וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודיס: מעדנייה חדשה בתל אביב

במקומה של קרינ'ס דלי נפתחה השבוע מעדנייה חדשה ובה מבחר גבינות בוטיק, יינות מיקבים קטנים, לחמים טריים ואפילו סלסלאות פיקניק מוכנות

במיקום בו פעלה עד לא מזמן מעדניית קרינ'ס דלי ברחוב טשרניחובסקי בתל אביב, נפתחה מעדנייה חדשה בשם goodies. את המקום פתחה רונית רונן, מפיקת אירועים עסקיים ואירועי בוטיק לשעבר, שהחליטה להקים מוקד קולינרי משלה אחרי שעבדה עם חברות מזון מהגדולות בארץ.

רונית רונן גודיס. צילום: בועז לביא,
סלסילת פיקניק בגודיס/צילום: בועז לביא

"גודיס זה מקום לדברים מיוחדים", אומרת רונן, "יש כאן אוסף גדול של יינות מיקבים שונים ולא נפוצים מהארץ ומחו"ל, לצד גבינות ונקניקים נבחרים. הבחירה של המוצרים כאן מגיעה מהאהבה שלי לכל אחד מהם ומהחיבורים האישיים לאנשים שאת המוצרים שלהם אני מוכרת כאן".

כך, בגודיס ניתן יהיה למצוא נקניקים מהמפעל של משפחת זילבר מחיפה, גבינת שירת רועים של מיכל מור מלמד (טווח המחירים של הגבינות והנקניקים במעדנייה נע בין 12-26 שקלים ל-100 גרם), עוגות ועוגיות של הקונדיטורית גלית גזית ועוד מוצרים כמו למשל חמוצים, זיתים, עגבניות מיובשות,ריבות, ממרחים, דגים כבושים במקום ומבחר כריכים כמו לדוגמה כריך אמנטל שינקין; מוצרלה עגבניות ובזיליקום; פפרוני, חסה אלון ועגבניות בלאדי; גבינות שמנת, סלמון כבוש ובצל ירוק ועוד (כל הכריכים מתומחרים במחיר אחיד של 24 שקלים ומגיעים בתוך בגט מקמח מלא של מאפיית לה מולאן).

מלבד רכישה במקום, ניתן יהיה להתקשר ולהזמין מראש את המוצרים ורק לאסוף אותם. לחילופין ניתן להזמין משלוחים של מגשי אירוח שכוללים גבינות, נקניקים וחמוצים, לצד בקבוקי יין אותם מתאימה רונן על פי ההזמנה. אופציה נוספת היא להזמין סלסילת פיקניק עם מבחר מוצרי המעדנייה.

רונית רונן גודיס. צילום: בועז לביא,
רונית רונן בגודיס/צילום: בועז לביא

רונן לא שינתה רבות את העיצוב של המעדנייה החדשה שלה, מאז שרכשה את המקום מבעליו הקודמים. עם זאת, במרכז המעדנייה, היא הציבה סלון לאירוח סדנאות שונות והרצאות מפי מגוון אורחים מתחומי הקולינריה והיין, מפגשים גסטרונומיים ואפילו הופעות מוסיקה.

"כשראיתי שהמעדנייה עומדת למכירה קפצתי על זה", מספרת רונן, " אני מאוד אוהבת את העיסוק הזה ואני בתחום הפקות האירועים המון שנים כך שתמיד התאמתי ושילבתי בין מאכלים ויינות. עכשיו, עם המעדנייה החדשה, זה כמו לארח אנשים בסלון הבית שלי. חוץ מזה אני מתה על הרחוב הזה. יש כאן המון חנויות רטרו והוא מקשר בין הסנטר התעשייתי לשוק הכרמל האותנטי. זה מרגיש לי כמו מעין התרפקות אירופאית. אז מבחינתי מעדנייה היא מאסט בסביבה כזאת".

Goodies. טשרניחובסקי 5, תל אביב. 074-7021216. ראשון- חמישי 8:00-20:00, שישי 8:00-16:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • גודיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully