וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורטה: בית קפה חדש בעכו

עכו אמנם נתפסת כמעוז של חומוס ושווארמה אבל שני שותפים מקומיים מאיימים לשנות את התמונה - לאחרונה נפתח בעיר בית קפה מוקפד בסגנון ספרדי בשם טורטה

בית קפה- קונדיטוריה חדש בשם טורטה, נפתח בסמוך לבית המשפט בעכו, על ידי זוג שותפים בשם חמודי עיק וחמודי עטיה. השניים מעוניינים להביא קולינריה בסגנון אחר וחדש לתושבי העיר הצפונית. "רצינו לשנות קצת את העיר עם המקום הזה", אומר עיק, "יש לעכו המון פוטנציאל אבל לא ממשים אותו ומשום מה אנשים פותחים פה כל הזמן רק מקומות של חומוס ושווארמה ואנחנו רצינו לחדש כי אין בעכו כמעט בתי קפה ובטח לא באיכות גבוהה כמו שלנו".

טורטה. דרור כץ,
ארוחת בוקר בטורטה/דרור כץ

עיק ושותפו מגיעים מתחום הקולינריה. עיק עבד בבתי קפה רבים בסביבת עכו ועטיה הוא קונדיטור שהוכשר בתדמור וכן השתלם אצל קונדיטורים שונים בצרפת וקונדיטורים ישראלים כמו לדוגמה דודו אוטמזגין. בית הקפה שלהם מעוצב בסגנון ספרדי ששואב על פיהם השראה מבתי קפה במדריד. בעתיד, מעוניינים השניים להרחיב את המקום לרשת.

בין המנות שניתן לטעום בטורטה- עוגת תות בננה (22 שקלים לעוגה אישית); עוגת פירות יער ושוקולד לבן (22 שקלים לעוגה אישית), מבחר כריכים (30 שקלים לכריך), ארוחת בוקר ובה ביצים לבחירה, סלט קצוץ, פלטת גבינות ומטבלים עם סלט אבוקדו, גבינה בולגרית, זעתר, גבינת שמנת, סלט טונה, לאבנה וריבה, סלסלת לחם הבית עם חמאה, קפה או מיץ טבעי (45 שקלים), לזניה חצילים (45 שקלים), פסטה בולגרו עם בטטה, זיתי קלמטה, בצל סגול, עגבניות שרי ברוטב רוזה ועשבי תיבול עם בולגרית מגורדת (42 שקלים), פיצה מתנור אבן שנמצא במקום (29 שקלים), רביולי בטטה וגבינות (47 שקלים) ועוד.

טורטה. יהושפט 22, עכו.0547806444. ראשון- שישי 08:00-00:00, שבת 11:00-00:00. לא כשר

טורטה. דרור כץ,
עוגת תות בננה/דרור כץ
  • עוד באותו נושא:
  • טורטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully