וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה חדש לקבוצת נואר בת"א

במקום שבו פעלה במשך שנים מסעדת פרונטו המיתולוגית, ואחריה רק זמן קצר מסעדת מונטנגרו הבלקנית, ייפתח בקרוב קפה נחמני. אנשי קבוצת נואר עסוקים בימים אלה בשיפוצים נמרצים

קבוצת נואר, בראשותו של רפי בדר, תפתח בקרוב בית קפה-מאפייה חדש, ברחוב נחמני 26 בתל אביב. הקבוצה, המחזיקה במסעדות קפה נואר בתל אביב וסבסטיאן בהרצליה, וכן במתחם האירועים הקומה הרביעית בתל אביב, עתידה לפתוח את המקום החדש כבר בשבועות הקרובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה נחמני ייפתח על חורבות מסעדת מונטנגרו - בתמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמו של המקום ייקרא קפה נחמני, והוא יפעל באותו מקום שבו פעלה עד לא מכבר מסעדת מונטנגרו הבלקנית, שהייתה אף היא בבעלות הקבוצה, אך נסגרה לאחר זמן קצר בלבד של פעילות. לפני מונטנגרו פעלה באותו מקום מסעדת פרונטו המיתולוגית, בטרם עברה לרחוב הרצל בעיר. קפה נחמני החדש הוא שכנו של לקפה נואר - המסעדה הוותיקה ביותר של הקבוצה.

בימים אלה עובר המקום שיפוץ יסודי, ואנשי הקבוצה עסוקים בגיוס עובדים ואנשי צוות. הקווים העיצוביים של קפה נחמני שונים בתכלית ואינם מזכירים בדבר את עיצובה הצבעוני והססגוני במיוחד של מסעדת מונטנגרו. בכניסה לבית הקפה החדש ניצב דלפק רחב ידיים, בצדו ויטרינה גדולה, שבה יוצבו דברי מאפה, ומהתקרה תלויות שלל מנורות קטנות וכסופות. בתפריט אפשר יהיה למצוא סלטים, כריכים, עוגות ופיצות מיוחדות, שייאפו במקום.

קפה נחמני. רחוב נחמני 26, תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • קפה נחמני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully