וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בראשל"צ: מסעדת ZAZU

במקומה של טאפאיה, שנסגרה באחרונה, נפתח באזור התעשייה הישן מקום ים תיכוני חדש. "רצינו ליצור מסעדה, שאנשים יוכלו לבוא אליה בכל הזדמנות", אומרים הבעלים

באזור התעשייה הישן של ראשון לציון, במקום שבו שכנה עד לאחרונה מסעדת הטאפאס טאפאיה, נפתחה השבוע מסעדה חדשה בשם ZAZU. את המקום פתחה קבוצת הבעלים של מסעדת לופט בעיר, חלק מהם גם היו שותפים במסעדת טאפאיה שנסגרה. המסעדה החדשה תתמקד באוכל ים תיכוני, ועליו יהיו אחראים השפים יהונתן ברבי ויותם רביבו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה במסעדת זאזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעבר עבדו ברבי ורביבו ברשת ארוחות הבוקר בנדיקט בתל אביב, במסעדות כמו גשן ופרידה קאלו בעיר, וכן במסעדות שונות בחו"ל. "השפים בנו את התפריט החדש ב-zazu תוך התאמה לקהל באזור, ובהתאמה לחיך הים תיכוני והישראלי", אומר אחד מבעליו של המקום, עמרי עמר. "במסעדה החדשה יש מגוון רחב מאוד של מנות. רצינו ליצור מקום, שאנשים יוכלו לבוא אליו בכל הזדמנות: לדרינק ונשנוש, לארוחת צהריים עסקית משתלמת, או לארוחת ערב. זה מקום לא מחייב. הוא נעים, ביתי, כיפי, ויהיה בו יחס אישי ושירות חם".

מלבד ברבי ורביבו הובאו לזאזו גם יועצי בר, לשם בניית תפריט יינות וקוקטיילים. עוד גויסה הקונדיטורית עינב דרומי, שעבדה בעבר במסעדות כמו דלאל ומסה, על מנת לבנות תפריט של קינוחים קטנים, במחיר משתלם של 19 שקלים לקינוח.

בתפריט המסעדה ניתן למצוא מנות ראשונות כמו שקדי טלה צרובים עם סלט עגבניות, כוסברה, פלפל חריף וקרם עריסה ולימון כבוש (38 שקלים); סרדינים שלמים בסגנון יפואי, צלויים על מחבת פסים עם לחם קלוי, קרם חזרת ועשבי תיבול (44 שקלים); או קרודו – פרוסות דג ים נא עם פילטים של פרי הדר, תערובת נבטים עם צ'ילי וצנונית, שמן זית ולימון (47 שקלים). במנות העיקריות: צופינו – תבשיל דגים ופירות ים בציר טרגון ועגבניות, עם זרעי שומר קלויים ופסטיס (96 שקלים); אנטרקוט צלוי 300 גרם עם ראש שום אפוי, קלח תירס בצ'ילי ודבש ומקלות תפוח אדמה אפוי ברוזמרין (119 שקלים); ים יבשה - נתח קצבים מפולפל, שרימפס צרוב על מקל רוזמרין ושקדי עגל עם ביסק סרטנים, פירה וסלסה (97 שקלים).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוסקטה במסעדת זאזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסעדה החדשה יש 130 מקומות ישיבה, כולל מרפסת חיצונית ושולחן שף, ובו 8 מושבים. שם יוכלו הסועדים להתארח לארוחת טעימות מידי השפים. העיצוב במקום מדגיש אף הוא את הפן הים תיכוני: תריסי עץ, לבני זכוכית המדמים ויטרינה ישנה, ועוד.

ZAZU. רחוב משה בקר 12, ראשון לציון. 03-6005456. ראשון-שבת 12:00עד לקוח אחרון. לא כשר.

  • עוד באותו נושא:
  • זאזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully