וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הגלידריות ANITA פותחת סניף באוסטרליה

רשת הגלידריות מנווה צדק בת"א קיבלה הצעה להגיע לסידני, ועד סוף 2014 היא מתכננת לפתוח מפעל ו-14 סניפים ברחבי היבשת האוסטרלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידה אניטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת גלידריות הבוטיק התל אביבית ANITA תתרחב בשבועות הקרובים לצמד מוקדים חדשים. האחד: סניף ראשון באוסטרליה. השני: פתיחת סניף רחב ממדים של אניטה בשכונת נווה צדק בת"א, שיבוסס על גלידות בריאות.

"גוף באוסטרליה, שאינו מעוניין להיחשף, פנה אלי וביקש ליצור שיתוף פעולה", מספר עדי אביטל, אחד מבעלי הרשת. "אחרי בדיקה מעמיקה באזור ראיתי ששוק הגלידה ביבשת חלש מאוד. האוסטרלים טובים מאתנו בהרבה דברים, אבל לא בגלידה. באוסטרליה אין שוק של גלידה טרייה. אפשר למצוא שם בעיקר גלידה מוכנה, שאותה משנעים לחנויות. יש לנו מתחרה אחד בלבד שם, של גלידות בוטיק. גם בתחום גלידות היוגורט האוסטרלים מפגרים בהשוואה אלינו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אניטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה המטרה העומדת מולכם, עם התפתחות הרשת לחו"ל?
"להעתיק לשם את הפעילות שלנו בארץ. הכוונה היא לפתוח סניפים, וגם לספק את בסיס הגלידות שלנו לשוק המקומי באוסטרליה, דרך מפעל גדול שנפתח בסידני, בשיתוף עם חברת גוסו האיטלקית. כמות הסניפים שם אינה המטרה המרכזית, אלא בעיקר הפיכתנו ספק לתעשייה המקומית. בדיוק כמו שכיום אנחנו ספקים מרכזיים בתחום בישראל".

ANITA תחל את דרכה באוסטרליה באוקטובר, עם צמד סניפים שימוקמו באוקספורד סטריט ובבירון ביי. עד סוף 2014, צפויה הרשת לפתוח 14 סניפים ברחבי היבשת. מנהל הרשת בשנים האחרונות, טל אביר, נשלח מטעמה להתגורר באוסטרליה, לפחות עד לפתיחת הסניפים הראשונים. גם האחים והבעלים עדי וניר אביטל יהיו באזור, ואף יביאו עמם את אמם, אניטה, שעל שמה נקראת הגלידרייה.

גם בישראל נערכת הגלידרייה לחידושים. עד כה מנתה ANITA 3 סניפים - בפלורנטין ובנווה צדק. השבוע ייפתח סניף נוסף, שיתפרס על פני 100 מטרים, בשכנות לסניף הנוכחי בנווה צדק. סניף חמישי בתל אביב יפתח בחודשים הקרובים גם במתחם שרונה המתהווה. הסניף החדש בנווה צדק יתמקד בגלידות אורגניות, ללא שומן, בגלידות על בסיס סויה, יוגורטי בריאות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בסניף הזה אנחנו לוקחים את התחום שלב אחד קדימה", אומר אביטל. "עולם הגלידות משתנה לחלוטין, והוא צועד יותר ויותר לכיוון הבריא. אני מאמין שבעוד 5 שנים אנשים כבר לא יאכלו בכלל גלידות עם סוכר. לכן אנחנו מתמקדים במוצרים חדשים ובריאותיים יותר, ומנסים להחדיר אותם בארץ".

רשת חדשה באוסטרליה ושני סניפים חדשים בישראל. לא קצת יותר מדי בבת אחת?
"זה הרבה, אבל הסניף בשרונה יהיה האחרון לעת עתה. אני לא מאמין בריבוי סניפים, כי זה עשוי להרוס את הרשת. לכן, לפני שקיבלתי את ההצעה לפתוח באוסטרליה, סירבתי להצעת התרחבות מחברה מאוד גדולה בארץ. אחרי יומיים הגיעה ההצעה מאוסטרליה, ולזה כבר ממש אי אפשר היה לסרב. התחלתי לעסוק בתחום הגלידה לפני 10 שנים, ובתהליך ארוך הגשמתי את כל מה שרציתי לעשות בשוק המקומי, תוך שמירה על רמה מאוד גבוהה. אז עכשיו אנחנו מאוד שמחים להגיע לחו"ל, ונתקדם לאט לאט. זה כיף ומאוד מרגש. אחרי הכול - אנחנו לוקחים את אמא אניטה לאוסטרליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully