וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקה ביץ': מסעדת חוף יוונית חדשה בהרצליה

עונת הרחצה כבר יצאה לדרך ואתה גם מסעדות החוף שמתחילות להתמלא בסועדים. לצד המסעדות הוותיקות צצה גם ניקה ביץ' - מסעדת חוף יוונית חדשה בהרצליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניקה ביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקיץ הגיע ועמו גם עונת הרחצה, שהיא גם הזמן בו מסעדות החוף בשיאן. בדיוק לקראת הקיץ, נפתחה מסעדת חוף חדשה בסגנון יווני בשם ניקה ביץ',בחוף השרון בהרצליה פיתוח. המסעדה שייכת לגורן טסה ורועי לאון, כאשר על תפריט האוכל במקום אחראי מתי נקש שברזומה שלו עבודה במסעדת אדורה של השף אבי ביטון, בתל אביב.

בניקה ביץ' 150 מקומות ישיבה, המקום מעוצב בסגנון יווני וכך גם התפריט בו שכולל מנות כדוגמת בוקר יווני- מאפה במילוי חלומי, עשבי תיבול, כרישה, פלפל קלוי, בית עין, רוטב צזיקי וסלט קצוץ (66 שקלים), סופלקי- פרגיות צלויות, עגבניות בגריל ופטרוזיליה על לאפה קלויה המוגשת עם צזיקי בתוספת אורז (76 שקלים), קבבונים במחבת על מצע ירקות צלויים בגריל, טחינה וסלסה מוגש עם צ'יפס או אורז (69 שקלים), בגדד על החוף- לאפה קלויה עם חצילים מטוגנים, ביצה קשה, עלי ארוגולה, עגבניות, פטרוזיליה, צנונית טחינה וסלסה (62 שקלים) ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במתכונת יוונית על הים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הקונספט של המקום הוא ביץ' קלאב טרופי שמתאים לקיץ עם אופי צעיר שנותן מענה לכל המגיעים לחוף השרון", מסביר טסה, "אפשר להגיע אליו ולשבת ממש על ספות לאונג' ולהרגיש את החול או לשבת בטראסה ולהשקיף על המים מבלי להתלכלך. אנחנו נותנים את כל האופציות עם אוכל שמתאים לכולם ובווליו פור מאני".

ניקה ביץ'. חוף השרון ,הרצליה פיתוח. 09-9512472 . ראשון- שבת 8:00- אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully