וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בבנימינה: מסעדת סול קיטשן

השף גיא בן אשר סגר את מסעדת גאיה בבנימינה ופתח במקומה מסעדה חברתית חדשה שמקדמת תמיכה בבעלי מוגבלויות

סול קיטשן. אלונה להב,
חציל חברתי/אלונה להב

השף גיא בן אשר סגר לאחרונה את מסעדתו גאיה שבבנימינה. במקומה הוא פתח יחד עם איש העסקים אסף בן דב, מסעדה חדשה תחת השם Soul Kitchen. בקידמת הקונספט: תמחור מתון של מנות, כאשר 20 אחוזים מהרווחים יועברו לעמותה לפי בחירת הלקוח, מתוך רשימה מובנית של עמותות כגון גשר לקהילה, בית הילדים או עמותת לחיים למען קשישים ניצולי שואה. מלבד זאת, המסעדה מעסיקה ותומכת באנשים משכבות חלשות של האוכלוסייה ומקדמת תמיכה בבעלי מוגבלויות.

"ההחלטה לסגור את גאיה נבעה מכך שפעלתי במקום שנים והרגשתי סוג של מיצוי. מלבד זאת השותף שלי ואני הרגשנו שאנחנו רוצים לעשות משהו יותר משמעותי ותוך כדי עשייה חיפשנו קונספט שיתאים לנו", מסביר בן אשר, "רצינו לפתוח מסעדה שתאכיל את כולם ושכל מי שירצה יוכל לבוא ולאכול פה אז בהתחלה חשבנו על תפריט בלי מחירים ובסוף הגענו לקונספט הזה שאומר ש-20 אחוז מהרווח אנחנו מחזירים חזרה לקהילה".

מההיבט הקולינרי מתמקד בן אשר בסול קיטשן במטבח קליפורני עם נגיעות מהמזרח הרחוק. "פתחתי כאן דף חדש ושיניתי את כל המנות", מסביר בן אשר, "הלכתי על מטבח שנראה לי מתאים לקונספט ולתקופה. זה מטבח טרי ורענן שמשתמש בהרבה ירקות והכל כאן מאוד קליל. האוכל של הביסטרו לקח אותי למקומות יותר חמורי סבר ופה אני מצליח לייצר מטבח יותר שמח".

סול קיטשן. אלונה להב,
סול קיטשן/אלונה להב

בין המנות במסעדה לביבות דלעת וריקוטה בליווי סלט קינואה אדומה (30 שקלים), סלט של תרד תורכי פול רימונים ובורגול (35 שקלים), רביולי עגל בציר בקר ויין לבן (59 שקלים), טונה אדומה בליווי קפונטה של ארטישוקים (95 שקלים), פיננסייר פטל עם גלידה חמאת פקאן (34 שקלים).

Soul Kitchen. האומן 1 מול תחנת הרכבת של בנימינה. 04-6181818. שני- שישי 12:00- אחרון הסועדים; שבת- 12:00-17:00. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סול קיטשן. אלונה להב,
מנות בתמחור מתון/אלונה להב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully