וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: חיים כהן חוגג עצמאות איטלקית ביפו תל אביב

חיים כהן חוגג את יום עצמאות איטליה, מיטב השפים מתארחים לארוחת בשרים חגיגית בצפון ובבנדיקט משיקים מנות חדשות - מה ואיפה נאכל השבוע?

יפו תל אביב. דניאל לילה
איטליה ביפו תל אביב/דניאל לילה

יום העצמאות האיטלקי ביפו תל אביב, תל אביב

השף חיים כהן עורך במסעדתו חגיגת יום עצמאות לאיטליה ב-17 במרץ החגיגה תכלול תפריט של מנות איטלקיות לצד יינות איטלקיים שיוגש במהלך שבוע שלם. בין המנות מרק ריבולטה; ברזאולה עם סלט שומר; שפונדרה בקר ופולנטה; לינגוויני וונגלי ועוד (טווח מחירי המנות 45-170 שקלים).

יפו תל אביב. יגאל אלון 98, תל אביב. 03-6249249. לא כשר

פריים ריב בטיביס.
פריים ריב בטיביס

ארוחה מיוחדת בטיביס, ורד הגליל

השפים עזרא קדם, יורם ניצן, אביב משה, גולן גורפינקל, ירון קסטנבאום, יוסף חנא (זוזו) ומיקי שמו יתארחו אצל השף חיים טיבי במסעדת טיביס בורד הגליל בארוחה שתתקיים ב24 במרץ החל מהשעה 19:00. הארוחה תכלול 8 מנות בהן קרפצ'ו לוקוס וארטישוק סגול, קובה ניא דגים ועשבים; פילה דג בר על צלי כרוב אדום, אספרגוסים לבנים וקציפת שרדונה; מח טלה עם קרם עדשים כתום, פרפום כורכום ומרווה ועוד. מחיר הארוחה- 250 שקלים לסועד.

טיבי'ס. ורד הגליל. 04-6330885. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פיצה קפה נחמני. אנטולי מיכאלו,
קרפצ'יו פיצה בקפה נחמני/אנטולי מיכאלו

תפריט חדש בקפה נחמני, תל אביב

בקפה נחמני מרחיבים את התפריט עם מנות כמו קרפצ'ו דג עם שמן זית לימון ארוגולה ונבטי חמנייה (53 שקלים); שקשוקה אפויה ברוטב פלפלים ועגבניות (52 שקלים); פיצה סלסיצ'ה עם נקניקיית עגל, מוצרלה, פטריות, בצל, מנגולד, צ'ילי ושמן כמהין; פיצה קרפצ'יו עם מוצרלה, שקדים קלויים, רוקט בלסמי ופרמזן (58 שקלים); עוף בקארי אדום (62 שקלים); מטילי שוקולד או קפה ברוטב קרמל (38 שקלים) ועוד.

קפה נחמני. נחמני 26 , תל אביב. 03-5663331. לא כשר

ארוחת בוקר בביירן. אפיק גבאי
ארוחות בוקר גרמניות/אפיק גבאי

ארוחות בוקר חדשות בביירן, תל אביב

הבראסרי הבווארי החל להגיש ארוחות בוקר החל מהשעה 9:00. בתפריט- שטראמר מקס: ביצי עין על שפק ופרוסת לחם שחור עם חמאה, לצד סלט כרוב אדום מלפפון בחומץ וצנון (53 שקלים); מאפה ביצים עם תפוחי אדמה, בצל ושינקין (53 שקלים); ארוחת בוקר בווארית ובה 2 ביצים עשויות לפי בחירה לצד פטה כבד לבן, סלמי, שינקן, וורסט סלט וגאודה, מוגש עם סלט חסה, שרי וצנון בליווי סלסלת לחמי הבית (65 שקלים) ועוד.

ביירן - בראסרי בווארי. פרישמן 22 פינת סירקין, תל אביב. 077-556-5753. לא כשר

ארטישוק בדובנוב 8. אנטולי מיכאלו,
ארטישוק מצליח בדובנוב 8/אנטולי מיכאלו

עשור לדובנוב 8, תל אביב

הביסטרו חוגג עשור עם תפריט מיוחד שבו 10 מנות על שם המפורסמים שאוהבים אותן. כך למשל- מנת נתחי פרגית גילה על שם גילה אלמגור ובה שיפודי פרגיות על הגריל ברוטב צ'ילי מתוק; ארטישוק קפרזה מצליח על שם רינה מצליח עם עגבניות שרי, לבבות חסה, מוצרלה, צלפים, אנשובי וארטישוק בשמן זית ולימון; נקניקיות אנסקי-נקניקיות עגל תוצרת בית עם כרוב כבוש חם, חרדל דיז'ון וחמוצים על מצע פירה על שם אלכס אנסקי ועוד. בנוסף, בעשרת ימי החגיגות, 19-28 במרץ, יוזמנו הסועדים לכוס קאווה על חשבון הבית.

דובנוב 8. דובנוב 8 תל אביב. 03-6910168. לא כשר

טארט לימון באיטלקיה בתחנה. אפיק גבאי
קינוח לימון/אפיק גבאי

סאגרה לימונים באיטלקיה בתחנה, תל אביב

פסטיבל הסאגרה האיטלקי מקבל רפרודוקציה ישראלית באיטלקיה בתחנה. בתפריט שלל מנות לימונים שיוגשו עד 10 באפריל. בתפריט סלט עדשים שחורות עם ליים, שרי בייבי מוצרלה ובזיליקום בוויניגרט לימון (43 שקלים); סביצ'ה סלמון עם לימון כבוש, שמיר ושמן זית על קרם סלק (44 שקלים); קלמרי ותמנון על הפלנצ'ה (95 שקלים); קינוח כדור קרם לימון ושוקולד על שטרוייזל קקאו (42 שקלים) ועוד.

איטלקיה בתחנה. מתחם התחנה, תל אביב. 03-5222664. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנות חדשות בבנדיקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חדשות ברשת בנדיקט

רשת ארוחות הבוקר מציעה מנות חדשות כמו ארוחת בוקר טבעונית ובה חביתת חומוס עם בצל מטוגן, תירס, עגבניות ועשבי תיבול לצד ממרח ברוקולי, כרובית ועדשים כתומות עם כוסברה (53 שקלים); אג בולז עם שמנת ורוקפור (67 שקלים); אגז בנדיקט 'קפרזה' עם בייבי מוצרלה, עגבניות שרי, בצל סגול ושום מוקצפים בשמן זית עם פסטו וחומץ בלסמי על לחם בריוש קלוי, עם ביצים עלומות והולנדייז (63 שקלים) ועוד.

לכל הפרטים

צלעות טלה בעלמה. אילן שטורם,
צלעות טלה בעלמה/אילן שטורם

תפריט קיץ חדש בעלמה, תל אביב

השף יונתן רושפלד מגיש תפריט חדש בעלמה בתמחור נגיש יותר. בין המנות מרק קיצי קר; טטאקי טונה וקרפצ'יו ילוטייל וטונה; סלט סלנובה; ראש חסה אדיר עם אבוקדו ותערובת זרעים קלויים; נתח קצבים, אספרגוסים חלוטים עם גבינת ריקוטה וביצה ועוד (החל מ-35 שקלים למנה ראשונה, בטווח מחירים מוערך לסועד שבין 100-200 שקלים).

עלמה לאונג'. יבנה 23 פינת אחד העם, תל אביב. 03-6308777. לא כשר

בייבי בורגר בראפאס. בועז לביא,
בייבי בורגר בראפאס/בועז לביא

עסקיות צהריים בראפאס, תל אביב

הטאפאס בר משיק תפריט עסקיות בטווח שבין 49-59 שקלים לראשונה ועיקרית לבחירה עם שתייה קלה או עסקית במחיר 79 שקלים ובה 3 מנות טאפאס לבחירה. בין המנות : פיש אנד צ'יפס בקראסט פיסטוקים ורוטב טרטר; כנפיים חריפות עם יוגורט זעפרן וצ'יפס; קריספי ברבוניות עם סלסת עגבניות; בייבי בורגר עם בצל מקורמל וירקות ועוד.

ראפאס. דיזנגוף 276, תל אביב. 03-5591999. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully