וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביגה: רשת חדשה בסגנון בולונז'רי פריזאי

תכירו את ביגה, רשת חדשה שתנסה לחבר בין שני הקצוות הכי רחוקים בעולם האוכל: בולונז'רי פריזאי מפתה שמציע אוכל באוריינטציה בריאותית

סניף ראשון לרשת בתי קפה חדשה בשם ביגה נפתח השבוע ברחוב חורב שבחיפה. את ביגה (BIGA) - שמתעתדת לשלב בין עיצוב פטיסרי בולונז'רי פריזאי ומנות בריאות , הקים יאיר מלכה, מבעלי רשת בתי הקפה הארצית גרג.

ביגה דניאלה ריינבך יחסי ציבור. אלעד גוטמן,
יאיר מלכה, מבעלי הרשת/אלעד גוטמן

"הייחוד של הרשת הוא התמקדות באוכל בריא", אומר מלכה. "רוב התפריט מורכב ממנות ללא גלוטן, ללא סוכר ובשימוש במוצרים כמו חיטה מלאה, ביצים אורגניות ודגי ים. הרעיון היה לייצר רשת בתי קפה בריאה ולהכין את הכל במקום, מכאן זה מתחבר לרעיון של פטיסרי ובולונז'רי, כי את כל העוגות, המאפים והלחמים אנחנו עושים אצלנו".

מהיכן ההשראה לפתוח דווקא רשת בריאות?
"לפני 4 שנים התחלתי לעשות ספורט מדי יום ואז התקדמתי לריצות מרתונים ואוכל בריאות. ככה אני חי היום ואני מאמין שכשעושים משהו שמתחברים אליו עושים אותו הכי טוב".

ביגה דניאלה ריינבך יחסי ציבור. אלעד גוטמן,
פטיסרי בולונז'רי במוטיב של אוכל בריאות/אלעד גוטמן

במהלך שנת 2014 עתידים להיפתח עוד 8 סניפים ברחבי הארץ. הסניף הבא יפתח בטבעון, השלישי בגרנד קניון שבחיפה וסניף בתל אביב יפתח ככל הנראה במהלך מרץ. את המאפים, העוגות והלחמים יספק מפעל שהקימה החברה ובו הושקעו 10 מיליון שקלים. "המפעל ממוקם בטבעון והוא יעביר את כל המוצרים לסניפים, כשבכל סניף תהיה פינת אפיה שהכול ייאפה בה", מסביר מלכה.

בין המנות בתפריט החדש: סלט ביגה - לבבות חסה, טונה אדומה צרובה, שעועית ירוקה, עגבניות, אנדיב, ארטישוק, תפוחי אדמה, ביצה קשה וקורנישונים (57 שקלים), ארוחת בוקר בריוש בנדיקט: ביצים עלומות ברוטב הולנדייז על לחם צרפתי (45 שקלים), מאפי ביגה: מאפה קרם שקדים, מאפה גבינה מתוקה, מאפה שוקולד, מאפה קינמון, מאפה חמאה או מאפה מלוח (16 שקלים ליחידה); קיש מחיטה מלאה (47 שקלים); פטוצ'יני תרד (59 שקלים); פאד תאי סלמון (57 שקלים), מאפה גזר (12 שקלים) ועוד. העיצוב של ביגה שואב השראה מאלמנטים פריזאיים ובתוך כל סניף תהיה גם מעדנייה ונקודת מכירה הביתה של מוצרים ללא גלוטן, לחמי כוסמין, עוגות, עוגיות וגבינות מיוחדות.

ביגה. חורב 12, חיפה. 04-6333000. ראשון- חמישי 7:00-00:00, שישי 7:00- שעה לפני כניסת השבת, שבת- 19:00-00:00. כשר

ביגה דניאלה ריינבך יחסי ציבור. אלעד גוטמן,
מגוון מאפים למכירה הביתה/אלעד גוטמן
  • עוד באותו נושא:
  • ביגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully