וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת עונת הפיקניקים: סקירת מוצרי יין

יונתן ברנשטיין

4.5.2014 / 12:29

עונת הפיקניקים נפתחת רשמית עם המנגל של יום העצמאות, אירוע שפשוט לא שלם בלי כוס יין טובה - יונתן ברנשטיין סוקר את אביזרי היין שאתם חייבים לעצמכם

מעבר לבשר איכותי, מנגל מוצלח נופל וקם גם על דברים קטנים יותר כמו סוג היין, או הפותחן ששכחתם להביא. מסתבר שעולם הכלים החד פעמיים ובמיוחד אלה המוקדשים ליין הוא עשיר מאודו יש לא מעט כלים שיידרגו את החוויה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשדה ירוק: כוסות מתקפלות

אז החלטתם לאסוף כמה חברים או אפילו לעשות מפגש של אחד על אחד ולצאת לפיקניק בפארק הקרוב או בחוף הים. ברשימת המצרכים דאגתם לבשר, לפיתות, לצלחות ובלי ששמתם לב או שכן הכנסתם לרשימה גם את היין שיש לכם בבית כדי שיעזור להשלמת מצב הרוח. אבל מה עושים עם עניין הכוסות?

תמיד יש את האופציה של שימוש בכוסות רגילות, אבל בכל זאת בא לכם את החוויה של כוס יין. בשביל זה יש את הכוסות הקלאסיות. הן לא פלצניות מידי אלא באמת פשוטות ויעשו יופי את העבודה. הן מגיעות במארז של שתיים עשרה כוסות, כאשר הגביע מופרד מהרגל וכל שעליכם לעשות הוא להרכיב אותם על ידי נעיצת הכוס ברגל. מחיר חבילת כוסות הינו 9.90 שקלים (הילולה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיקניק משודרג: כוסות יין מהודרות

מכאן אנחנו מתחילים לעלות ברמה של ההשקעה. מי שמעוניין שהפיקניק שלו יהיה טיפה יותר מפונפן ולא רואה את עצמו מתמקם בסתם גינה ציבורית ליד הבית אלא ממש נכנס לרכב ולוקח את הפיקניק ואפילו את העל האש למקומות קצת יותר מעניינים, קיימת סדרת הכוסות עם פס הכסף. נכון זה עדיין לא ברמת משחקי הכס ושל איזה מסדר אבירים, אבל בכל זאת יש כאן איזה תחושה של יוקרה. בסדרה הזאת ניתן למצוא כוסות יין לצד גביעי שמפנייה אשר מעוצבים עם פס כסף על שפת הכוס ובעלי רגל כסופה אשר נותנים חוויה מהודרת.
חבילת גביעי השמפניה מכילה 12 כוסות ומחירה 18 שקלים. כוסות היין מגיעות במארז של 6 כוסות ומחירו 14 שקלים (הילולה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully