וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מיקי שמו ושגב משה מבשלים למען ניצולי שואה

מיקי שמו ושגב מבשלים למען ניצולי שואה בדופלקס בהרצליה, ערב הודי במסעדת טאיזו בתל אביב, וקינוח השוקופאי קם לתחיה ברשת בורגר ראנץ'. כל מה שטעים השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת גאלה חגיגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחה חגיגית למען ניצולי שואה, הרצליה

ארוחת גאלה חגיגית למען ניצולי שואה תתקיים ב-30 במרץ החל מהשעה 19:30. ההכנסות מהאירוע יועברו לרכישת מזון לפסח עבור ניצולי שואה וקשישים. עלות ארוחת הערב היא 370 שקלים לסועד ויבשלו בה שפים כמו שגב משה, אביב משה ומיקי שמו. בתפריט עוף ברוטב כבד אווז, לברק בקרסט של זיתי אניס וקרם וואסבי ועוד.

דופלקס. האצ"ל 1, הרצליה. 0523603608. לא כשר

גולאב ג'אמון טאיזו. איליה מלניקוב,
גולאב ג'אמון/איליה מלניקוב

ערב הודי בטאיזו, תל אביב

השף יובל בן נריה יערוך מדי יום ראשון ערבים הודיים במסעדתו האסייתית טאיזו. הערב הראשון בסדרה יתקיים היום, 23 במרץ, ובמהלכו יוגשו מנות כמו וינדאלו -בשר אונטריב, פאראטה, שמנת חמוצה, כוסברה, נענע ובצל סגול; קורמה טלה עם יוגורט באפלו, בצל חום, זוקיני בייבי ותרד תורכי; מלאי קופטה עם תפוחי אדמה, פאניר, כורכום, קשיו, אגוזים וצימוקים ועוד.

טאיזו. מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין. 03-5225005. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטה בכריסטופרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת טעימות בכריסטופר'ס, יפו

בית הקפה מציע ארוחת טעימות חדשה במחיר 110 שקלים. הארוחה כוללת שש מנות לפי בחירת השף בליווי יין מותאם וקינוח (ניתן להזמין גם ארוחת טעימות טבעונית). בין המנות סלט סלקים אפויים על מלח גס וגבינת ריקוטה; טונה אדומה צרובה על ריזוטו סגול; פסטה שחורה עם עגבניות שרי אפויות; מרק ארטישוק ירושלמי ועוד. הארוחה תוגש בימים ראשון- חמישי בין השעות 17:00-21:00.

כריסטופר'ס. בית אשל 13 שוק הפשפשים, יפו. 053-8095536. לא כשר

ויטאלו טונאטו בליני. שרית גופן,
ויטאלו טונאטו בבליני/שרית גופן

תפריט בהשראת לומברדיה בבליני, תל אביב

המסעדה תציע במהלך החודשים מרץ-מאי תפריט חדש בהשראת חבל לומברדיה. בין המנות ויטלו טונאטו (49 שקלים); פנטונה פרובנציאל- מולים במילוי קרם תרד צרובים על הגריל בליווי בריוש הדרים (48 שקלים); ריזוטו זעפרן ושרימפס (54 שקלים); טורטליני במילוי גורגונזולה, שום ופטרוזיליה ברוטב יין מרסלה לימון ואגסים מקורמלים בליווי מסקרפונה (52 שקלים); אוסובוקו טלה בבישול ארוך בליווי רביולי ארטישוק ירושלמי (119 שקלים) ועוד.

בליני. יחיאלי 6, מרכז סוזן דלל, נווה צדק, תל-אביב. 03-5178486. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט קינואה פרש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת ילדים מוזלת ברשת פרש קיטשן

הרשת משיקה תפריט בשיתוף פעולה עם השף רון ביאלה ובמסגרת זאת מציעה במהלך חודש ארוחות ילדים במחיר 10 שקלים. הארוחה כוללת מיץ טבעי ומנה עיקרית כדוגמת פיצה על בסיס קמח כוסמין; טוסט מלחם קלצונה חיטה מלאה, רצועות עוף עם אורז מלא ועוד.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלבה פאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קינוחים חדשים ברשת בורגראנץ'

רשת ההמבורגרים משיקה קינוח חדש של חלווה פאי ובו בצק מגולגל במילוי קרם חלווה. בנוסף, מחזירה הרשת לחיים את קינוח תפופאי במילוי תפוחים וקינמון. מחירי הקינוחים- 9 שקלים כל אחד.

לכל הפרטים

רוסו גחלים. יניר סלע,
ביעור חמץ ברוסו גחלים/יניר סלע

פסטיבל ביעור חמץ ברוסו גחלים, רמת ישי

החל מה-23.3 יתקיים במסעדה פסטיבל ביעור חמץ. במסגרת האירוע ניתן יהיה לקבל זוג כוסות יין במתנה או קינוח זוגי על כל הזמנת זוג ארוחות עסקיות. הארוחות העסקיות יוגשו במשך כל שעות היום, בין הימים ראשון- חמישי במחיר 59 שקלים לסועד.

רוסו גחלים. מרכז מסחרי קידמת ישי (רמת ישי). 04-9533569. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully