וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצלנים מבשלים: קיצורי דרך במטבח

רוצים להימנע משעות של טירחה במטבח אבל להעמיד פנים שבישלתם? קבלו שמונה אופציות לקיצורי דרך בבישול שדורשים רק כמה דקות אפייה, בישול, צלייה או חיתוך מקדים

לפעמים אין לנו כוח לטרוח שעות על הסירים ולהשקיע אנרגיות כדי לאכול טוב בבית. אבל מצד שני, גם לא ממש מתחשק לנו להגיש לשולחן אוכל נטול כל מגע האישי. אז כדי לספק את הצורך העצל הטבוע בכולנו, מבלי להרגיש שלא תרמנו מספיק לתהליך הבישול, אספנו עבורכם אופציות מעניינות שירכיבו ארוחה במרחק של כמה דקות אפייה, בישול, צלייה או חיתוך מקדים. בכולן יש גם מקום סמלי לטאץ' הבשלני שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכניסים לתנור ומגישים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת מרינדו: ארוחה בשרית שלמה

רשת הבשרים מספקת מנות עצלנים מרהיבות כמו עוף ממולא באורז, צנוברים ובשר טחון, עוף ממולא באורז ופירות מיובשים, שוק טלה, כתף טלה או צוואר טלה במילוי אורז, צנובר ובשר טחון, נתחי עגל במרינדה להכנת רוסטביף מסינטה או אנטריקוט במרינדות כמו חרדל סילאן, שמן זית ועשבי תיבול או שום ודבש. הנתחים מגיעים במשלוח הביתה, כשהם קפואים או טריים, בצירוף הוראות הכנה מדויקות לתוצאות מיטביות. בנוסף למנות הבשר מציעה הרשת מוצרי עצלנים נוספים כמו רוטב בולונז שמגיע קפוא ועשוי עם בשר עגל (לכם נותר להכין רק את הפסטה), פרגית במרינדה, שווארמה פרגית או הודו מתובלת בתבלין שווארמה, קציצות מעוף, או בשר עגל ועוד.

לכל הפרטים

קראנץ' דליקטסן. אנטולי מיכאלו,
קראנץ' שוקולד של הדליקטסן, מהתנור הביתי שלכם/אנטולי מיכאלו

דליקטסן, ת"א: סלט קיסר, פיצות או קראנץ' שוקולד

קבוצת R2M (בראסרי, הוטל מונטיפיורי, קופי בר ועוד), מציעה מגוון אופציות לעצלן הבשלן דרך מעדניית הדליקטסן והקייטרינג של הקבוצה (המכונה The catering). למשל, ניתן לרכוש ממעדניית הדליקטסן עוגות קראנץ' קפואות בטעמי שוקולד או חלבה, ואותם לאפות בבית על פי הוראות הכנה פשוטות שמספקים מראש. כך תופסים שתי ציפורים במכה: עוגה משובחת וריח אפייה מטריף ברחבי הבית. מי שמכוון לאופציות רציניות יותר יכול לרכוש מהדליקטסן פיצה חצי אפויה עם רוטב עגבניות ותוספות לבחירה כמו גבינות מכל הסוגים, אנשובי, פלפלים קלויים, בייקון, סלסה ורדה ועוד או להזמין יום מראש מהקייטרינג/דליקטסן מנות כמו סלט קיסר שמגיע מפורק לרוטב, קרוטונים, פרמזן ועלי חסה פריכים, בנפרד (את הרכיבים מערבבים ממש טרם ההגשה) ועוד מנות מרשימות כמו קדירת פירות ים שמגיעה עם רוטב מוכן ופירות ים חצי מבושלים, שמשלימים את הכנתם בבית מספר דקות לפני ההגשה.

לפרטים

פסטה דלה קזה. נועם בן אהרון,
פסטה דלה קזה/נועם בן אהרון

רשת פסטה דלה קזה: פסטות טריות במספר דקות

המפעל של פסטה דלה קזה מספק לנקודות המכירה ברחבי הארץ מגוון עצום של פסטות טריות ורטבים מותאמים שזקוקים רק לכמה דקות בישול. בין הפסטות תמצאו פטוצ'יני, ספגטי, רביולי במילויים כמו סלק, ארטישוק, ערמונים, תרד וריקוטה, בטטה, כרישה, אפונה ועוד. כל פסטה נבחרת משדכים לרוטב שהוכן אף הוא עבורכם מראש כמו למשל שמנת פטריות, עגבניות, אליו א אוליו, שמנת בטטה ודלעת, שמנת ותרד, פסטו, שמנת ושום ועוד. מלבד אלה, מציעים בפסטה דלה קזה גם ניוקי, מרקים קפואים שמחממים בבית ולזניות לאפייה סופית בטוסטר אובן.

פסטה דלה קזה. עין חי 43, כפר מל"ל. 09-7487465. אוסישקין 55, רמת השרון. 03-5474893. הרקון 2, הוד השרון (קניון שרונים), 09-7430552. וכן במעדניות המובחרות ברחבי הארץ. כשר

הום מייד, ת"א: לזניות, פאי רועים ואופציות לטבעונים

המעדנייה התל אביבית מציעה מגוון אופציות לעצלנים היצרנים, גם לטבעונים שביניהם. כך, ניתן להזמין מהום מייד מוצרים כמו פאי רועים ולזניה צמחונית או בשרית, שמגיעים כשהם קפואים, לאפייה בבית או כשהם טריים לסיום הכנה באפייה ביתית (בהזמנה מראש). המנות מגיעות בתבנית סיליקון שמיועדות לאפייה בתנור. את התבניות מכניסים לארבעים דקות אפייה, מציפים את הבית בניחוחות ומגישים. אופציות נוספות לעצלנים בהום מייד מגיעות בצורת מארז שניצלים טריים שמטגנים בבית, קציצות עדשים טבעוניות לאפייה בתנור עם רוטב עגבניות טריות ועוד.

הום מייד. הנציב 18, שכונת מונטיפיורי, תל אביב. 03-6248111 . לא כשר

פום פאס. אנטולי מיכאלו,
אינספור שילובים ורטבים/אנטולי מיכאלו

פום פאס, ת"א: מרכיבים עבורכם את הרוטב

החנות של המותג פום פאס ברמת אביב היא חגיגה שלמה לפודיס. אינסוף אפשרויות של שמנים וחומצים שהקומבינציות ביניהם יקפיצו כל סלט, פסטה או מנת בשר באפס מאמץ. כל מה שצריך לעשות זה להסביר למוכרים מה בא לכם והם ירקחו עבורכם את הרוטב רב הרושם שיגיע בבקבוקונים נפרדים ויגנוב את ההצגה. את תכולת הבקבוקונים מערבבים בבית ויוצקים על הסלט, הבשר או הפסטה. בין הקומבינציות המומלצות רוטב לסלט עלים שמן זית תפוזים וחומץ בלסאמי תמרים, רוטב לפסטה משמן זית בזיליקום עם שום וחומץ בלסמי די מודנה, מרינדת בשר מערבוב של חומץ בלסמי תאנים, חומץ בן יין בורדו ושמן זית רוזמרין. בקיצור, אין גבול לאופציות וליצירתיות, גם בלי להשקיע יותר מדי זמן או מחשבה בהכנת רטבים ומרינדות משלכם.

פום פאס. אבא אחימאיר 15, מרכז שוסטר, רמת אביב, תל אביב. 03-6246047. כשר

אטליז אלבאבור. בועז לביא,
בשר באטליז אלבאבור/בועז לביא

איטליז אלבאבור, יוקנעם: מנות בשר מהמטבח הערבי

האיטליז של רשת המסעדות אלבאבור ביוקנעם מציע מגוון מנות בשר מיוחדות ומרשימות. בין המנות המוכנות במקום ניתן למצוא צוואר כבש ממולא באורז וצנוברים; כתף כבש במילוי אורז וצנוברים; שוק עוף ממולא בפריקי; קבב מבשר עגל וכבש עם פטרוזיליה, בצל וצנוברים ועוד. כל המנות מגיעות טריות ומוכנות מראש, רק מכניסים לתנור או שמים על הגריל, ומגישים.

איטליז אלבאבור. צומת יוקנעם בניין כוכב יוקנעם. 04-9891619. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק מוסיפים ביצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שף בוקס: ערכת עוגיות מלאה

שף בוקס הוא סטארט אפ קולינרי בן שנה שמטרתו להיות פלטפורמה להכנת עוגיות לכל המשפחה, בלי לכלוך או מאמץ. הצנצנות היפות של שף בוקס מגיעות במספר אופציות כמו למשל עוגיות שוקולד צ'יפס, עוגיות פרג לימון, חטיפי דגנים, דבש ועוד. בתוך כל צנצנת מגיעים חומרי הגלם למספר מסוים של עוגיות (שמצויין על גבי הצנצנת) כשכל שנותר לעשות בבית הוא להוסיף ביצה ואם רוצים גם חמאה או שמנת בחלק מהמתכונים. אחרי שמוסיפים את הביצה ליתר המרכיבים שבצנצנת, מערבבים הכל יחד, מחלקים לעוגיות ומכניסים לתנור לאפייה סופית. כל הסיפור לא נמשך יותר מרבע שעה, הוא אסתטי במיוחד ומסתיים בעוגיות משובחות שהרגע יצאו מהתנור. מלבד זאת, את הצנצנות של שף בוקס מייצרים אנשים שמתמודדים עם אתגרים נפשיים, מה שהופך את רכישת המוצר לאף יותר מתגמלת.

לנקודות המכירה ופרטים נוספים

פרה פרה. צילום: בן יוסטר,
טי בון מבית פרה פרה/צילום: בן יוסטר

אטליז פרה פרה, צומת כנות: מחלקה מיוחדת לעצלנים

האטליז מבצע משלוחים של בשר ומנות מיוחדות של קיצורי דרך, שצריך רק לזרוק על הגריל או על המחבת ולהגיש. המחלקה לעצלנים מונה מנות כמו שווארמה ברוטב בוטנים וקארי; רצועות עוף בטריאקי ושומשום; רוסטביף סינטה מתובל; שפיץ שייטל בקונפי תאנים ויין אדום; קציצות בקר; פסטרמה עוף בפפריקה ודבש לאפייה עצמית; קציצות עוף עם תירס ועוד. המשלוחים מתבצעים בימי חלוקה קבועים בגבולות כפר סבא בצפון ועד הערבה בדרום.

להזמנות ופרטים 1700-500-170

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully