וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיציליאנו בקרית אונו: רשת חדשה לאוכל איטלקי

בעליה של מסעדת סיציליאנו מתכוונים להתרחב בשנים הקרובות לרשת בת 30 סניפים, בכל רחבי הארץ. הרעיון הבסיסי: הכלאה בין מסעדה למזון מהיר. "הלכנו על מוצר ברמה גבוהה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיציליאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סניף ראשון לרשת ארצית חדשה של אוכל איטלקי, הנקראת סיציליאנו, נפתח בקריית אונו. לטובת הקמת הרשת חברו השותפים אורן לוני, חיים חלפון ואבי דניאל. מלבד סיציליאנו, השלושה הם גם בעליהן של רשתות ארציות נוספות, כמו רשת ההמבורגרים BURGERIM ורשת הגלידריות והיוגורטים YOYO yogurtland.

מסעדת סיציליאנו החדשה מבוססת על פיצרייה איטלקית בראש פינה, שהקים השף אוסבלדו קוסטא, אשר עלה ארצה מסיציליה לפני 6 שנים. שלישיית השותפים החליטה לבסס את הרשת החדשה על הידע של קוסטא, צאצא למשפחת מסעדנים איטלקית. סיציליאנו אמורה להיות הכלאה שבין מסעדה למזון מהיר.

"אחרי רשתות ההמבורגרים והגלידות, חיפשנו את הדבר הבא", מספר חלפון, "בדרך כלל אנחנו הולכים על מאכלים שהם נכסי צאן ברזל, ושתמיד תהיה להם דרישה בשוק. כאלה הן הפיצות. סיבה נוספת שנכנסנו דווקא לזירה של אוכל איטלקי היא התחושה שלנו, שמחוץ לתל אביב התחום הזה לוקה בחסר. סף הכניסה לעולם הפיצריות הוא מאוד נמוך. אנשים רבים פותחים פיצריות בלי יותר מדי ידע מקצועי. אז החלטנו להיכנס לעולם הזה ולבנות רשת איכותית בפריסה ארצית. אצלנו לא יהיו תחליפי גבינה סינתטיים או הכלאות מוזרות. הלכנו על מוצר ברמה הכי גבוהה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה בסיציליאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שההשראה הגיעה מפיצרייה, סיציליאנו תציע מגוון רחב של מאכלים איטלקיים נוספים, כמו פסטות, סלטים, קלצונה ועוד, כולם מבוססים על חומרי גלם איטלקיים שהם מייבאים ארצה, כמו קמחים, שימורי עגבניות, ומוצרלה איטלקית.

חלפון: "פיתחנו את סיציליאנו בראש פינה, וביצענו אדפטציה לרשת, שעתידה למנות 30 סניפים. הסניפים יפעלו בזכיינות וייפתחו בשנים הקרובות. בימים אלה אנחנו נמצאים בתהליך הקמה של סיציליאנו ברעננה, בחולון, במודיעין, ביבנה ובתל אביב".

מלבד חומרי הגלם האיטלקיים, שאמורים להקנות לסיציליאנו תחושת אותנטיות, השקיעו ברשת גם ברהיטים ואבזרים המעניקים תחושה של רטרו איטלקי. בכל סניף יהיה מקום ישיבה פנימי קטן, ורחבה חיצונית, שבה שולחנות נוספים. ברשת מתכוונים להיות ידידותיים במיוחד לילדים, להנהיג פעילויות לילדים, לתת לאורחים הצעירים פלייסמטים שעליהם יוכלו לצייר, וגם הפתעה עם כל קניית ארוחת ילדים.

המטבח בסניפי סיציליאנו יהיה פתוח, וחלק ניכר מתפריט הרשת יתמקד בפיצה. הסועד יוכל לבחור את סוג הבצק (דק או עבה) וכמובן את התוספות. מחיר המגשים: 45-57 שקלים לפיצה משפחתית גדולה (עלות כל תוספת 5 שקלים), ו-55-69 שקלים לפיצה אקסטרה לארג' (כל תוספת: 5 שקלים). בין הפסטות השונות במקום ניתן למצוא סוגים כמו פטוצ'יני, רביולי, פנה, ספגטי ועוד, במבחר רטבים (32-35 שקלים למנה), בין הסלטים במסעדה: סלט בלקני, סלט פנצנלה ועוד (29-35 שקלים).

בגזרת המתוקים יוגשו במקום מבחר קינוחים על בסיס בצק פיצה, כמו קינוח שהוא מעין קלצונה ממולא בנוטלה ומרשמלו; שערות חלבה עם ממרח פיסטוקים איטלקי; נוטלה עם בננות, ועוד (14-19 שקלים).

סיציליאנו. שלמה המלך 40, קרית אונו. 03-6133325. ראשון- חמישי 12:00 –23:00, שבת – שעה אחרי צאת שבת – 00:00 . כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully