וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת החתונות: הבסט סלרס של עולם הקייטרינג

האוכל בחתונה הוא סוגייה מרכזית עם אינספור דרישות שנראות בלתי אפשריות. כדי להקל על בחירת הקייטרינג ליום הגדול, מצורפת רשימת הלהיטים של אולמות האירועים

שוב הגיעה התקופה בשנה שבה נוחתות בזו אחר זו הזמנות צבעוניות ורומנטיות בתיבת הדואר. עונת החתונות הקיצית מלווה גם בלא מעט חששות בגזרת האוכל ולבטים כמו האם יהיה טעים, מגוון ושווה את ההשקעה? כדי לעשות את החיים קלים לזוגות המתלבטים ולאורחים שחוששים מהאוכל, מצורפת רשימת הסבט סלרס של עולם הקייטרינג - 5 שירותי הקייטרינג הפופולריים ביותר לצד 5 אולמות שמציעים הסעדה איכותית ומעניינת. ושיהיה במזל טוב.

קייטרינג מגי ותולי. נמרוד סונדרס
פלאפל במגי ותולי/נמרוד סונדרס

קייטרינג מגי ותולי

על הקייטרינג
קייטרינג מגי ותולי קיים מאז שנת 1990 ובעליו הם זוג נשוי שהקים יחד את העסק הפופולרי מאפס בני הזוג החלו את דרכם באירועים קטנים ולאחר מכן החלו לזלוג לכיוון אירועים יוקרתיים ומצומצמים (הזוג שימש כיד ימינם של יצחק ולאה רבין בתקופת שהותם בבית ראש הממשלה) ובהמשך התפתחו גם לאירועים גדולים יותר שבהם הצליחו לפצח את הנוסחה להגשת אוכל מוקפד למאות סועדים בו זמנית.

על האוכל
קייטרינג מגי ותולי מציע שלל מטבחים שונים כמו אוכל בסגנון צרפתי או איטלקי, אוכל בסגנון אסיאתי עם נגיעות תאילנדיות, וויאטנמיות, יפניות ועוד, בהם מתמקדים בתקופה האחרונה. האוכל לכל אירוע נתפר בהתאם לצרכי הלקוח. בין המנות: פלאפל בטטה על שיפוד עם עירית; המבורגר אישי בלחמניית באן בייצור עצמי; סלמון על משטח אורז ביוז'ו וסויה; כבד אווז ונתח אנטריקוט אישי עם ריבת בצל על שיפוד רוזמרין ועוד.

בשורה התחתונה
מגי ותולי מבשלים באירועים יוקרתיים לאישים כמו שמעון פרס והנשיא אובמה כמו גם לאירועים סטנדרטיים יותר. בכל מקרה, האוכל שלהם הוא איכותי ומוקפד מה שהופך את הקייטרינג למבוקש במיוחד.

לכל הפרטים

טעם וצבע. באדיבות המקום,
קייטרינג טעם וצבע/באדיבות המקום

קייטרינג טעם וצבע

על הקייטרינג
קייטרינג טעם וצבע החל את פעילותו על ידי 3 שפים צעירים בסוף שנות התשעים וביסס את מעמדו כאחד מהקייטרינגים המוכרים והאהודים בתחום. מלבד חתונות עובדים בטעם וצבע גם בתחומי האירועים העסקיים ועוד תוך דגש ניכר על פן העיצוב והאווירה באירוע. השנה האוכל בטעם וצבע הולך לכיוון הפשוט תוך הדגשת איכות חומרי הגלם בהגשה טבעית ולא יומרנית.

על האוכל
התפריט של טעם וצבע מגוון מאוד וניתן למצוא בו השנה דגש על מטבח מקומי וכן המטבח האסיאתי עם שימוש גם בירקות כמו קייל, צנוניות מיוחדות, גזרים מזנים שונים ועוד. בין המנות אצבעות ירקות בפנקו, טריאקי וספייסי מיונז ; קרפצ'יו בקר על טוסט עם סלט ארטישוק וזיתי קלמטה; כבד אווז ביין אגסים; סלט גזר, שומר, נבטים, זרעי חמנייה וחמוציות ברוטב רימונים; סלט פפאיה ירוקה תאילנדי; פילה דג על חציל קלוי; סלמון בשום ועשבי תיבול; תבשיל אסאדו בסויה דבש וג'ינג'ר ועוד.

בשורה התחתונה
טעמים מקומיים באווירת קז'ואל.

לכל הפרטים

פוד ארט. צילום: דני הקר,
המבורגרים בפוד ארט/צילום: דני הקר

קייטרינג מזל טלה וסטריט פוד ארט

על הקייטרינג
מזל טלה הוא קייטרינג גורמה כשר מבית קייטרינג פוד ארט, של השפים ירון קסטנבוים ודני הקר. שמו הטוב של קייטרינג פוד ארט הולך לפניו מזה 17 שנים. החלק של מזל טלה בקייטרינג החל במטרה לתת מענה לאירועים כשרים של העשירון העליון (גם כיום המחירים שלו עולים על הממוצע בתחום). סטריט פוד ארט הוא נספח חדש יחסית לקייטרינג פוד ארט והוא מתמקד באוכל צעיר, צבעוני ופשוט (מכאן שמחירו גם מתון יותר יחסית לקייטרינגים המסורתיים של הקבוצה).

על האוכל
במזל טלה מגישים מבחר מנות בעלות אופי ישראלי ומקומי, מתוחכמות עם הרבה מאוד סגנון ומגע עדכני ומקפידים מאוד על אסתטיקה. האוכל שמוגש באירועי הקייטרינג מותאם ללקוח ומשלב חומרי גלם עונתיים איכותיים במיוחד (אין למצוא תפריטים של הקייטרינג משום שכל האוכל באירוע נתפר יחד עם הלקוח תוך התחשבות בעונת השנה, בלוגיסטיקה, בחומרי הגלם האהובים ועוד). בסטריט פוד ארט משתמשים באותם חומרי גלם איכותיים אך משלבים אותם במנות פשוטות יותר יחסית כמו טלה יווני על הפלאנצ'ה עם צנוברים ועגבניות חרוכות בפיתה; רוסטביף בלחמניית סאב או לחם שיפון ביתי וסלט קולסלאו; פיש אנד צ'יפס; סנדוויץ' טוניסאי בלחמניית פריקסה ועוד.

בשורה התחתונה
אופציה צעירה וסקסית לקייטרינג יוקרתי, לצד אופציה מסורתית וכשרה לאירוע קלאסי.

לכל הפרטים

קייטרינג פלפל. באדיבות המקום,
חלבי או בשרי בפלפל/באדיבות המקום

קייטרינג פלפל

על הקייטרינג
הקייטרינג, שפעיל מאז שנת 1999, מתמחה בחתונות ופועל גם עם חברות הפקה ואירועים עסקיים שונים באולמות ולוקיישנים ברחבי הארץ. השפים שמובילים את הקייטרינג הם טל חובש וחביב שלו, שניהם בעלי רקע רחב בעולם המסעדנות וכן בתפעול אירועים רבי משתתפים. בפלפל הלקוחות בוחרים מתוך תפריט קבוע ועשיר שמדגיש את המטבח הים תיכוני ובשנים האחרונות גם את המטבח האסיאתי.

על האוכל
פלפל קייטרינג מציעים תפריט חלבי או בשרי וכן תפריטים מיוחדים לאירועי צלחת מזלג, עם הקפדה על אסתטיקה ואיכות חומרי הגלם. בין המנות ניתן למצוא למשל: רביולי במילוי חציל בליווי ציר עגבניות, לימון וזיתים; סביצ'ה דג ים בשילוב עשבי תיבול בליווי גוואקאמולי; ברוסקטה כמהין עם פטריות יער צרובות, ביצי שליו וגרגר נחלים; פיצה עם בזיליקום, ארטישוק ושום קונפי; סינייה טלה על מצע גרגרי חומוס; סינטה צרובה לצד סלט אצות וואקאמה ועוד.

בשורה התחתונה
קייטרינג ורסטילי, איכותי, צעיר ומגניב.

לכל הפרטים

קייטרינג בראף. באדיבות המצולמים
סנדוויץ' פתוח בקייטרינג בראף/באדיבות המצולמים

קייטרינג בראף

על הקייטרינג
קייטרינג בראף נמצאים בתחום של אירועים וחתונות כבר כשלושה עשורים ומדגישים את הפן האסתטי של המנות, בהגשה לשולחן, כאירוע קוקטייל או במזנונים. השף הראשי של הקייטרינג הוא ג'ראלד פרננדס (התמחה אצל השף ג'ואל רובושון, ועבד במסעדות ישראליות כמו ושתי, פאפאגיו ועוד), שנמצא בראש הקייטרינג מזה שנתיים לצד השף התפעולי יניב אורן.

על האוכל
כמו בכל קייטרינג שמכבד את עצמו, הלקוח מקבל כאן ביטוי ניכר והקשבה. בין האופציות לסגנונות השונים ניתן למצוא בקייטרינג בראף ביטוי למטבח האסיאתי, הצרפתי והים תיכוני עם מנות כדוגמת סנדוויץ' פתוח בטעמים הודיים עם ממרח אבוקדו, איולי, קארי, צ'טני דלורית, מולארד בשמן צ'ילי ובוטנים קלויים; אנטריקוט או סינטה על גריל פחמים; קינוח שוקולד קריספי של שכבות נוגט, קורנפלקס ופקאן סיני עם גנאש שוקולד מריר; סלט טונה צרובה, ביצה עלומה, חסות וצלפים; פאי שוקולד ופירות העונה ועוד.

בשורה התחתונה
מחירים מתונים יחסית ושירות אדיב, לצד אוכל מוקפד ואסתטי.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרמוזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרמוזו

על המקום
אולם האירועים בסמוך ליער בן שמן משלב באווירה ובאוכל שלו את הטבע הקרוב למקום. האוכל במקום כולל אלמנטים כמו ניחוחות עצי ברוש שנכנסים אל תוך המנות. השף של הרמוזו הוא יגאל אזולאי (שהיה בעברו השף של המחלקה הראשונה בטיסות אל על) והוא מקפיד על בחירת חומרי גלם איכותיים וכן על עיצוב צלחות יפיפיות.

מה אוכלים?
טרטר טונה אדומה עם חלמון שליו ותפוז סיני; קרפצ'יו פילה בקר עם לימון חרוך, גבישי מלח, שום שחור, צנונית, שמן זית ושמן כמהין; סינטה עם קרם פורצ'יני וקרישה מזוגגת, ברולה ראטה עם כדור שוקולד לבן , כבד אווז וקרם קוקוס; סלמון בקשקשי בוטרגו על פירה, סלט צנונית וסלק, בארומת ענפי ברוש ועוד.

בשורה התחתונה
ציור בצלחת שישאיר את רושם ה"וואו" הנדרש.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה באווניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אווניו

על המקום
גן האירועים במרכז הקונגרסים קיים כבר שמונה וחצי שנים ונערכים בו אירועים גדולים של עד 1200 אורחים וכן אירועים פרטיים וקטנים יותר (במקום ישנם 2 אולמות נפרדים בגדלים שונים). התפריטים שמוגשים באווניו מותאמים לדרישת הלקוח (מהמטבח באולם עצמו), וכוללים נגיעות של קולינריה צרפתית במנות הראשונות, שמשולבת עם אוכל ים תיכוני או תפריטים ייחודיים עדתיים (למשל, תפריט על טהרת האוכל הגרוזיני). המנות במקום מוגשות לשולחנות ולא במזנונים.

על האוכל
בין המנות כבד אווז על בריוש עם רוטב בצלצלים; מאפה פילו ממולא בפרגית במעטה סירופ פירות יבשים; פילה בקר ברוטב פלפל מדגסקר עם ירקות שורש כמו סלרי, קולורבי וסלק; עופיון עם שזיפים וצנוברים; אנטריקוט מיושן על ירקות טריים; אמנון עטוי בקראסט פיסטוק, פירורי לחם, שום ועשבי תיבול אפוי בתנור; סביצ'ה סלמון בגביע במעטה תירס טרי פיקנטי; מגדל אבוקדו עם עגבניות מייפל וסלט עוף קייג'ון ועוד.

בשורה התחתונה
לא מפונפן מדי, אבל קולע.

לכל הפרטים

ערוגות בושם. צילום: באדיבות המקום,
ערוגות בושם/צילום: באדיבות המקום

ערוגות בושם

על המקום
גן האירועים נמצא בעמק חפר והשף של המקום הוא יניר גרין. התפריטים במקום נבנים במיוחד לאירועים ספציפיים וישנם גם אירועים בהם בוחרים מתוך תפריט קבוע. הייחוד הוא בייצור במקום של כל מרכיבי המנות - מיישון הבשר דרך מחלקת קונדיטוריה רחבה בראשות השף קונדיטור דניאל ברנס (שף קונדיטור במלון דניאל בעברו). הייצור הפנימי מאפשר גמישות לבקשות הלקוחות עם תפריטים מיוחדים בסגנון איטלקי; אסיאתי; צמחוני; טבעוני ועוד.

על האוכל
בין מבחר המנות השונות בערוגות בושם ניתן למצוא למשל מזנון שוק לקבלת הפנים בשם "דרום העיר" ובו אופציות כמו פול מבושל; חומוס ופלאפל; מבחר חמוצים ועוד; מזנון סושי שנעשה במקום; מזנון מושו-קרפים שבתוכם מגלגלים בשר ברווז שבושל ארוכות ביין אדום וכוכב אניס עם סלרי, בצל ירוק ורוטב הויסין ושזיפים; פיש אנד צ'יפס ועוד. בין גאוות המקום נמצא גם תפריט הקינוחים שמשתנה כל הזמן עם אפשרויות כמו גליליות חלבה מצופות בשוקולד; ארטיק שוקולד במילויים שונים; אצבעות רושה עם קראנץ' אגוזים ועוד.

בשורה התחתונה
מזנונים מדליקים מחוץ לקופסה, שעדיין ידברו לכל האורחים.

לכל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגדתא/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגדתא

על המקום
מתחם האירועים אגדתא בפאתי הנגב מכיל בתוכו שני גני אירועים נפרדים בהם ניתן לערוך אירועים ל-400-800 אורחים. האוכל במקום מוגש לשולחן ואין בו כמעט אירועים בהם פועלות עמדות מזנון. מתחם האירועים משקיע בפיתוח הקולינריה במקום וכך נשלחים השף זאב תמרוב והשף קונדיטור אריק בן עמי להשתלמויות בבית הספר לבישול לנוטרה בפריז על מנת להתעדכן במגמות הכי עדכניות בעולם הקייטרינג.

על האוכל
מנות מגוונות בשילובים של מטבח צרפתי, ים תיכוני, איטלקי ואסייאתי כמו למשל נתחי סלמון על פאד תאי חרפרף; נתח קצבים לצד רביולי פטריות פורטבלו מטוגן עם ביצה עלומה וציר בקר; דואט של פילה בקר וצלע כבש לצד מח עצם וקוביות בטטה; מוסר ים על מצע של ריזוטו אספרגו; קינוח טארט פירות יער טריים וקרם וניל; רול קרפציו בקר עם עלי רוקט קונפי שום שמן זית ובלסמי מצומצם ועוד.

בשורה התחתונה
פיוז'ן קליט שפונה למכנה המשותף הרחב.

לכל הפרטים

בשרים על האש. נמרוד סונדרס
בשרים על האש/נמרוד סונדרס

קסיופאה

על המקום
אולם האירועים במרכז הארץ מדגיש במיוחד את נושא הבשר. במקום מספקים מטבח פתוח הכולל גריל רוטיסרי דרום אמריקאי כאשר את הבשר מכינים מול האורחים ומגישים ישירות מהפלאנצ'ה. היישון של הבשרים נעשה אף הוא במטבחי האולם עצמו כשהתפריט המדויק נקבע לפי צרכי כל לקוח באופן אישי.

על האוכל
ישנן מגוון אפשרויות שונות לתפריטי הבשר של קסיופיאה. כך למשל, אפשרות של גריל צ'יליאני במסגרתו מוגשת פלאנצ'ה למרכז השולחן ובה 3 סוגי בשרים; גריל ברזילאי שמבוסס על 5סוגי בשר שונים למנה עיקרית; וגריל ארגנטינאי שבו מוגשים מבחר שיפודים של סוגי בשר שונים כמנה עיקרית. המשותף לכל האפשרויות הוא כמובן הבשר הרב.

בשורה התחתונה
לקרניבורים יודעים להעריך בשר, והרבה ממנו.

לכל הפרטים
לא שגרתי: קייטרינג לאירועים מיוחדים
לעשירים בלבד: קייטרינג שף יוקרתי במיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully