וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים עליה: מסעדה ירושלמית חדשה הגיעה לת"א

הבר-מסעדה הטרנדי משוק מחנה יהודה "5 במאי", פותח שלוחה תל אביבית תחת השם "6 במאי". בעליה מבטיחים הרבה אוכל טוב ולא מתאמץ ואווירה משפחתית

אחרי פסטה בסטה ופיצה P בריבוע, גם המעוז הירושלמי הפופולרי משוק מחנה יהודה, 5 במאי, יורד לתל אביב. השלוחה התל אביבית של המקום נקראת 6 במאי והיא נפתחה לפני כשבוע מול קולנוע חן, שבכיכר דיזנגוף. מלבד השותפים המקוריים, המסעדן גיל-עד אלון והשף אמיר ברונר, חברו אליהם גם אורי גינצבורג ואורי טוכמן, מנהל המקום ומנהל מטבח המסעדה, בהתאמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
6 במאי. עכשיו בהרצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"החלטנו להתפתח ולפתוח מקום גם בתל אביב כי תמיד רצינו להגיע לשם", מסביר אלון, "ההבדלים בין המקום בירושלים למקבילו בתל אביב הם בתפריט. בירושלים מדובר בתפריט כשר חלבי ללא תעודה מהתחשבות בסביבה של השוק. במקום החדש בתל אביב התפריט לא כשר ואנחנו באופן כללי מדגישים בו יותר את נושא האוכל".

בין המנות בתפריט ההרצה של ה-6 במאי ניתן למצוא במיה חמה על גבינת לבנה, גרידת לימון ומיץ עגבנייה (16 שקלים), מיני סטייק פילה וצ'יפס (26 שקלים), שרימפס עם רוטב דלעת, חלב קוקוס וקארי אדום (24 שקלים), גרבלקס סלמון על פרוסת בריוש עם גבינת לבנה וסלק אפוי (21 שקלים), פטוצ'יני בחמאת לימון עם דג ויין לבן (38 שקלים), סנדביץ' גבינת סנט מור וכמהין עם אגוזי מלך ורוקט (36 שקלים), סלט אורז פרא עם סלק גבינה גרוזינית וביצה (32 שקלים), קינוח של פרנץ' טוסט עם ריבת שזיפים ושמנת חמוצה (18 שקלים), בריוש עם חמאת בננות ושוקולד מקדמיה (18 שקלים) ועוד. המקום מאוד נגיש לצמחונים וטבעונים ומאפשר התאמות טבעוניות לחלק מהמנות בתפריט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
6 במאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרגע, ה-6 במאי פועל כל יום החל מהשעה שש בערב ועד לאחת בלילה. בהמשך, הוא יפתח החל מהצהריים כבית קפה- מסעדה ובערב יהפוך לבר מסעדה עם אלכוהול במחירים נגישים כמו למשל חצי ליטר בירת בקס מהחבית ב-25 שקלים וקוקטיילים החל מ-32 שקלים. "ה- 5 במאי תפס בירושלים כי אנחנו מקום לא מתאמץ שעובד על איכות, אסתטיקה ותקשורת לבבית", אומר אלון, "אנחנו מנסים לעשות את זה גם כאן ולהביא לתל אביב אווירה צבעונית שמאפיינת את שוק מחנה יהודה".

איך אתה מסביר את התופעה של עסקי המזון ירושלמים שמתפתחים לאט לאט גם לתל אביב?
"אני לא יכול לדבר בשם מקומות אחרים אבל לדעתי כאיש עסקים, ירושלים היא מקום קטן שמרגישים בו תחושת מיצוי מהר ולכן ממשיכים להתפתח גם לעיר גדולה, שבה התחרות והאתגר גדולים יותר".

6 במאי. בן עמי 13, כיכר דיזנגוף, תל אביב. 072-2410551
. ראשון- שבת 11:00- 2:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • 6 במאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully