וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: ביסטרו חדש באזורי חן בת"א

על חורבות מסעדת וול דאן הוותיקה, שנסגרה לפני כחודשיים, יוקם ביסטרו, שישלב גם מעדנייה. בדשא הסמוך אפשר יהיה לקיים פיקניק עם גבינות, יינות, סלטים ולחם שנאפה במקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקומה של וול דאן המיתולוגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת וול דאן (WELL DONE ) המיתולוגית, בשכונת אזורי חן שבתל אביב, סגרה את דלתותיה בסוף אפריל, אחרי שפעלה במקום מ-1997. את מקומו של אהרון ברזילי, הבעלים, תפסו עכשיו היזם והמסעדן צביקי עשת, והשף אליאב גולדברג. במהלך החודש הקרוב השניים יפתחו במקום ביסטרו משפחתי בשם גרינברג.

עשת, שהיה בעבר מנכ"ל קבוצת ארקפה, וכן שותף ברשת המסעדות האיטלקיות נובה ג'ויה, מספר שלאחר סגירת וול דאן, הוא ראה את הפוטנציאל במקום שהתפנה, ורצה להקים בו בית אוכל חדש, שיספק מענה לתושבי השכונות הצפוניות של תל אביב. לשם כך חבר עשת לשף גולדברג, שעבד בעבר במסעדות כמו קופי בר וקפה גופרמן, ובקייטרינג פרי הארץ. על פי תוכניותיהם של השניים, המטבח בביסטרו גרינברג ישלב בין הסגנונות הרווחים בפריז ובניו יורק.

מלבד ארוחות צהריים וערב, יגישו במקום גם תפריט ארוחות בוקר רחב. עוד מתוכננת לפעול בו מעין מעדנייה בהשראה ניו יורקית, שבה אפשר יהיה לקנות הביתה אוכל מוכן - סלטים מיוחדים, בשרים מתובלים להכנה ביתית, לחמים שנאפו במקום, יינות, גבינות, פסטות טריות, רטבים ביתיים, ואפילו מוצרים למטבח, ספרי בישול ועוד.

לעת עתה עובר המקום שיפוץ. בסיומו יהיו בביסטרו 200 מקומות ישיבה, חלקם בחלל הראשי של המסעדה, וחלקם במרפסת המקיפה את המקום. בקרבת המסעדה גם נמצאת גינה רחבה, שבה יהיה מעין מתחם פיקניק, המיועד למשפחות הסועדות בדלי של גרינברג. המתחם כולל דשא, ספסלים ומקומות מוצלים, לרביצה לא פורמלית.

לכשיפתח, בשבועות הקרובים, יפעל הביסטרו 7 ימים בשבוע, החל מ-7:00 בבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה. תפריט הבוקר במקום יוגש עד 12:00, ואז יעברו בימים ראשון עד חמישי למתכונת עסקית, שתימשך עד 17:00. לאחר מכן יפעל גרינברג במתכונת של ארוחות ערב, עד אחרון הסועדים.

גרינברג. אורי צבי גרינברג 25, אזורי חן, תל אביב. טלפון: עדיין אין. שעות פתיחה: ראשון-שבת 7:00 עד אחרון הסועדים. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully