וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדות מבפנים: להכנס לראש של השף

חולמים לאפות פיצה כמו מקצוענים או לצאת לסיור בשוק עם השף? פסטיבל מסעדות מבפנים יוצא לדרך ונותן לסועדים הצצה למתרחש מאחורי הקלעים של המסעדות

צילום: עידן שחם, עריכה: מאיה בן ניסן, בימוי: גיא גורן

נכון שתמיד סיקרן אתכם לדעת מה קורה מאחורי הקלעים במטבח? כדי לענות על התהייה הזאת, בין התאריכים 26 בפברואר עד הראשון למרץ ייערך, זאת הפעם השנייה פסטיבל מסעדות מבפנים. במסגרת האירוע יקיימו מעל ל-60 מסעדות סדנאות, אירועים ופעילויות מיוחדות בתל אביב והסביבה. במסגרת האירועים, יפתחו שפים מובילים את המטבחים שלהם לעיני כל ויכניסו את המשתתפים למתחולל מאחורי הקלעים של המסעדה. ברשימת המסעדות המשתתפות ניתן למצוא את פופינה, החלוצים 3, ברטי, פרונטו, משק ברזילי, באיירן ועוד.

כך למשל ארי ירזין מקפה איטליה יקיים סדנת פסטות אינטימית, לאון אלקלעי (טוני ווספה) ילמד איך מכינים פיצה באופן מקצועי, הילה אלפרט תבשל במרכז נא לגעת ביפו ארוחה יוונית, אביבית פריאל ולימור לאמי (אוזריה) תקיימנה סיור בשוק לוינסקי ולאחר מכן סדנה במסעדה, ניר צוק (קורדליה, נועה ביסטרו) ייקח את המשתתפים לסיור לפנות בוקר בשוק הסיטונאי ולאחר מכן להכנות הבוקר במסעדה, אייל לביא (רוקח 73, רוקח שוק ורוקח ים) יקיים סדנת מנות צרפתיות קלאסיות, סיור דגה בנמל יפו וסדנת קינוחים איטלקיים ועוד. עלות ההשתתפות במגוון האירועים נעה בין 75-300 שקלים בהתאם לפעילות הנבחרת.

לכל הפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully