וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינס: מסעדה חדשה בשדרות

23.12.2013 / 10:00

מסעדת פירות ים ובשרים חדשה של יוצא מסעדת גוצ'ה נפתחה השבוע בשדרות, פתיחה שיש ומאותתת על זליגה של הקולינריה התל אביבית לפריפריה

מסעדת פירות ים ובשרים חדשה נפתחה השבוע לאחר תקופת הרצה, בסמוך לצומת שער הנגב (ובקרבת מכללת ספיר). את המקום, אשר נקרא סינס (Sins), מפעילים זוג שותפים: חופית בן זקן והשף זולי גיון גיושה, שהיה בעברו השף של מסעדת גוצ'ה בתל אביב ואף הקים את הדיינר של הקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת sins/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עבדתי בתל אביב שנים עד שנולדו לי תאומים ולפני שלוש שנים עברתי לדרום עם אשתי שהיא בת קיבוץ כפר עזה", מספר גיושה, "מהרגע שדרכתי כאן הסתובב לי בראש הרעיון לפתוח פה מסעדה כיפית וביתית לפירות ים ובשרים". המחשבה התפתחה לכדי עסק של ממש שמנסה כעת להציע לתושבי הדרום את הקולינריה התל אביבית, עם התאמות אזוריות.

"הרעיון שלנו הוא להביא את האיכות של המסעדות בתל אביב לאזור הדרום ולהציע אלטרנטיבה לא כשרה למסעדות הכשרות הלא מעטות שיש כאן", אומר גיושה, "התפריט שלנו מותאם לאזור, בלי שמות פלצניים וכל זה. הכול מאוד ברור פה וגם המחירים שלנו הם דרומיים, אך באיכות של תל אביב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתמקדים בפירות ים ובשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sins היא מסעדה ביתית וקטנה שבה 30 מקומות ישיבה, מהם 14 על הבר. כרגע, מתמקד התפריט במנות פירות ים ובשר ובהמשך מתעתד גיושה לשלב בו גם דגים. מנת הבית של המסעדה היא אנטרקוט במשקל 330 גרם עם שרימפס בציר סרטנים (98 שקלים) ובנוסף לה ניתן למצוא במסעדה מנות כגון המבורגר עם ביצת עין ושרימפס (61 שקלים); שיפודי פירות ים (78 שקלים); מיקס פירות ים בחלב קוקוס וקארי (63 שקלים) ועוד.

המעבר ממסעדות בתל אביב לדרום הוא קשה?
"בדרום זה לא כמו בתל אביב. התחום קצת קשה יותר כי לצאת למסעדות זה לא משהו יומיומי בחיים של אנשים. אבל עד כה אנשים פה מקבלים את המסעדה בצורה טובה. התגובות מצוינות והם מבסוטים שעכשיו יש באזור מסעדה שפתוחה גם בסופי השבוע. בזמן הקצר שאנחנו פועלים אנשים הגיעו אלינו כבר מאזורים כמו באר שבע, להבים ומועצה אזורית אשכול. אז כנראה שיש למסעדות כמונו דרישה".

Sins. תחנת הדלק צומת שער הנגב.08-6890452. שלישי- חמישי 11:30-14:30, 19:00-23:00, שישי 19:00-23:00, שבת 12:30-23:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • סינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully