וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: בשר במידה אקסטרה לארג'

20.10.2013 / 14:59

בבשרלה משיקים תפריט בשר אקסטרה לארג' לקרניבורים, בבליני חוגגים את הסתיו עם פסטיבל פטריות וברולדין יוצאים במתיחת פנים חדשה לקינוחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוק טלה בבשרלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות אקסטרה לארג' בבשרלה, חיפה

רשת מסעדות הבשרים בשרלה משיקה תפריט אקסטרה לארג' בכל ערב החל מהשעה 19:00. בין המנות בתפריט החדש: שוק טלה במשקל 5 ק"ג במרינדת שמן זית, חרדל דיז?ון, סילאן ועשבי תיבול (מיועד ל-8-10 סועדים במחיר 210 שקלים לק"ג), כתר צלעות טלהבמשק 2 ק"ג במרינדת דבש, פירות יבשים ובצל ( 250 שקלים לק"ג), פורטרהאוס במשקל 2 ק"ג בגריל (260 שקלים לק"ג) את המנות הגדולות יש להזמין מראש והן מגיעות עם תוספתירקות קלויים בגריל, סינר לכל סועד וארבע כוסות בירה על חשבון הבית.

בשרלה. קניון קסטרא, פלימן 8, חיפה. 04-8503535. אזה"ת רמת ישי. 04-8201080. מתחם חוצות כרמיאל. 04-6656669. אח"י אילת 61 קרית חיים. 04-8400757. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משק ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט עברי במשק ברזילי, תל אביב

המסעדה תגיש תפריט ספיישל לפי חודשי השנה העברית. כך, במהלך חודש חשוון יוגשו מנות כדוגמת קוקטייל חשון עם ג'ינג'ר, תפוזים, גזר, ווודקה (26 שקלים), סלט עם כוסמת מונבטת, בטטה צלויה, סלרי, עלי בייבי, פקאנים ב- 5 תבלינים בוויניגרט מייפל וסויה (32 שקלים), מרק כתום עם קרם קשיו ( 28 שקלים), סלט שורשים של תחילת החורף עם עשבי תיבול ופיסטוקים ( 36 שקלים) ועוד.

משק ברזילי. אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 03-5166329. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שף תאכל כשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שף תאכל כשר במסעדות ברחבי הארץ

בין התאריכים 20-31 באוקטובר יתקיים פסטיבל שף תאכל במסעדות כשרות ברחבי הארץ. במהלך האירוע תוגש ארוחה במחיר של בין 79-99 שקלים לסועד עבור ראשונה, עיקרית וקינוח. בין המסעדות המשתתפות באירועים: טריאקי בפתח תקווה, SUMESA ברמת גן, לאנטריקוט בתל אביב ועוד.

לפרטים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בודינו פטריות בבליני/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט פטריות בבליני, תל אביב

המסעדה האיטלקית מקיימת בחודשים אוקטובר ונובמבר פסטיבל פטריות כמחווה לפסטיבל הכמהין שנחגג באיטליה בתקופה זאת. בין המנות: פטריות פורטבלה צלויות ברוטב יין מתוק בליווי לחם פרושוטו (48 שקלים); סלט פטריות יער צלויות, ברזאולה, על מצע חסות, גזר, קונפי שום עלי אנדיב ויוגורט (49 שקלים); בודינו- סופלה גבינות וכמהין על מצע סלט חם של ארטישוק ירושלמי ,תרד ופטריות פורטבלה בבלסמי (52 שקלים); קלמרי במילוי ריזוטו ובשר מעושן על הגריל בליווי עלי אנדיב וריבת פטריות (48 שקלים) ועוד.

בליני. יחיאלי 6, מרכז סוזן דלל, נווה צדק, תל-אביב. 03-5178486. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתח בוצ'ר במיטבול/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגות תשע שנים למיטבול, ראשון לציון

המסעדה חוגגת יום הולדת תשע עם ארוחה שתוגש לכל אורך חודש נובמבר. בתפריט ראשונה לבחירה מבין סלט ישראלי; סלט כרוב ונבטים; כנפיים בצ'ילי או פטה כבד. זוג עיקריות לבחירה מבין סטייק T BONE במשקל 500 גרם; Grand canyon - המבורגר בקר 500 גרם עם אסאדו מעושן, ביצת עין וגבינת עמק או סטייק אנטריקוט 500 גרם על העצם. ולקינוח ניו יורק צ'יז קייק או עוגת שוקולד חמה (מחיר הארוחה 340 שקלים לזוג).

מיטבול. דרך המכבים 8 , איזור התעשייה הישן, ראשון לציון. 03-9646468. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוח עם וויסקי באריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל מנות עם וויסקי במסעדות בתל אביב

עד לסוף החודש יחגוג מותג הוויסקי ג'ק דניאל יום הולדת 163 במסגרתו יגישו שפים של 7 מסעדות בתל אביב מנות על בסיס המשקה. בין המנות שיוגשו- בשר טנסי- כתף טלה בצלייה איטית, עם שיני שום אפויות ופירה גרטינה, רוטב ציר טלה בשמן זית עם שני שוטים של וויסקי (395 שקלים מנה לזוג במסעדת קלואליס); תחתית שוקולד עם גנאש וג'ק דניאלס, קרם דובדבנים וגלידת ווניל ויסקי דבש (42 שקלים במסעדת אריה) ; פילה סלמון אפוי בתנור עם פירה ,ירקות מאודים, רוטב שרימפס וויסקי (94 שקלים במסעדת פסטל). עוד מנות יוגשו במסעדות מטבח לילה, מסה, בלו סקיי, והמזללה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאפאס אחד העם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בירה בטאפאס אחד העם, תל אביב

המסעדה של יונתן רושפלד חוגגת אוקטוברפסט בין ה-20-27 לאוקטובר. בתאריכים הללו יגישו לאורחים בירה של מבשלת הגולן במחירים מוזלים וכן יוצע תפריט מיוחד שנבנה לכבוד האירוע עם מנות ספיישל של רושפלד. בנוסף, במהלך שבוע זה יתקיים happy hour בין השעות 18:30 ל-20:00 אשר יציע מבצע של 1+1 על כל הבירות בתפריט.

טאפאס אחד העם. אחד העם 27 , תל אביב. 03-566-6966.לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל היין מטה יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל יין, מטה יהודה

החל מה-24 באוקטובר במשך 5 סופי שבוע, יתקיים פסטיבל היין ה-15 של יקבי מטה יהודה. באירועים ישתתפו כ-30 יקבים מהאזור כאשר המשתתפים יוכלו לטעום יינות, לסייר בין בתי בשלניות אתניות מקומיות (בתיאום מראש), לעבור בין מבשלות בירת בוטיק שונות ועוד.

פסטיבל יין מטה יהודה. 02-9900903. לפרטים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פטיסרי ברולדין/מערכת וואלה!, צילום מסך

25 שנות פעילות וליין פטיסרי חדש בסניפי רולדין שברחבי הארץ

רשת הקונדיטוריות ובתי הקפה חוגגת 25 שנים לפעילותה בהשקת מגוון עוגות וקינוחים אישיים בעבודת יד. בין מוצרי הפטיסרי החדשים (שנמכרים בטווח של 18-24 שקלים): עוגת מילפיי; אקלר במילוי קרם פטיסייר ושמנת בציפוי סבלאג'; סברינה בסירופ רום וניל צרפתי בתוספת וריגטו דובדבן וקצפת; טארטלט פירות עם קרם פטיסייר, שוקולד לבן ופירות טריים.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרטר סלמון בפרנג'ליקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבצעים לסטודנטים וחיילים בפרנג'ליקו, ירושלים, רמת ישי וחיפה

סניפי בית הכרם ורמת ישי של רשת פרנג'ליקו עורכים מבצע לסטודנטים במהלכו מוצעת ארוחה עסקית לסטודנטים במהלך כל היום ובמשלוחים. בעסקית- מנה ראשונה, עיקרית ושתייה קלה או כוס בירה או יין (בתוספת 10 שקלים). בנוסף, סניף פרנג'ליקו החדש במושבה הגרמנית בחיפה עורך מבצע לחיילים וסטודנטים במהלכו מוצעת הנחה של 10% על התפריט ומבצעים של אחד פלוס אחד על קוקטיילים והוסומאקי.

פרנג'ליקו בית הכרם. אביזוהר 8 המרכז המסחרי, ירושלים. 02-5666632. מעלה הרדוף 32, רמת ישי. 1-700-55-33-44בן גוריון 22, המושבה הגרמנית, חיפה. 09-9748777. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל גלידות שוקולד/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל שוקולד בגלידריית אלורה, תל אביב

הגלידרייה ברחוב מרמורק עורכת פסטיבל של תחילת הסתיו במקביל לפסטיבל השוקולד שנערך באיטליה. האירועים יצוינו בין התאריכים 21 באוקטובר ועד 3 בנובמבר, אז ייצרו בגלידרייה מעל 20 סוגי גלידות בטעם שוקולד כמו שוקולד דובדבני אמרנה, שוקולד לבן עם הל, שוקולד צ'ילי, שוקולד תפוז בגרנד מרינייר, שוקולד גלן פידיך, שוקולד מריר ולרונה, שוקולד לבן, ג'ינג'ר וריבת הדרים, מנטה עם שוקולד ועוד.

גלידריית אלורה. מרמורק 12, תל אביב. 03-6868007

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אספרסו בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בופה איטלקי באספרסו בר, תל אביב

רשת בתי הקפה אספרסו בר עורכת שיתוף פעולה יחד עם בירה אלכסנדר במשך חודש, החל מה-15 באוקטובר. שיתוף הפעולה יתבטא בכך שסניף הרשת ברחוב יהודה מכבי יציע מדי יום בשעות הערב המוקדמות בירה אלכסנדר בבקבוק או מהחבית, כוס יין הבית או קוקטייל הבית, לצד בר אוכל חופשי ובו סלטים, כריכי קנאפס ועוד (32 שקלים לאדם).

אספרסו בר. סניף יהודה מכבי. יהודה מכבי 57, תל אביב. 057-9443774. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully