואיזה בונים תפריטים אישיים, בדגש על אוכל אורגני. השף של הקייטרינג, נדב , עבר באיטליה הכשרה לפי גישת הסלואו פוד, והוא גם עובד עם מגוון משקים קטנים ואורגניים בסביבת אבו גוש, שם הוא ממוקם.

בתפריט: אירוע אורגני לא חייב להיות צמחוני או טבעוני, אך גם האופציה הזאת אפשרית. התפריט האורגני בלואיזה מדגיש על פי רוב את הפן הבריאותי, לכן ניתן למצוא אצלם מנות כמו תבשיל קציצות מקמח חומוס עם בטטות מבושלות בחלב קוקוס לצד פריקי אורגנית; עוף עם סילאן ותפוזים לצד ריזוטו גריסי פנינה; סלט מלפפונים אורגני עם שקדים ופרי עונתי בוויניגרט דבש ונענע; קינוח של בננות מקורמלות עם מוס קארי רענן, ועוד.

כמות סועדים: עד 400 איש.

מחירים: 180-300 שקלים למנה.

לפרטים: 02-5337120, 052-2633918

טעם אישי

על הקייטרינג: שף גיל צוקרמן, ממושב בני ציון מפעיל את קייטרינג טעם אישי כבר 7 שנים. צוקרמן סבור, שאנשים הגיעו לרוויה מאירועים סטנדרטיים של בופה ובשרים, כך שמלבד הקייטרינג האורגני, טעם אישי מציעים גם אירועים צמחוניים, אירועי פינגר פוד עם מבחר גדול של מנות ביס ואוכל מסתובב, אירועי קוקטייל ו"צלחת מזלג".

בתפריט: עם הקייטרינג האורגני ניתן לערוך אירוע צמחוני או לא צמחוני. התפריט האורגני הוא עונתי מאוד, לכן הפירות והירקות הרלוונטיים לאותה תקופה הם אלה שיבואו לידי ביטוי בתפריט. בין המנות בקייטרינג האורגני לעונת האביב הנוכחית ניתן למצוא רביולי מקמח אורגני ממולא בקרם ארטישוק ירושלמי וקוביות קישואים עם גבינת עיזים, עדשים שחורות, עגבניות שרי, שמן זית ולימון; דג ים על פי הדגה העונתית מוגש בקראסט הדרים ארומאטי מפירורי לחם אורגני, שקדים קלויים, גרידת לימון, גרידת תפוזים, פטרוזיליה ואבקת קארי; חזה עוף אורגני צלוי על מחבת עם שמן זית בגרידת תפוזים, ג'ינג'ר ופפריקה חריפה, על ירקות עונתיים לצד סלט סלרי, ועוד.

כמות סועדים: עד 250 איש.

מחיר: 120-220 שקלים למנה.

לפרטים: 0525298587

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוכל אסייתי בקייטרינג מון שף/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסיאתי

מון שף

על הקייטרינג: מון שף קיים כבר יותר מ-6 שנים, ומופעל בידי השף דורון וודקה, כשלאירועים האסיאתיים חובר אליו גם השף עידו בלסי. הרעיון הייחודי של הקייטרינג: עבודה במטבחים פתוחים תוך כדי האירוע, כך שמאחורי כל דוכן, עומד למעשה מטבח בפני עצמו. מלבד הזווית האסיאתית, מון שף מציעים קייטרינג של מטבחים אתניים נוספים, וכן הגשמת חלומות קולינאריים באופן כללי, באמצעות תפריט שנתפר באופן אישי לאירוע.

מה בתפריט: התפריט האסיאתי של מון שף מקבץ מגוון מטבחים, ויוצר מזנונים על בסיס המטבח הווייטנאמי, התאילנדי, היפני והסיני: סושי במגוון צורות, קרות וחמות, בליווי קימצ'י בהכנה פרונטאלית; סלט וואקמה עם טונה אדומה ומלפפונים; "סמרול" - רול אורז חלוט במילוי אטריות שעועית, טופו וירקות; מרק "מוריאוקה ריימן", שהוא מרק אטריות קר עם ירקות, ג'ינג'ר וביצה קשה, ועוד. את התפריט האסיאתי ניתן לשלב עם תוספות שיתאימו יותר לחיך הישראלי, כך שהאירוע יהיה בעל אופי יותר מקומי, לקהל הלא הרפתקני, בהתאם לשיקול הלקוח.

סועדים: עד 180 איש.

טווח מחירים: 300-600 שקלים לאורח.

לפרטים: 0526734081

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיפוד אסייתי בקייטרינג טעם השף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טעם השף

על הקייטרינג: השף גיא רוזן מציע בקייטרינג שלו מגוון רחב מאוד של סוגי תפריטים, כמו תפריט ים תיכוני, תפריט אסאדו, תפריט צמחוני או טבעוני, תפריט איטלקי, וכן תפריט אסיאתי חדש. בתפריט האסיאתי: אירוע הגשה או עם מגוון עמדות כמו עמדת וון טון, עמדת סושי ועוד. בנוסף לאופציה הכשרה, יש גם אופציות לתפריטים לא כשרים.

בתפריט: ניתן למצוא בתפריט האסיאתי של טעם השף מנות בהשראת המטבח הסיני, ההודי, היפני, התאילנדי והווייטנאמי. בין מנות הפתיחה: דים סאם מגוון, ספרינג רולס, נתחי ברווז פקין על שערות אורז, סלט ירוקים תאילנדי עם שבבי ביצים ופטריות, פלטת גיוזה, נתחי סינטה סצ'ואן, קינוח פירות בטמפורה עם רוטב מנגו, בננה לוטי ועוד.

מחיר: 150-400 שקלים לסועד.

כמות אנשים: עד 200 איש.

לפרטים: 0506652662

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
the catering/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא כשר

THE CATERING

על המקום: THE CATERING הוא קייטרינג הבוטיק של קבוצת R2M (קופי בר, בראסרי, רוטשילד 12, הוטל מונטיפיורי, דליקטסן ועוד). אין בקייטרינג תפריטי מדף, ובפגישה ראשונית לומד הצוות הקולינרי את רצון הלקוח. רק אז נבנים התפריט והקונספט הייחודי לאותו אירוע. הקייטרינג עצמו לא כשר, אך ניתן לערוך עימו גם אירועים חלביים או בשריים כשרים, אם כי ללא תעודה.

בתפריט: כאמור, בתפריטים מגוון האוכל משתנה, והשירות מתבצע בידי צוות ממסעדות הקבוצה. האירועים יכולים להיערך במסעדות הקבוצה, כמו למשל בראנץ' חתונה ברוטשילד 12, או בחללים ולופטים שונים לפי בחירה. ובכל זאת דוגמה לתפריט: באירוע בקונספט איטלקי, שערך הקייטרינג באחרונה, הוגשו מנות כמו ויטלו טונאטו, אוסובוקו עגל, במיה ועגבניות, רוטלו תרד וריקוטה בחמאת מרווה, וקינוחים כמו קנולי וטירמיסו.

כמות סועדים: עד 250 איש לאירועים מלאים, ועד 400 לאירוע קוקטייל.

מחיר: כ-250 שקלים לאורח. המחיר משתנה בהתאם לכמות האורחים וסוג האירוע.

לפרטים: 054-439-1573

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריזוטו פטריות כמהין של קייטרינג התרנגול הכחול/מערכת וואלה!, צילום מסך

שאול בן אדרת - קימל קייטרינג

על המקום: הקייטרינג של השף שאול בן אדרת מציע מגוון רחב של מנות משלוש המסעדות של השף: קימל, קימל בגלבוע והתרנגול הכחול. בן אדרת גם מציע תפריטים שנבנים באופן אישי עם הלקוח. הקייטרינג מגיע לבתים פרטיים, אולמות או חדרי האירועים במסעדת קימל. קימל קייטרינג אינו כשר, אך ניתן לערוך עמו אירועים כשרים ללא תעודה.

בתפריט: היתרון של קייטרינג לא כשר אינו רק ביכולת להתפרע במנות עיקריות, אלא בעיקר בקינוחים החלביים, ובמנות ראשונות שמשלבות גבינות. כך ניתן למצוא בקייטרינג של בן אדרת מנות כמו סלט סלק, חמוציות וגבינת רוקפור; טרטר דג, צלפים, לימון ועשבי תיבול; מרק דגים ופירות ים; רביולי במילוי גבינת צאן ומרווה ברוטב שמנת, בטטה ופטריות; קדרת סרטנים; פאייה מסורתית; תותים עם מסקרפונה ושטרוייזל; מלבי של התרנגול הכחול; גלידות חלביות, ועוד.

כמות סועדים: עד 1,000 איש.

מחיר: 300 שקלים בממוצע לאורח.

לפרטים: 03-5161596 או 03-5105204.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully