וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתיין: פותחנים לוהטים

יונתן ברנשטיין

8.4.2014 / 8:32

יונתן ברנשטיין סוקר מוצרי יין חדשים. והשבוע: פותחנים לוהטים שיישדרגו את חווית החג, וחיות שייסמנו את הכוסות וכמובן - פתרון יצירתי למי שלא מסיים את הבקבוק

הקלאסי
הפותחן הזה מיוצר על ידי חברת Arcos ושייך למשפחת הפותחנים הקלאסיים. משום מה יש לי חיבה עזה לכאלה. כנראה שזה שאין בהם יותר מידי התחכמויות עושה לי את זה (מחר שיחה עם הפסיכולוגית על מה שזה אומר). הוא מגיע בצבע ניירוסטה עם קווים מעוגלים ויפים ובקצוות מעין מאחזים מגומי למניעת החלקות. הוא לא עשוי מחומר שביר מדי שעלול לקרוס עם מפעילים עליו קצת יותר לחץ ואת הפקקים הוא חולץ ללא שום בעיה.
מחירו 129 ש"ח Arcos

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולץ פקקים ללא בעיה. הפותחן של Arcos. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שרוצה להרשים אבל לא להיתפס כפלצן

גרסת הסמי מתקדמים
אם קראתם את הפסקה שלמעלה אתם מבינים שאני מחובבי הקלאסיקות. אבל מצד שני לאחר שנים של חליצה עם הקלאסיים אני חושב שאני מוכן לנסות את האופציות למיטיבי לכת. אז האדון הזה, גם הוא של Arcos ומגיע בתוך אריזה מרשימה. בהתחלה הוא נראה קצת מאיים, אבל אחרי קריאה של הוראות ההפעלה שמלוות בציורים שלא משאירים מקום לשאלות, הבנתי את הפואנטה וניגשתי למלאכה. הברגה פה ומשיכה שם וללא הפעלת יותר מידי כוח, ברכות ואלגנטיות מדהימות עם הצליל המהמם של החליצה, והפקק יצא בצורה מושלמת. לאלה שרוצים לעשות רושם אבל לא מעוניינים להצטייר כפלצנים מידי הפותחן הזה יכול להתאים בצורה מושלמת. אני התאהבתי.
מחירו 219 ש"ח Arcos

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפקק יוצא בצורה מושלמת. פותחן של Arcos. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שלא מסיים את הבקבוק

בהברגה
פייר, אני לא ממש זוכר מתי לאחרונה פתחתי בקבוק ולא סיימתי אותו. אבל מסתבר שיש אנשים שזה קורה להם. וכדי שאלו לא יישארו ללא מענה או יאבקו עם פקק השעם בניסיון להחזיר אותו לבקבוק, פותחו הפקקים המגניבים האלה. חשוב להבין שפקקי השעם לאחר חליצתם מהבקבוק בו הם היו סגורים בוואקום מתנפחים, ולכן פעולת ההחזרה למצבם הקודם אינה קלה ללא מכשור מתאים. הפקקים המדוברים עשויים מסיליקון ומגיעים בצבעים מגניבים של ירוק, כתום, תכלת ואדום. כל מארז מכיל שני פקקים בצבעים שונים. והקטע החזק שלהם שהם בצורת בורג פיליפס. בהתאם לכך ניתן להבריג אותם בחזרה לבקבוק ולשמור על היין עד הפעם הבאה. סוד קטן, הם מתאימים גם לבקבוקי שמן זית ודומיהם.
המחיר למארז של שני פקקים הוא 39 ש"ח (צורהלה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניתן להבריג בעזרתם את הפקק בחזרה. פקקי צורהלה. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שפמים ליין

ציירי לך שפם
בימים בהם נשמע קול זעקה הקורא לבנות ישראל לשמור על הכוסות שלהם, אין אביזר יותר מתאים מזה כדי לסמן את הטריטוריה האלכוהולית שלך. אם לא היה מדובר בזמנים קשים, הייתי ממליץ לעשות עם השפמים האלה שימוש במסיבת תחפושות. אבל כדי שאף אחת מחברותי הלוחמניות לא תגיד שאני לא תורם למאבק החלטתי לתרום את המעט שיכולתי. מדובר בערכה המכילה שישה שפמים בשלל דוגמאות וצבעים העשויים מסיליקון וניתנים להדבקה על כוס היין או על בקבוק הבירה. ואם נקשרתם לשפם שלכם ופתאום בא לכם להחליף בקבוק או כוס, ניתן להסיר את השפם ללא כל כאב ולהדביק אותו על כוס או בקבוק חדשים.
מחיר סט של שישה שפמים 32 ש"ח (רשת חנויות SOHO )

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרנד השפם מגיע גם לכוס היין. מארז שפמים של רשת SOHO. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסמני כוסות בצורת חיות

איזה חיה אתם?
בואו נשחק משחק, אתם תגידו את השם שלכם ושם של החיה שהכי מאפיינת אתכם. אחד הדברים שאני פחות אוהב זה משחקי חברה (טראומות ילדות בצופים) אבל אחד הדברים שאני יותר אוהב זה משחקי אלכוהול. אז אם אתם לאמ רוצים לרדוף אחרי הכוסות של כולם כל הערב, קבלו דרך יצירתית ומגניבה לעשות את זה. בתחילת הערב עם פתיחת בקבוק היין כל אחד יבחר חיה מהאופציות הבאות: דבורה, חילזון, זחל, נחש, פרפר או חיפושית וישים אותה על רגל כוס היין שלו. לאחר כוס או שתיים שהמצב רוח כבר עלה זה הזמן לניתוח אישית. את משחקי האלכוהול האלה אפשר לעשות עם הערכה המדליקה הבאה שכוללת שישה מסמני כוסות בצורת חיות שונות. שאליהם מתווסף גם פקק בצורת דבורה שיאפשר לכם לשמור על היין למשחק הבא. דרך אגב אני בחרתי בחיפושית.
מחיר המארז הוא 44.90 ש"ח (רשת חנויות SOHO )

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דרך להשתעשע עם היין. מסמני כוסות בצורת חיות של SOHO. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully