וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחי אותי אידלסון: רשת אידלסון 10 בתהליכי מכירה

11.12.2013 / 11:22

רשת בתי הקפה והקונדיטוריות אידלסון 10 בתהליכי מכירה: סניפיה יימסרו ליוצאי התכנית "קחי אותי שרון" והקונדיטוריה תופקד בידיו של השף קונדיטור ערן שוורצברד

רשת בתי הקפה והקונדיטוריות אידלסון 10 בתל אביב נמצאת בתהליכי מכירה סופיים וכתוצאה מכך תפצל בין הסניפים עצמם למוקד הייצור. הסניפים נרכשו מידי ציונה הרשקוביץ, הקונדיטורית והבעלים, על ידי יגאל אלטשטטר וטל כרמון- עורך דין ורואה חשבון (שהשתתפו בעבר בתכנית הריאליטי קחי אותי שרון), ולצדם זוג שותפים נוספים שישמשו כמנהלים בפועל ויהיו אחראים על תפעול המקום. את המטבח של אידלסון 10 קיבל לידיו השף קונדיטור ערן שוורצברד והוא עתיד לספק לרשת את הקינוחים והמאפים ובמקביל להפוך את המקום לסטודיו כשר בו יפעיל את עסקיו הנוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סניף הרשת בדיזנגוף/מערכת וואלה, צילום מסך

"רכשתי את נקודת המכירה של אידלסון שנמצאת ברחוב הזרם בתל אביב, כי לפתוח סניפים זה לא האני מאמין שלי", מספר ערן שוורצברד, "אני מעוניין לעצב את הקונדיטוריה כאן כסטודיו כשר ממנו אספק לרשת אידלסון ולמלונות בוטיק שונים, אך גם אייצר פה עבור קייטרינג הקינוחים שלי ואשתמש במקום כמוקד ועוגן לאירועים המתוקים שאני עושה ולשיתופי פעולה עם מעצבים ואמנים, שעד כה נאלצתי להימנע מהם בגלל שלא היה לי מקום קבוע ממנו פעלתי".

כרגע, נמצא שוורצברד גם בחיפושים אינטנסיביים אחר לוקיישן לפתיחת פטיסרי בולונז'רי משלו, אף הוא בתל אביב, "לפתוח פטיסרי בולונז'רי זה החלום שלי", אומר שוורצברד, שעסק בשנים האחרונות בעיקר בליווי מסעדות מובילות בארץ, לימד בבית הספר דן גורמה ופתח לאחרונה קייטרינג מתוקים לא שגרתי. "אני שואף לפתוח מקום אחד משלי כמה שיותר מהר, אבל הסיבה שלא רכשתי מאידלסון את הסניפים הקיימים היא כי אני לא בא מהתחום של רשתות ולא מאמין בלאכול את כל העולם. לדעתי, כשאתה נהיה גדול אתה נעשה פחות איכותי ואני רואה את עצמי כסוג של אמן שעושה עבודה מדויקת בנפח מצומצם יותר. הרכישה של הקונדיטוריה של אידלסון זה סוג של שלב בשבילי בדרך לפתוח מקום משלי ואני כבר מצפה לו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ערן שוורצברד/מערכת וואלה, צילום מסך

בינתיים, ישמש הסטודיו החדש של שוורצברד גם כנקודת מכירה לאנשים שמחפשים אחר מוצריו השונים כמו מקרונים, פטיפורים משובחים, עוגיות, טארטלטים, עוגות, מאפים מלוחים, מוסים, עוגות אישיות ועוד. הליין שימכור שוורצברד לאידלסון יהיה שונה מזה שניתן יהיה למצוא אצלו, "כרגע אני אשמור על הקו הקיים של קינוחים ומאפים ואמשיך לספק לרשת את הליין שלהם ויהיה גם ליין שאייצר ואמכור עבורי. אם הבעלים החדשים של אידלסון יחליטו שהם רוצים לגוון ולחדש אז כמובן שנכניס גם מוצרים חדשים לבתי הקפה".

אחד מהבעלים החדשים של סניפי הרשת טל כרמון מסביר כי לעת עתה לא יחולו שינויים דרסטיים, "המטרה היא לשמר את השם ואת איכות האוכל והקונדיטוריה של אידלסון", הוא אומר, "אנחנו מעריכים מאוד את הדרך שציונה עשתה עד היום ואנחנו האחרונים שחושבים להרוס את המורשת הזאת. אנחנו חושבים רק קדימה, לקחת את המותג הזה והאיכות שלו ולעלות לשלב הבא. בשלב הראשון אנחנו מתכוונים להמשיך כרגיל עם הצוותים של הסניפים והתפריטים הקיימים אבל בהמשך נעשה מתיחת פנים ונשלב גם מוצרים נוספים של ערן בתוך הרשת".

אידלסון 10 במוזיאון העיצוב בחולון. דניאל לילה
סניף הרשת במוזיאון העיצוב/דניאל לילה

בשביל ציונה הרשקוביץ, הבעלים של הרשת והמקימה שלה, הפרידה מאידלסון 10 עוד לא יצאה לפועל. "מפאת הגיל והקושי שכרוך בו, המאמצים הרבים שאני משקיעה כיום בניהול הרשת מקשים עלי להמשיך לכן החלטתי לבדוק אפשרויות שונות שנמצאות כרגע בתהליך על פי התנאים המתאימים לי והסכומים אותם אני דורשת למכירת הרשת והקונדיטוריה", היא אומרת, "הקונדיטוריה כבר נמכרה סופית לערן שוורצברד אך הסניפים עוד נמצאים בתהליך מכירה שמותנה בבדיקות ואישורים של בעלי הנכסים בדיזנגוף, בן יהודה, כיכר המדינה וכיכר רבין בתל אביב ובסניף שנמצא במוזיאון העיצוב בחולון".

את חוששת לגורל עתיד הרשת?
"אני מאמינה ששני הגופים המפוצלים- הקונדיטוריה והסניפים, ימשיכו ויעבדו יחד אבל זה לא ממש ענייני. אני רק מקווה שכן. כרגע, אני לא יכולה אפילו להגיד שעצוב לי שהרשת נמכרת, אני רק רוצה להיות אחרי זה. אולי לאחר שהמכירה תתבצע סופית ארגיש את זה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully