וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישלן ניו יורק 2014: גורדון רמזי יורד מהרשימה

אתמול פורסמו ממצאיו של מדריך המסעדות הנחשב מישלן בניו יורק, לשנת 2014 - קבלו את רשימת המצטרפות החדשות לדירוג ואת המפסידות הגדולות

אתמול, 2 באוקטובר, פרסם מדריך הקולינריה הנחשב מישלן את ממצאיו לשנת 2014, במהדורת ניו יורק. למדריך האדום והיוקרתי נכנסו מספר מסעדות חדשות בדירוג המכובד של כוכב אחד ורק מסעדה אחת זכתה להיכנס לרשימה הנכספת של מסעדות נבחרות שמכוכבות בשני כוכבי מישלן. הייתה זאת מסעדה קוריאנית בשם Jungsik, שזכתה בשני כוכבים נוצצים וחדשים והפכה בכך לקוריאנית הראשונה בארה"ב אשר זוכה לדירוג כה גבוה במדריך.

גורדון רמזי.
גורדון רמזי

בין המסעדות החדשות שקיבלו כוכב מישלן אחד ברשימה הטרייה, נמצאות 3 מסעדות איטלקיות – Lincoln של השף ג'ונתן בנו, Babbo של מריו באטלי ומסעדת Carbone. עוד זוכות בכוכב חדש היו מסעדת Aska הסקנדינבית, מסעדת הסושי Ichimura, המסעדה הניו זילנדית The Musket Room והמסעדות Caviar Russe, Le Restaurant, ו- Telepan. המסעדות המכוכבות בשלושה כוכבים בעיר- Eleven Madison Park, Le Bernardin, Masa, Per Se, Jean-Georges, Daniel ומסעדת שלושה הכוכבים היחידה בברוקלין- The Chef’s Table at Brooklyn Fare , שמרו כולן על מעמדן בפסגה.

אך בתחרות כמו בתחרות, יש לא רק מנצחים אלא גם מפסידים. מסעדתו של השף המפורסם גורדון רמזי, הנושאת את שמו וממוקמת במלון The London בעיר, איבדה עם פרסום המדריך החדש את זוג הכוכבים שלה, תחת הטענה כי חוסר היציבות שאפיין אותה בשנה האחרונה הוא זה שאחראי להורדה המשמעותית בדירוג. ואכן, לאור העובדה שרק לפני שלושה חודשים דיווחנו כאן על סגירתה המשוערת של אותה מסעדת Gordon Ramsay בניו יורק, ממנה הסיר בפועל השף את מעורבותו כבר בשנת 2006, נראה כי מדובר בהחלטה שהיה ניתן לצפות לה.

עם זאת, אין מה לדאוג לשף המפורסם שיתכן ושמו או לפחות האגו שלו, זכו לפגיעה קלה בעקבות ההורדה בדירוג. שכן רק לאחרונה פתח רמזי את יוניון סטריט קפה- מסעדה חדשה בלונדון, בשיתוף פעולה עם לא אחר מאשר שחקן הכדורגל הבריטי המפורסם דיוויד בקהאם. השניים מתכננים להמשיך משם ולפתח גם בר מסעדה חדש תחת נושא הספורט, הפעם בלאס ווגאס.

  • עוד באותו נושא:
  • מישלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully