וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים שלום: מסעדת גשר הירקון נסגרת

החודש תסגור מסעדת מפגש גשר הירקון את דלתותיה לצמיתות- הסטקייה המיתולוגית שפעלה קרוב ל-50 שנה והתמחתה בבוואריה וחומוס פטריות תוחלף בסניף נוסף של רשת yellow

ב-15 באוקטובר תסגור מסעדת מפגש גשר הירקון את דלתותיה. הסטקייה המיתולגית, שממוקמת בתחנת דלק בפאתי דרך נמיר בתל אביב ופועלת במקום החל משנת 1966, תומר בסניף של רשת חנויות הנוחות yellow מבית תחנות הדלק פז. "5 שנים פז מציעים לנו להפוך את המסעדה לסניף של yellow עד שכעת הציעו לנו הצעה שלא יכולנו לסרב לה", מסביר אחד מבעלי תחנת הדלק והמסעדה, שלומי פוקסברונר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפגש גשר הירקון/מערכת וואלה!, צילום מסך

את המסעדה פתחו ההורים של הבעלים הנוכחיים שלה- פוקסברונר יחד עם שותפו משה פרדג'ון. "משה ואני נולדנו שותפים", צוחק פוקסברונר, "ההורים שלנו היו שותפים מגיל עשרים ומשהו וקנו יחד את תחנת הדלק הזאת. יחד, אנחנו מתפעלים את המסעדה ותחנת הדלק כבר שלושים שנה".

לא עצוב לסגור מסעדה שהיא בית עבור אנשים רבים?

"בוודאי שעצוב לי. ככה זה עם כל דבר שנמשך הרבה זמן. אבל בסוף זה עסקים וקיבלנו כאן הצעה שהיא הרבה מעבר למה שהמסעדה הרוויחה. מלבד זאת הולכים לבנות כאן הכול מחדש ולעצב תחנת דלק לתפארת מדינת ישראל".

הלקוחות הקבועים מוחים?

"יש כמה שרוצים להפגין נגד הסגירה כי הם אומרים שאין כמו החומוס פטריות והבוואריה שלנו. הרי בסופו של דבר אנחנו מסעדה יצרנית שלא קונה מבחוץ שום דבר. עשינו הכל כל השנים לבד וככה הגענו למה שאנחנו, כי אנחנו אנשים שנהנים מהעשייה והעבודה ולא יושבים פה בשביל הכסף. במשך השנים אהבנו מאוד להפעיל את המסעדה ולפגוש את כל האנשים והדמויות שהגיעו לכאן-אנשי צבא, אנשי כלכלה, אמנים ודוגמניות. מפגש גשר הירקון הוא מוסד ואנחנו גאים שעשינו אותו".

כאמור, 15 באוקטובר יהיה היום האחרון בו תפעל המסעדה, עד השעה אחת בלילה. ב-16 לאוקטובר יחלו לפרק את המקום ולשפצו כך שלחובבי המוסד מומלץ לפקוד אותו בהקדם, בטרם ייעלם מהנוף. "חשוב להדגיש שהמקום לא נסגר עקב קשיים", אומר פוקסברונר, "המסעדה הצליחה. גם כי היא מוקמה בפריים לוקיישן וכל המי ומי בישראל השתמשו במונח 'חכה לי בגשר הירקון' וגם בגלל האוכל המעולה, שאין ולא היו לו מתחרים כמו החומוס שלנו, הבוואריה ואפילו התמרינדי. שום דבר לא השתנה כאן במשך השנים ואני מקווה שניפגש עוד בעתיד".

אז יש סיכוי שלא תעזוב את תחום המסעדנות?

"עוד אין משהו כמו מסעדה חדשה אבל אנחנו נראה מה יהיה בעתיד. אני אוהב מסעדנות והילדים שלי אוהבים את התחום אז אולי אחזור אליו. אבל אני לא מתחייב. קודם כל אקח עכשיו פסק זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully