וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצ'י: ביסטרו כפרי חדש בביתן אהרון

24.11.2013 / 16:22

ביסטרו חדש בשם ארצ'י נפתח בשבוע שעבר בביתן אהרון ומציע מנות גורמה שיחסכו נסיעה לתל אביב: על הפרק סביצ'ה, אנטריקוט וצלעות טלה

ביסטרו חדש בשם ארצ'י נפתח לאחרונה לפעילות במתחם הקניות של ביתן אהרון. המקום נקרא על שמו של אהרן (ארצ'יבלד ג'ייקוב) פריימן, שסייע ברכישת האדמות באזור בו פועלת כיום המסעדה. את המקום הקימה ועיצבה גפן גל אלקיים ובתפקיד השף בו מכהן אלעד לוי- דור שלישי למשפחת טבחים, שלמד בישול באילת ועבד בעבר במסעדות כמו בוסטון באילת, פאפאס בתל אביב וכן בתפקיד השף הרשתי של קפה הלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סביצ'ה דג ים עם צנונית בארצ'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ארצ'י מתמחה בעיקר בבשרים אבל יש בתפריט שלנו גם מנות שונות של דגים ופירות ים, כך שהמקום נותן מענה לכל מי שמתיישב פה", אומר לוי. המסעדה מונה 90 מקומות ישיבה, חלקם בפנים וחלקם בחוץ והיא עוצבה על ידי אלקיים בסגנון ביסטרו כפרי. "פתחנו את המסעדה כי בסביבת עמק חפר עוד אין משהו בקונספט הזה וכשרוצים באזור הזה לאכול טוב נוסעים לתל אביב", מוסיף לוי, "לכן, רצינו ליצור ביסטרו מיוחד עם רמת אוכל גבוהה כדי לתת מענה לתושבי האזור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט רחב, בדגש על בשרים, ארצ'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסעדה תציע עסקיות צהריים שנעות בין 59 שקלים ועד 109 שקלים ותפריט ערב עם מנות טאפאס קטנות במחיר 29 שקלים כמו קרפצ'יו בקר עם שום קונפי, פרמזן ובלסמי מצומצם; סשימי טונה אדומה עם מלפפון, צנונית, נענע, כוסברה, טוביקו ואיולי אסיאתי; יקיטורי אנטריקוט ועוד. לצד זאת, יוגש גם תפריט ערב שבו מנות ראשונות ועיקריות כדוגמת שרימפס בשמנת, חמאת שום וניל, עגבניות מיובשות ובזיליקום (69 שקלים), המבורגר הכפר (59 שקלים), אנטריקוט ברוטב פלפלת (129 שקלים), צלעות טלה על קרם שום קונפי, עגבנייה ובצל צלויים (129 שקלים); חזה עוף על מצע שעועית ירוקה בטריאקי (59 שקלים); סביצ'ה דג ים עם צנונית, מלפפון, בצל סגול, פרי עונתי ויוגורט (29 שקלים) ועוד. בנוסף, בכל שבוע יציע לוי כתוספת בין 5-10 מנות ספיישל חדשות מעט נועזות יותר מאלה המוגשות בתפריט הקבוע כמו למשל קדירות שונות של פירות ים ועוד.

ארצ'י. ביתן אהרון 40294‎. 09-799-8681. ראשון- שבת 12:00-00:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • ארצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully