וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מרקים חורפיים בטייגר לילי

17.11.2013 / 14:43

בתאילנדית טייגר לילי מגישים תפריט מרקים חדש ומחמם, ברוף טופ הירושלמית מציעים תפריט גורמה חדש, ובננה בר בנווה צדק מוסיפים מבחר סוגי קרפצ'יו לתפריט. מה נאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק חורפי בטייגר לילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרקים חורפיים בטייגר לילי, תל אביב

המסעדה התאילנדית מציעה תפריט מרקים חדש של השף יניר גרין. בין המנות מרק תירס קלאסי (25 שקלים); טום יאם חריף עם פירות ים, עוף, או טופו (59 שקלים); טום סום- מרק דגים תאילנדי חמצמץ (55 שקלים); גאנג ג'ודט גאי-לוקשיין- מרק עם כדורי עוף, טופו ואטריות שעועית (55 שקלים); קוטייאו- מרק בקר, עוף או טופו עם אטריות אורז רחבות וירקות (55 שקלים).

טייגר לילי. הברזל 32, רמת החייל, תל אביב. 1-700-70-70-97. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילה בר צלוי ברוף טופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף חדש ברוף טופ, ירושלים

השף קובי בכר השיק תפריט חורף חדש במסעדתו רוף טופ שבמלון ממילא בירושלים. בתפריט ניתן למצוא מנות כמו סשימי דג ים עם קוויאר סלמון, איולי סויה וקצף מלפפון (68 שקלים), נתחי פילה עם מח עגל ופטריות ברוטב קברנה (74 שקלים), פילה בר צלוי על מלח ים, לצד קרם כרובית, תפוח אדמה באטר ושום שחור (167 שקלים), קריספי לברק על קרם דלעת וניוקי מטוגן (68 שקלים) ועוד.

רוף טופ (Rooftop). ממילא, שלמה המלך 11, ירושלים. 02-5482230. כשר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוק יפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק יפו

בתאריכים 21-22 בנובמבר יתקיים בשוק יפו בנמל פסטיבל יין ואוכל יפואי עם שפע אלכוהול וטעימות בין דוכני השוק. בין הטעימות: רוקח ים - פיש אנד צ'יפס בקונוס; פורט 19- נקניקייה מבית אלן טלמור; שוקפה- פוקצ'ה חמה עם אנטיפסטי או כריך פורטובלו; מרגוזה - פסטה לבחירה (מבחר רב); זילבר- צלחת נקניקים קרה, סנדביץ' לבחירה; אבו איסמעיל- פלאפל+ סלט ערבי+ טחינה+ חמוצים ועוד. ניתן לרכוש כרטיסי טעימות של יין ואוכל במקום.


שוק יפו בנמל. 03-5180533

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת בוקר במתחם התחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת בוקר ויוגה במתחם התחנה, ירושלים

מתחם התחנה בירושלים יארח בכל בוקר מדריך יוגה לשיעור של שעה (בין 7:00-8:00 בבוקר בימים שני, שלישי וחמישי ובין 8:00-9:00 בימים שישי ושבת). לאחר מכן, מציעות כל המסעדות במתחם ארוחת בוקר במחיר של 49 שקלים (בין השעות 7:00-11:00). בנוסף, ללקוחות תחולק כרטיסיה שבה יוכלו לצבור ארוחות בוקר ולאחר הארוחה העשירית תינתן ארוחת בוקר בחינם. בין המסעדות המשתתפות- הבזאר הקולינרי, שמציע ארוחת טעימות; קפה לנדוור שמציע ארוחת בוקר טבעונית; ופרש קיטצ'ן והמזנון שמציעים את כל תפריט ארוחות הבוקר שלהן במחיר המבצע.

לפרטים נוספים

אגז בנדיקט בקופי האוס. דן פרץ,
אגז בנדיקט בקופי האוס/דן פרץ

תפריט חורף חדש בקופי האוס, תל אביב

בית הקפה - מסעדה מציע תפריט חורף חדש ובו ארוחות בוקר כמו Stake & Eggs עם סינטה פרוסה וצלויה ברוטב חרדל, צ'ילי ודבש, 2 ביצי עין, סלט ישראלי, תרד מאודה ולחם (52 שקלים); אגז בנדיקט- סלמון עם שתי לחמניות בריוש ועליהן סלמון, ביצים עלומות ורוטב הולנדז (43 שקלים); סלט עוף פרוס, לקט חסות, מלפפון חמוץ, עגבניות שרי, אגוזים קלויים, בצל אדום, פטריות ורצועות אנשובי (38 שקלים); סלופי ג'ו - לחם הבית מרוקן מתוכנו ומלא בבשר בקר טחון, עם רוטב עגבניות (38 שקלים) ועוד.

קופי האוס. שדרות רוטשילד 21, תל אביב. 052-3380385. לא כשר

קרפציו סלק בננה בר. דניאל לילה
קרפצ'יו סלק בננה בר/דניאל לילה

תפריט קרפצ'יו בננה בר, תל אביב

המסעדה תגיש בין התאריכים 17-30 בנובמבר תפריט ספיישלים של קרפצ'יו ביניהן למשל קרפצ'יו בקר בליווי קונפי שום, מיקרו עליי סאקורה, כדורי לבנה עטופים בתרד וטוויל פרמזן (48 שקלים); קרפצ'יו מוסר בוויניגרט יוז'ו, נגיעות כדורי מנגו, גרעיני עגבנייה, טוביקו, חציל וצ'ילי אדום (49 שקלים); קרפצי'ו סלק עם קציפת גורגונזולה, כמהין בוויניגרט מנגו תפוחים, וקרם פיסטוקים (46 שקלים) ועוד. בנוסף, ילוו את תפריט האוכל גם קוקטיילים על בסיס אספרסו, ואן גוך וגנאש שוקולד.

ננה . אחד העם 1, נווה צדק, תל אביב. 03-516-1915. לא כשר

הצרפתי מעדנייה. אפיק גבאי
פלטת גבינות של חורף/אפיק גבאי

תפריט חורף במעדניית גורמה שופ, תל אביב

מעדניית גורמה שופ ברחוב אבן גבירול בתל אביב משיקה תפריט רומנטי לכבוד החורף ובו פלטות של גבינות המוגשות עם ירקות ולחם טרי (79-119 שקלים) ומנות כגון סלט קפרזה עם גבינת בוראטה, עגבניות טריות ומיובשות, בזיליקום, ושמן זית (42 שקלים);גבינת עזים צלויה על פרוסות לחם, טימין ונגיעת דבש (49 שקלים); סלמון בעישון חם עם סלט ירוק ועגבניות (69 שקלים); כריך רוסטביף (34 שקלים); כריך סלמון מעושן בייצור עצמי (44 שקלים) ועוד. למזמינים כל מנה מהתפריט תינתן כוס יין הבית במחיר 15 שקלים.

גורמה שופ. אבן גבירול 148, תל אביב. 03-5462840. לא כשר

רגינה בתחנה חמין.
קבלת שבת ברג'ינה

קבלת שבת ברג'ינה, תל אביב

בימי שישי עורכת המסעדה במתחם התחנה קבלת שבת. במהלך האירוע מוגשים מאכלים יהודיים מסורתיים לצד מוזיקה של די ג'יי צ'ופי. בין המנות המוגשות- גולאש חורפי; דגים מרוקאים ועוד. כמו כן ניתן יהיה לרכוש במקום אוכל מוכן הביתה לארוחת השישי.

רגינה. מתחם התחנה, תל אביב. :03-7367474 כשר

מנות פסח אלבה. אפיק גבאי
עוף באלבה/אפיק גבאי

חודש יינות סלובניה וקרואטיה במסעדת אלבה, תל אביב

יבואנית היין ג'יאקונדה מקיימת חודש של חגיגת יינות מסלובניה וקרואטיה שימשך עד לאמצע דצמבר. במהלך זמן זה יפתחו לכוסות יינות של יקבים כמו Simcic, Movia, Kabaj, Benvenuti ו- Matosevic; במחיר של החל מ-39 שקלים לכוס.

אלבה. אבן גבירול 36, תל אביב. 03-5467905. לא כשר
לפרטים נוספים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיטארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שולחן שף בסיטארה, תל אביב

השף אופיר וידבסקי ממסעדת סיטארה עורך ארוחות טעימות על פי העדפה אישית של טעמי האורחים. וידבסקי בונה את התפריט תוך התבססות על חומרי גלם זמינים בשווקים נכון לאותו היום, כאשר ניתן להזמין ארוחת טעימות במסלול של 6 מנות (350 שקלים לסועד) או 8 מנות (500 שקלים לסועד). אירועי שולחן השף מתאימים לקבוצות של החל מזוג ועד לאירוע של 12 סועדים.

SEATARA. רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב. 6996633 - 03 . לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוקי באוליב/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש באוליב בוגרשוב, תל אביב

בית הקפה והביסטרו משיק תפריט חדש ובו מנות כמו פלפלים קלויים עם קרם גבינה כחולה, פטריות יער צלויות, ניוקי, אגוזים ופרמזן (29 שקלים); לביבות בטטה בניחוח מוסקט (26 שקלים); סינטה על הגריל עם קרם בטטה, עלי רוקט, וקרמל סויה חריף (79 שקלים); פרגית בתיבול צפון אפריקאי עם טחינה, צ'יפס מרוקאי וסלט (62 שקלים); כריך בולונז של מרגז בבגט פתוח, טחינה לבנה, רוקט וחמוצים (39 שקלים) ועוד

אוליב. בוגרשוב 35, תל אביב. 03-5283362. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully