וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביב: מסעדת קונספט חדשה שמתמחה ברטבים

השף רונן רביב פתח השבוע בזכרון יעקב מקום המתמחה ברטבים צבעוניים וורסטיליים מכל הסוגים - תכירו את ברביב, מסעדה בקונספט שטרם נראה במחוזותינו

לפני כשבועיים נפתחה לפעילות מסעדה חדשה בשם ברביב (Braviv), בבעלות השף רונן רביב. המסעדה ממוקמת בזכרון יעקב, היכן שפעלה עד לא מזמן מסעדתו הקודמת של רביב - הנשיקה. על הפרק, קונספט חדשני שמציב בקידמת הבמה דווקא את הרטבים: 15 סוגי רטבים שונים וצבעוניים, אותם יצר רביב והם מותאמים למנות במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום הנשיקה, ברביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הרעיון עלה אצלי לפני כשמונה חודשים והחלטתי שאני מוציא אותו לפועל", מספר רביב, "בר מסעדה עם כ-50 מקומות ישיבה, שמתמחה ברטבים. זה קונספט שלא מצאתי בארץ ולא בשום מקום אחר בעולם, לאחר חצי שנה של חיפושים". לדבריו, החליט לסגור את מסעדת הנשיקה בגלל תכנון המסעדה החדשה והרצון לעסוק אך ורק בקונספט הזה. " במשך 15 שנה שימשתי כשף ובעלים של הנשיקה אבל אחרי כל כך הרבה זמן, מצאתי רעיון מרענן שהוא מדליק יותר לדעתי. בינתיים, אנחנו עובדים שבועיים ותגובות הקהל מדהימות".

התפריט של ברביב שם במרכז את הרטבים השונים ומחלק אותם על פי צבעים. בין הרטבים המושקעים שיצר ניתן למצוא רוטב סלק, חומץ אורז ושמן זית; קולי אגסים ורימונים; רוטב עגבניות, בצל, שום, בהרט וקרם קוקוס; וויניגרט מנטה ירוק ובו מנטה, מירין ועשבי תיבול; קרם אגוזי עם ממרח בוטנים, קשיו, קוקוס, טריאקי ומירין; רוטב אוסטר פפר שחור- שום, שמנת ופלפל שחור טחון טרי. את הרטבים ניתן להוסיף למנות כגון סלט שורשים עם דלעת, גזר, קולורבי, פפאיה, כוסברה ושקדים (44 שקלים); פנקייק תירס עם גבינת מנצ'נגו וקאיין (32 שקלים); צ'יבורקי גבינות ופלפלים (32 שקלים); שטרודל שפונדרה (65 שקלים); קרפצ'יו שרימפס (45 שקלים); שוק אווז קונפי בליווי פולנטה (64 שקלים) ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוחרים רוטב ומנסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כל המנות שלנו מגיעות ללא רוטב ויש מתחת לכל פירוט מנה המלצות על הרטבים המתאימים לה. בהמשך, הלקוח בוחר רוטב וכשהוא מקבל את המנה אני שם בצד עוד רטבים לצרכי טעימה", אומר רביב, "הכיף הגדול פה הוא שיש אפשרויות בלי סוף ובפעם הבאה שמגיעים אפשר להזמין את אותה מנה אבל עם רוטב אחר. חלק מהרטבים מוגשים חמים וחלק קרים, אבל בגדול, רוב המנות יכולות ללכת עם כל הרטבים".

את הצבעוניות הזאת ניתן לראות גם בעיצוב הביתי של המסעדה וכן בתפריט הקוקטיילים של המקום, שמחולק גם הוא לפי צבעים כמו קוקטייל אדום של ערק, ליקר פסיפלורה ונענע (28 שקלים); קוקטיל כתום של פסטיס סאוור (28 שקלים); קוקטייל חום של ליקר כרמל, וודקה ואספרסו (18 שקלים); קוקטייל ירוק של בומבי ספייר, ליים, פסיפלורה ובזיל (30 שקלים) ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם תפריט אלכוהול מושקע וצבעוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסופו של דבר, לאחר התבססות המקום החדש בזכרון יעקב, מקווה רביב כי המסעדה תתפתח לכדי רשת. "לא מצאתי את הקונספט כמו שהוא בתפריט שלי באף מקום אחר בעולם והרעיון הזה קדח לי בראש והתגבש", מספר רביב, "ובסופו של דבר הייתי רוצה שזה יהפוך לרשת. אנחנו מכוונים לשם אבל עוד לא ידוע בדיוק מתי ואיך זה ייקרה".

Braviv. המייסדים 37, זכרון יעקב. ראשון- חמישי 18:00-00:00, שישי-שבת 12:00-00:00. 046390133. לא כשר. לפרטים נוספים

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully