וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו ביסטרו : מסעדת שף כשרה בסינמה סיטי ירושלים

השבוע תיפתח להרצה מסעדת ליאו הכשרה במתחם הסינמה סיטי החדש בבירה. שף המסעדה הוא ערן בן הרוש, שעבד בעבר עם שלום קדוש

ערן בן הרוש. דניאל לילה,
מעורב ירושלמי עכשווי/דניאל לילה

במתחם סינמה סיטי החדש בירושלים תיפתח השבוע להרצה מסעדה חדשה בשם ליאו. השף הירושלמי ערן בן הרוש אחראי על התפריט של המקום , שישקיף על שכונת נחלאות הסמוכה ובית המשפט העליון.

בשנה האחרונה עבד בן הרוש כשף פרטי לאנשי עסקים ואישי ציבור וכן עסק בייעוץ קולינרי, כשלפני כן עבד בסמיכות לשף שלום קדוש במסעדות כמו לה רג'אנס ופרימוורה, אף הן בירושלים. "קראתי למקום החדש ליאו כי המשמעות של השם היא אריה בכל השפות וזה גם הסמל של ירושלים", מספר בן הרוש, "אז הלכנו על שם קצר וקליט שמיתרגם להרבה שפות וקשור כמובן לעיר".

ערן בן הרוש. איליה קרינס,
בן הרוש על רקע המסעדה/איליה קרינס

ליאו ביסטרו תהיה ההתנסות הראשונה של בן הרוש מזווית המסעדן, עם מקום בסדר גודל של 150 מקומות ישיבה (מהם 22 על הבר ועוד 50 בחדרים פרטיים שפזורים בחלל המסעדה). "זאת תהיה מסעדת השף היחידה במתחם הסינמה סיטי", מפרט בן הרוש, "אנחנו ננסה לתת כאן חווית בילוי וקולינריה ברמה הגבוהה ביותר עם אוכל איכותי, מגוון משקאות אלכוהוליים ייחודיים וקוקטיילים, מוסיקה מיוחדת ועיצוב עדכני".

את הכשרתו קיבל בן הרוש בעיקר בחו"ל, כשלמד בקורדון בלו בקליפורניה ועבד לאחר מכן במסעדות יוקרתית בלוס אנג'לס . המטבח שיגיש בן הרוש בליאו ביסטרו יהיה על פיו מושפע ממסעותיו בעולם ויכיל קולינריה צרפתית, ספרדית ויפנית תחת המוטיב של אוכל ישראלי מודרני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ערן בן הרוש. דניאל לילה,
כבד אווז בליאו/דניאל לילה

כך, ניתן למצוא בתפריט של ליאו מנות כמו מעורב ירושלמי עכשווי מנתחים כמו שקדי עגל וכבד אווז; קרפלך איסט ווסט- טורטליני ממולאים בבשר בקר חריף מוגש במרק ציר עגל; כבד אווז עם קרם אגוזי מקדמיה; קרפצ'יו דג ים מוגש עם תפוח ירוק, ג'ינג'ר, זעתר ומרווה ועוד.

טווח המחירים של המנות בתפריט ינוע בין 40-50 שקלים למנה ראשונה, 60-90 שקלים למנת ביניים ו-80-150 שקלים למנה עיקרית. המסעדה מתעתדת לפעול עד השעות הקטנות של הלילה כשהחל מהשעה 23:00 יגישו במקום תפריט לילי וידגישו את אווירת הבילוי והשתייה.

ליאו- ביסטרו. שדרות יצחק רבין 10, ירושלים. טלפון- עדיין אין. ראשון- חמישי 11:00-2:00, שישי 9:00- כניסת שבת, שבת שעה אחרי צאת השבת- 2:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully