וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלין: מזללת סנדביצ'ים משודרגת בראשל"צ

תכירו את ברלין - מזללת סנדביצ'ים כשרה חדשה בראשון לציון, שמביאה לעיר את הקונספט של מזללת הכריכים התל אביבית רובן

לפני כחודש פתחו האחים אבי ואייל דז'אן (שף ואדריכל, בהתאמה) מסעדת כריכים חדשה בראשון לציון שנקראת ברלין. המקום, נפתח על פי הקונספט של מזללת הכריכים התל אביבית רובן, אך מכיל על פי האחים מבחר רב יותר של כריכים בשריים וצמחוניים וכן בר סלטים להרכבה עצמית, ארוחות בוקר ומרקים שונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקשוקה בשרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בנינו את המקום לפי הקונספט של רובן אבל אנחנו מציעים יותר מבחר", אומר אבי דז'אן, השף של ברלין, "חוץ מכריך רובן עם פרוסות קורנביף וחזרת מעושנת, אנחנו מציעים למשל כריך אסאדו או כריך שאנחנו קוראים לו נילס ויש בו אווז וסלט ביצים. מלבד זאת אנחנו גם מסעדה כשרה, שפועלת בסביבת משרדים שאנשים מאוד מחפשים את תעודת הכשרות בה".

בתפריט של ברלין ניתן למצוא מנות כמו למשל ארוחת בוקר צמחונית עם ביצים, סלטים, טחינה, לחם וריבה (42 שקלים), ארוחת שקשוקה בשרית עם ביצים, נקניקיות מרגז, צ'וריסוס, סלט ירקות, לחם, טחינה וריבה (59 שקלים), כריכים שונים כמו סנדוויץ' רייצ'ל מלחם שאור עם פסטרמה ביתית, מיונז, חרדל, חסה, מלפפון כבוש, חזרת ובצל מטוגן (42 שקלים), סנדוויץ' סביח עם טחינה, חציל מטוגן, ביצה קשה, פטרוזיליה, בצל, מלפפון, עגבנייה, חריף ועמבה (26 שקלים). עוד בתפריט- מרקים, סלטים בהרכבה עצמית, ארוחות ילדים וקינוחים. בנוסף, מציעים בברלין עסקית צהריים במחיר 49 שקלים ובה כריך בשר, מרק או סלט, גזוז בטעמים וכוס קפה או תה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני שפתח את ברלין, עבד דז'אן במסעדות יוקרה כמו מסעדת מול ים בתל אביב וכן מסעדה מכוכבת בפרובאנס. אך את המסעדה שלו, החליט לקחת דווקא לכיוון אחר. "כל חיי עבדתי במסעדות", הוא אומר, "אבל החלטתי לא לפתוח מסעדת גורמה עכשיו כי זאת הקרבה מאוד גדולה ואני רוצה גם לבלות עם המשפחה שלי". כרגע, פועלת ברלין עד השעה אחת עשרה בלילה בימות אמצע השבוע, אך עם הביקוש, יתרחבו בעתיד שעות הפעילות של המסעדה.

ברלין. זד"ל 1, ראשון לציון. 03-967-7997. ראשון- חמישי 9:00-23:00 שישי 9:00- שעתיים לפני כניסת השבת, שבת- שעה אחרי יציאת שבת- 23:00. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחה עסקית בברלין/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully