וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי השף: אדוני גרניט ורוט ראש בראש

פגשנו את השפים מאיר אדוני, אסף גרניט ומושיק רוט באירוע השקה לקראת שלב הקרבות של משחקי השף. אדוני הזיל דמעה, גרניט תוסכל מההפסד ורוט הרשים בחוש ריח מפותח. היה טעים

משחקי השף מאיר אדוני אסף גרניט מושיק רוט. טל גבעוני,
מושיק רוט והנבחרת שלו/טל גבעוני

אמש התחיל שלב קרבות המטבח בין הנבחרות של השפים מאיר אדוני, אסף גרניט ומושיק רוט בסדרה משחקי השף של רשת. בשלב הזה, תתחרנה הנבחרות של השפים אחת בשנייה תחת ייעוץ השפים (כשלהם כמובן אסור לגעת באוכל אלא רק להתבונן במה שהמתמודדים שלהם עושים). בכל תחרות תזכה אחת הנבחרות בחסינות ומתמודדי הנבחרות המפסידות יתמודדו זה נגד זה במשימת הדחה אישית בה ישפטו שלושת השפים המנטורים. לאור תחילת הקרבות, ערכו אתמול במסעדתו של השף אדוני "בלו סקיי" שבמלון קרלטון בתל אביב, אירוע השקה בו הציגו את הפרק והגישו את המנות של הנבחרות באווירה ידידותית עם הרבה יין.

משחקי השף. צילום: ריטה גולדשטיין, צילום מסך
צבעונית ומפתה- המנה של הנבחרת של רוט/צילום מסך, צילום: ריטה גולדשטיין

"להתחרות אחד בשני זה השלב הכיפי", מספר השף אסף גרניט, "עד עכשיו זה היה קשקוש שצריך היה לעבור אותו, אבל פה מתחילה התכנית בעצם". אחרי השלב הראשוני בו השפים מתחרים זה בזה, הם עוברים לשפוט את המנות של כל מתמודד מהנבחרות שהפסידו וכך נוצר מצב שבו הם עשויים לגרום להפסדו של מתמודד מהנבחרת שלהם עצמם. "קרה לי שהעפתי מישהו מהנבחרת שלי וזה קרע לי את הלב", מספר מאיר אדוני, "אני בכלל לוקח את התכנית הזאת באופן מאוד אישי והיו לי רגעים קשים במסגרתה. לאורך רוב הזמן היה לי קשה להבין שאני במשחק טלוויזיוני ולקחתי כל דבר לעמקי נשמתי. לא היה לי חשוב להיות יותר טוב ממושיק או אסף, היה לי פשוט קשה להיפרד מאנשים בנבחרת שלי וכשהפסדתי אותם זה היה לי אמוציונלי מאוד. גם עכשיו אני מדבר על זה ודומע".

אז לכל פרק כזה של קרבות ישנה תמה אחרת. בכל פעם מגישים המתמודדים 14 מנות לטועמים שונים שנבחרו מראש והם אלה שמחליטים לבסוף איזו נבחרת מקבלת חסינות על פי המנה שהוגשה. המשימה של הפרק הראשון בשלב הקרבות הייתה משימת פסטה, כשלפני התחרות עברה כל קבוצה סדנת פסטה יחד עם השף המנחה שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
משחקי השף מאיר אדוני אסף גרניט מושיק רוט. טל גבעוני,
שף מאיר אדוני ונבחרתו/טל גבעוני

בהמשך, כל שף הגריל מדינה אחרת לפיה תבנה הנבחרת את מנת הפסטה. מאיר אדוני קיבל את יפן, מושיק רוט את איטליה ואסף גרניט את ישראל. הנבחרת של גרניט שמונה את המתמודדים- טל אושרוב, לירן גרודה, אבירם חיוקה, כרמית אלקיים, מידן סיבוני ורון גרינפלד הכינה בפרק מנת לזניה פתוחה עם חלקי פנים כמו מוח ושקדי עגל (לאור הכשרות של המסעדה בה נערך האירוע הוגשה מנה אחרת של הנבחרת של גרניט באירוע).

הנבחרת של אדוני עם המתמודדים דניאל רחמים, שירי עזרא קיסוס, מאיה קליין, משי פלר, נורית גורן ואחמד עוקלה הכינו לינגוויני עם אבקת נורי, דניס בחמאת שום ומרווה, רוטב בר בלאן ודאשי עם חלמון ביצה. מנה שהייתה צבעונית ומעניינת מאוד לאור השילוב בין הפסטה לחומרי גלם שמשויכים על פי רוב לאוכל יפני. הנבחרת של מושיק רוט, בה מתמודדים שחר וולמר, לילי בן שלום, נוי מיכאל, אורון פרנקו, מרגריטה גרינברג ואסף סרי הכינו בהנחיית השף דף פסטה עגבניות אדום עם ריקוטה ובשמל שהיה טעים מאוד וצבעוני באופן מפתיע.

משחקי השף. צילום: ריטה גולדשטיין, צילום מסך
פסטה יפנית/צילום מסך, צילום: ריטה גולדשטיין

כפי שמי שצפה בפרק אמש כבר יודע, המנה המנצחת הייתה המנה של הנבחרת של רוט שהדריך את המתמודדים מבלי לגעת באוכל, בין היתר בעזרת חוש הריח המפותח שלו. אדוני זכה במקום השני וגרניט בשלישי. למרות הזכייה, גם בהקרנת הפרק היה רוט עדיין במתח מהסיטואציה. גם השף אסף גרניט שבעת רגע ההפסד שלו החליט לבעוט במספר פחים שנקרו בדרכו אל מול המצלמות, היה נראה עדיין נרגז מההפסד לרוט ואדוני. "כנראה שהמנה פשוט לא הייתה מספיק טובה", אמר אחד המתמודדים בנבחרת של גרניט- לירן גרודה, "אין מה לעשות וזה חלק מהמשחק". "צריך לזכור שבסוף זאת טלוויזיה וזה באמת משחק", מוסיף גרניט באירוע אמש וצוחק, "בחיים האמיתיים אני קצת יותר מורכב ממה שרואים בתכנית. אני לא רק בועט בפחים בזעם".

משחקי השף מאיר אדוני אסף גרניט מושיק רוט. טל גבעוני,
אסף גרניט והנבחרת/טל גבעוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully