וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיקס: ממציאים מחדש את הפיצה

קבלו את סטיקס - מזללה חדשה שמנסה להמציא מחדש את אוכל הרחוב עם בצק פיצה מגולגל במגוון מילויים

בתחילת חודש מרץ יפתח בכיכר רבין שבתל אביב קונספט חדש לאוכל רחוב תחת השם stix. מדובר במסעדה שתתמחה במאפה מוארך ייחודי בצורת מקל ובו מגוון מילויים שניתן לאכול במקום או לקחת בטייק אווי. את הרעיון מאחורי סטיקס הגו פז רוטנברג שמאחוריו מיזמים קולינריים כדוגמת רשת המזון המקסיקנית דונקי ומסעדת איטלקייה בפשפשים ויונתן ול, שעבד בעבר במסעדות כטבח וכמנהל מטבח.

סטיקס. פז רוטנברג,
מקלות ממולאים בפורמט חדש/פז רוטנברג

"סטיקס זה בעצם בצק מרודד דק שמאזכר בצק פיצה במאפייניו", מפרט רוטנברג, "הבצק נאפה לאחר ההזמנה בתנור אבן ויוצא כמעין מקל עגול אותו אנחנו ממלאים לפי הבחירה של הלקוח וחוצים. בעצם, אפשר להגיד שזה אפילו סוג של קלצונה אבל וריאציה יותר טעימה ומגניבה".

מאיפה הרעיון?
"פשוט מהראש. רציתי יום אחד לאכול משהו מהיר, כיפי, חמים וטעים והחלטתי לגלגל בצק של פיצה ולמלא אותו. לאחר מכן יונתן ואני פיתחנו את הרעיון ושיכללנו אותו לאט לאט למאפה ארוך, דק וקריספי".

את הסטיקס ניתן יהיה להזמין במילויים קבועים שמציעים במקום כדוגמת סטיקס בוקר עם מקושקשת, צ'וריסו וצ'ילי חריף; סטיקס במילוי פרגית עם פרגיות צלויות, רוטב תמרים שום, מנגולד צלוי, פטריות צלויות ובצל סגול; סטיקס לזניה עם בולונז, גבינת ריקוטה, חצילים, בזיליקום, מוצרלה וגבינת פרמז'ן ועוד, או לבחור קומבינציית מילוי אחרת לפי רכיבים מופרדים ביניהם למשל ארטישוק איטלקי; מחית כמהין; דגים מעושנים; נקניקים; ירקות בשלל וריאציות- טריים, צלויים או כבושים; גבינות וממרחים תוצרת בית ועוד. כל מנה קבועה במקום תתומחר ב-25 שקלים והמילויים הנפרדים לבחירה יתומחרו בבין 4-6 שקלים לאחד. הסטיקס ימולאו גם במגוון מילויים מתוקים לקינוח כמו מסקרפונה וריבת תותים; חמאת בוטנים ובננות מקורמלות; נוטלה וחלבה ועוד.

המקום עתיד להיפתח באופן רשמי לאחר שיפוץ ב-5.3 ולהגיש ארוחות בוקר, צהריים, ערב ולילה (בהמשך הפעילות יציעו גם משלוחים). בעתיד, שואפים השותפים לפתח את סטיקס גם לרשת. "אני אשקר אם אגיד שאני לא מתכנן להתפתח לרשת", אומר רוטנברג, "זאת בהחלט המטרה, אבל כרגע אנחנו פשוט מקום שימכור אוכל רחוב מגניב".


סטיקס. אבן גבירול 67, תל אביב. טלפון- עדיין אין. ראשון- שבת 10:00-2:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully