וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם להמונים: אירוע סופו מחבר בין האונליין לאופליין

מחר יצא לדרך אירוע סופו השלישי, שמחבר בין בשלנים ואופים פופולריים שמצלמים את יצירותיהם ומעלים לאינסטגרם, לבין העוקבים האדוקים שלהם

סופו. מעיין בן ארצי ומתן כץ,
מצלמים ומבשלים/מעיין בן ארצי ומתן כץ

לא אחת מוצא עצמו המכור לאינסטגרם בוהה ממושכות במסך ומרייר. צילומי אוכל מגרים ממלאים לנו את הפיד, ובדיוק בגלל זה מתקיים השבוע אירוע סופו השלישי במספר. על יוזמת סופו (social food) שתתקיים ביום רביעי הקרוב במתחם אביגדור בתל אביב, אחראים אריאל קדם, שרה ליברמן וגיל אקרמן- בשלן חובב מתחום ההיי טק, צלמת ומעצבת והבעלים של חברת הפקות קולינרית, בהתאמה.

מטרת אירועי סופו, שהם הראשונים מסוגם שמתקיימים בעולם, היא להפגיש בין בשלנים שמאחורי עדשת המצלמה מהפלאפון, לפודיז שעוקבים אחריהם. באירועים נוטלים חלק בשלנים שונים מוכרים מהרשת החברתית, שלהם מספר גבוה של עוקבים ולייקים לכל תמונת אוכל שהם מעלים.

סופו. מעיין בן ארצי ומתן כץ,
סופו ענק בקיץ/מעיין בן ארצי ומתן כץ

ביום רביעי הקרוב למשל יבשלו ארוחת בת 5 מנות, אשת הקולינריה אפרת אנזל, אינס שילת ינאי מהבלוג תיק אוכל, הקונדיטורית מיירב שיינר דנצ'נקו, הצלם רון קדמי ומגדל התאנים אלון רביד. לטבחים החובבים, שיערכו לראשונה ארוחה לכ-200 סועדים, יעזור השף רן שמואלי והמנות שיוגשו במסגרת האירוע נותרות סודיות, כהפתעה לסועדים שיגיעו.

אחרי הארוחה הנוכחית, בה גם תוצג תערוכת צילומי אוכל, מתכננים היזמים לערוך בקיץ הקרוב ארוחת ענקית, בה ישתתפו עשרות בשלנים ומאות אורחים שיבואו להמיר את הלייק הווירטואלי שלהם בטעימה ממשית.

"התכנון שלנו בסופו הוא לערוך את שלושת האירועים הקרובים במתחם אביגדור, והם יהיו דומים לאירוע הנוכחי ויכללו 5 בשלנים חובבים ומאות אורחים", מספר אחד היזמים גיל אקרמן, "בקיץ לעומת זאת, נעשה אירוע סופו גדול, שיהיה דומה במהותו לאירועי טעם העיר שהתקיימו בעבר, רק שפה מדובר בטעם העם. יומיים של פסטיבל אוכל עם אלפי משתתפים שמחבר בעצם בין עולם האונליין לאופליין. המטרה שלנו היא לבנות קהילה של סופו ולהעניק פלטפורמה לבשלני חובבים, שיוכלו לקחת את הבישול שלהם צעד אחד קדימה ולבשל לקהל הרחב".

סופו 3. אביגדור 22, תל אביב. 050-7297057. החל מהשעה 19:30. 220 שקלים למשתתף.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully