וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: בוואריה בישראל

בשבוע הקרוב המסעדות חוגגות אוקטוברפסט עם בירה ואוכל גרמני, מסעדות היוקרה יוצאות בתפריט מיוחד, ובצפון בסמוך לכנרת מושק תפריט מוזל לסטודנטים. מה נאכל השבוע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניצל בווארי ברשת לנדוור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות בוואריות ברשת לנדוור

רשת בתי הקפה מגישה מגוון מנות בוואריות בהשראת האוקטוברפסט שיוגשו במהלך חודש אוקטובר בסניפיה. בין המנות: סלט קייזר בווארי עם נבטי חמנייה, רוקט, צנונית, קוביות סלק, עדשים, פולי סויה, חמוציות, גבינה כחולה, פטרוזיליה, נענע, בזיליקום ופיסטוק קלוי ברוטב רימונים; שניצל בווארי ; שניצלאגר – נגיסי עוף בבצק בירה עם קוביות תפוחי אדמה מטוגנים; אוקטובר וורסט / מינכן וורסט – נקניקיית עגל בלחמנייה עם בצל מקורמל, סלט כרוב, מיונז, חרדל וקורנישונים ועוד (מחיר המנות 59 שקלים). בנוסף, במהלך החודש תוצע בירת פאולנר 200 מ"ל במחיר 9 שקלים.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בירות בטמפל בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגת בירות ברשת טמפל בר

את חגיגות האוקטוברפסט מציינים ברשת הפאבים האיריים טמפל בר עם בירות גרמניות קלאסיות. כך, במהלך חודש אוקטובר יציעו בברים של הרשת שתי בירות גרמניות ממבשלות וותיקות - Raieser Weizen של מבשלת אנקרבראו ובירת ויינשטפן פסטביר. את הבירות ניתן יהיה לטעום בסניפי הרשת בתל אביב, ראשון לציון, גלילות, חיפה או כפר סבא.

טמפל בר. סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון. 03-6995536. מתחם G, ויצמן 207, כפר סבא. 09-7677575. סינמה סיטי ראשון לציון. 03-7165757. מתחם Cinemall, צומת לב המפרץ, חיפה. 04-8404460. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת כרמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות ילדים חדשות בכרמים, מושב סגולה

השף סהר רפאל יצר מנות ילדים חדשות למסעדתו שבמושב סגולה. בין המנות שיוגשו לצד מנות הילדים המקובלות כמו שניצל , פסטה, נקניקיות, המבורגר וצ'יפס יופיעו גם שיפודי סלמון על פירה חמאתי (45 שקלים), שרימפס ברוטב שמנת (55 שקלים), מניפה של פילה בקר על ניוקי בחמאה ומלח גס (65 שקלים) ועוד.

כרמים. מושב סגולה. 1700-555-856. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת יפו תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירועי DINNER IN THE CITY במסעדות ברחבי הארץ

בין התאריכים 6-17.10 ישתתפו 30 מסעדות יוקרה ברחבי הארץ באירוע קולינרי בשם DINNER IN THE CITY. במסגרת המאורע תוגש ארוחה במחיר מיוחד של החל מ-139 שקלים ועד 199 שקלים לארוחה מלאה הכוללת ראשונה, עיקרית וקינוח או ארוחת טעימות. בין המסעדות שמשתתפות במבצע- המזללה ובלו סקיי של השף מאיר אדוני, יפו תל אביב של השף חיים כהן, התרנגול הכחול של שאול בן אדרת ועוד.

לפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל פאולנר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל פאולנר במתחם התחנה, תל אביב

בין ה-9-10 באוקטובר בשעות 19:00-23:00, תארח מבשלת פאולנר פסטיבל אוקטוברפסט במתחם התחנה בתל אביב. באירוע יהיו שלל משחקים כמו דוכני קליעה למטרה, באולינג ועוד, לצד הופעות מוסיקה מגוונות. כמו כן יהיו במקום דוכני אוכל כגון נקניקיות של פרנק לצד שוקרוט, כנפי עוף של דיקסי ועוד, כשבכוסות תימזג בירת פאולנר אוקטוברפסט (24 שקלים לשליש ו-35 שקלים לחצי ליטר).

פסטיבל אוקטוברפסט של פאולנר. מתחם התחנה, תל אביב. כניסה חופשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דלעת מגולפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל טעם ה-G בקניוני G בכפר סבא ויוקנעם

במסגרת האירועים, שיתקיימו בין ה-8-10 באוקטובר (17:00-23:00) בקניון ג'י בכפר סבא ובין ה-15-17 לאוקטובר (17:00-23:00) ביקנעם, יוצעו דוכני מזון עם מאכלים במחיר של 25- 30 שקלים למנה (בין המסעדות המשתתפות- פיאנו פיאנו, קאזה דה ברזיל, ג'פאניקה, קפה גרג, נקניקיות פרנק, ברברוסה ועוד). כמו כן, ביקנעם יתקיימו מופעים לכל המשפחה ובכפר סבא ייערך מופע של גילוף ירקות ופירות על ידי רז קידר וכן יתקיימו סדנאות יצירה באוכל לילדים מגיל 5 ומעלה לצד הופעות מוסיקה והקרנת סרטי קולנוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רול סושי בפרנג'ליקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש ברשת פרנג'ליקו

הרשת האסיאתית השיקה תפריט חדש יעמו מבצעי משלוחים. בין המנות החדשות- Samurai Roll, סלט פאפיה, שיפודי סלמון ואינרי, סלט ווקאמה במתכון משופר, צ'יקן תאי קארי, סלמון צלוי על הגריל עם נודלס עשבי תיבול ועוד. לרגל השקת התפריט יוצעו משלוחים במבצעים כדוגמת רול פוטומאקי שני ב-50% הנחה או מבצע ארוחה זוגית של מנה ראשונה ו-20 יחידות סושי ב-120 שקלים.

לאתר

ערמונים צמח קרפצ'יו. דניאל לילה
קרפצ'יו במסעדת ערמונים צמח/דניאל לילה

ליין סטודנטים במסעדת ערמונים, צמח ומושב סגולה

המסעדה מציעה לסטודנטים בכל יום רביעי החל מהשעה 20:00תפריט עסקי ובו מנה ראשונה, עיקרית ומשקה קל או בירה מהחבית במחיר 79 שקלים (בתוספת 20 שקלים בימי המבצע מקבלים בירה ללא הגבלה). בין הראשונות- סלט שוק; סיגר לוקוס; קרפציו פילה בקר. בעיקריות- פילה לברק ממולא בתערובת פטריות ערמונים ופרמזן;טורטיליני פורציני; המבורגר ועוד.

ערמונים. צמח, מול הכנרת. 046266555. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully