וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת המסעדות אונמי וטפאו פותחים עוד אסייתית

צפוף במתחם רחוב הארבעה: לצד הפתיחה של מתחם שרונה, בקרוב תפתח קבוצת המסעדות טפאו -אונמי מסעדה שלישית ברחוב. בניגוד לפרסומים, שף ערן שרויטמן נפרד מהקבוצה ויפתח מקום חדש משלו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלמארי בשום וסויה באונמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

היה נדמה כי גל המסעדות האסייתיות הגיע לשיאו בשנה שעברה עם מסעדות מדוברות כמו טאיזו של השף יובל בן נריה והאנוי הויאטנמית בתל אביב. ואז הגיע הגל השני עם טופולופומפו של השף אבי קונפורטי בתחילת השנה הנוכחית.

בתקופה האחרונה, חוזר שוב הגל האסיאתי לתפוס תאוצה. אחרי מסעדות אסיאתיות שנפתחו בחודשים החולפים כמו מיסטר אנד מיסיס לי של השף שאול בן אדרת ובן טיפוחיו אלכס ניקולסקי במתחם ג'י בתל אביב, מסעדת מינה טומיי מרקט ברחוב הארבעה, ומסעדת ניני האצ'י האסייתית החדשה ברחוב בן יהודה בתל אביב, פותחים גם בעלי המסעדות אונמי וטפאו שלוחה חדשה.

למסעדה החדשה של בעלי צמד המסעדות הוותיקות ברחוב הארבעה, עודד גונן ומאיר דיין, יחבור גם אבישי בירנבוים מנהל קבוצת אונמי וטפאו. המקום החדש יפתח בזמן הקרוב, גם הוא ברחוב הארבעה, בסמיכות לטפאו, ויהווה מסעדה אסייתית שלישית באותו רחוב, לצד מינה טומיי מרקט שנפתחה לאחרונה ואונמי הוותיקה (לאור עזיבתה האחרונה של מועדון הקצינים את המתחם).

כבר באמצע שנת 2012, כשחבר אל הקבוצה השף ערן שרויטמן (אקס מסעדות אורקה ואמיצ'י), הכריזו שרויטמן גונן ודיין על תכנונים לפתוח יחד מסעדה כשותפים. מאז, ירדו חברי קבוצת אונמי וטפאו מהרעיון ושרויטמן סיים את תפקידו כשף בקבוצה לאחר שנתיים, לפני כחודש. לוואלה! אוכל נדוע כי כעת, לאחר הפיצול, גם שרויטמן מתכנן לפתוח מסעדה חדשה ונפרדת משלו.

המיזם החדש של קבוצת אונמי וטפאו קורם עור וגידים בתקופה הקרובה ויבטיח לקבוצה אחיזה בוטחת במתחם הארבעה. זאת, בניגוד לתכנון המקורי במסגרתו תוכננה להפתח מסעדה מחוץ למתחם עם שרויטמן כשותף ושף בפועל. מסתמן שאזור רחוב הארבעה הולך ונעשה צפוף עם הפתיחה הדרגתית של מתחם שרונה הצמוד, ומסקרן לראות כיצד יתמודדו המסעדות הרבות עם התחרות האינטנסיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully