וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף המכשף: יוסי שטרית מתארח באולפן וואלה!

השף יוסי שטרית מתארח באולפן וואלה! מספר על מסעדת אונזה החדשה, על הקושי שבלנהל שתי מסעדות, ועל האופן בו מתמודדים הישראלים עם האוכל המולקולרי

עריכה: מאיה בן ניסן, בימוי: דובי קליין

לא מעט שפים ומסעדנים מצליחים פותחים במחוזותינו מסעדה נוספת, תופעה שהפכה למעין מוסכמה בעולם הקולינריה. מסעדת חמש של רפי כהן, האסייתית טופולופומפו של אבי קונפורטי ועוד ועוד. לא מזמן הצטרך למועדון הזה גם השף יוסי שטרית, שפתח ביחד עם שותפו לקיטשן מרקט אסף ליס, מסעדה שנייה בשם אונזה. כדי לדבר על הצעד, הזמנו אותו לראיון אולפן וביקשנו ממנו להביא מנה שמאפיינת אותו.

שטרית בחר במנה יפיפיה של סשימי טונה אדומה עם ירקות כבושים שמאפיינת לפיו את המטבח שלו, בעיקר בכך שאין לו הגדרה ספציפית והוא קוסמופוליטי, מגוון וסופג השראה ממקורות רבים, ומעניק גם לאסתטיקה שבהגשה מיקום מרכזי.

המנות של שטרית מאופיינות על פי רוב בוויזואליות מרשימה ומורכבות, שבאה לידי ביטוי בעיקר במסעדתו קיטשן מרקט. אונזה החדשה, היא האחות הקטנה והמשוחררת של הקיטשן מרקט ושם מביא שטרית לידי ביטוי צד יותר פשוט שלו כשף.

שטרית גורס כי הקהל הישראלי מחפש כיום אתגרים אותו באוכל בעיקר לאור הגל האדיר של תכניות הבישול הטלוויזיוניות שמושכות אותנו להכיר קולינריה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully