וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מחווה למסעדות ירושלמיות ברופטופ ממילא

חוגגים את יום ירושלים ברופטופ מלון ממילא, משיקים תפריט עסקיות חדש בניניהאצ'י הכשרה בתל אביב ומסעדת פופינה עוברת לתפריט קיץ. מעוררי התיאבון של השבוע

שורט ריב מלון ממילא. אולגה לביא,
תבשיל במלון ממילא/אולגה לביא

מנות דגל ירושלמיות במלון ממילא, ירושלים

מסעדת הרופ טופ עורכת ב-27 במאי ערב בסימן יום ירושלים שכולו מחווה למסעדות ירושלמיות. בתפריט מנות כמו שיקשוקית של מסעדת "מחניודה" (52 שקלים), ניוקי ושוק טלה של מסעדת "צ'אקרה" (110 שקלים),מז'וז'ים של פיני לוי ממסעדת "המטבח של פיני" (68 שקלים), טחול ממולא של "מוריס" (68 שקלים), שורט ריב בפתיליה, חומוס ירוק וזעתר של מסעדת "רופ טופ" מלון ממילא (89 שקלים) ועוד.

מסעדת רוף טופ. מלון ממילא, ירושלים. 02-5482230. כשר

ניניהאצ'י. יואב ולין,
סושי בניניהאצ'י/יואב ולין

עסקיות חדשות בניני האצ'י, תל אביב

המסעדה מציעה עסקיות צהריים חדשות בין השעות 12:00-17:00 בין הימים ראשון- שישי. בתפריט בחירה בין עסקית במחיר 49 שקלים ובה מנות כמו טאפניאקי אספרגוס ופטריות; סלט עלים וצ'יפס בטטה; שני יאקיטורי עוף; פאד תאי ירקות, עוף או בקר ועוד. ועסקית במחיר 59 שקלים שבה 16 יחידות מאקי דגים, קומבינציה צמחונית, סלט שסימי ועוד. עסקית במחיר 69 שקלים ובה קומבינציה קלאסית של 22 יחידות ועסקית במחיר 89 שקלים ובה מבחר מנות סושי.

ניני האצי. בן יהודה 228, תל אביב. 03-6249228. כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פופינה. חיים יוסף,
תפריט חדש בפופינה/חיים יוסף

תפריט חדש בפופינה, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט קיץ ובו מנות כמו קרפצ'יו עם אבטיח כבוש, קרם בולגרית, גרעיני דלעת קלויים וטרטר ג'ין וטוניק; קרם כבד אווז ועוף-סלרי, פקאן מסוכר, סלנובה ובריוש קלוי; כרוב סיני ממולא טרטר ירקות שורש, קרם חציל ויוגורט ועגבניות שרי צהובות; דלעת אפויה במייפל ומרווה, קרם פרש, גרעיני דלעת קלויים ושמן כמהין; פילה מוסר מאודה עם קייל, ברוקולי, ארטישוק, חמאת עגבניות שרי ואבקת זיתים שחורים ועוד.

פופינה. אחד העם 3, שכונת נווה צדק, תל-אביב. 03-5757477. לא כשר

המטבחון. צילום: אילן עמיחי,
שקשוקה במטבחון/צילום: אילן עמיחי

בראנצ' במטבחון, תל אביב

המסעדה מציעה ארוחות בראנץ' ובוקר חדשות במהלך השבוע עד השעה 13:00. בתפריט מבחר שקשוקות (קלאסית, עם עגבניות ופלפלים, בלקני, עם זיתים ירוקים ופטה ועוד) המוגשות עם טחינה ירוקה, מלפפון חמוץ וכרוב כבוש תוצרת בית, סלט ירקות, לחם ומיץ טבעי או שתייה חמה (44-48 שקלים), בורקס טורקי עם ביצה חומה, עגבניה ומלפפון חמוץ מוגש עם מיץ טבעי או שתייה חמה (38 שקלים), מוזלי גרנולה עם אגוזים, פירות יבשים, יוגורט, פירות העונה ודבש או סילאן (42 שקלים) ועוד.

המטבחון. רבי עקיבא 18, כרם התימנים, תל אביב. 03-5163689. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת יפו תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיים כהן בערב משותף עם יובל בנאי, תל אביב

השף חיים כהן יארח בין ה- 27-29 למאי את הזמר יובל בנאי לערבים שיחברו בין המקומות שהשפיעו על השניים עם נגיעות ירושלמיות, גליליות ותל אביביות. יובל בנאי בוחר את המוסיקה בכל ערב לצד תפריט של כהן ובו מנות כמו בייגלה שומשום, שמן זית של יובל ורסק עגבניות; טרטר שייטל; קובנייה; תמנון קונפי ושעועית לבנה; קיגל ירושלמי; לברק שלם צלוי בטאבון עם שעועיות; לחי בקר ולוביה ועוד (בין 45-65 שקלים למנות ראשונות ובין 69-190 שקלים למנות עיקריות).

מסעדת יפו-תל אביב. יגאל אלון 98, תל אביב. 03-6249249. לא כשר

אבירם כץ. באדיבות המצולמים
ארוחת גג מיוחדת של אבירם כץ ויאיר יוספי/באדיבות המצולמים

ארוחת גג מיוחדת, תל אביב

השף יאיר יוספי בליווי הסומליירים בן רון ואבירם כץ עורך ארוחת גג בשיתוף יבואנית היינות מרש בעלות של 440 שקלים לסועד . הארוחה תתקיים ב-25 במאי החל מהשעה 20:00 ויוגשו בה מנות כמו שרימפס ושאלוט בגריל של תה שחור עם אבוקדו חמוץ מתוק (בליווי יין אסטרולאב דורוויליה סוביניון בלאן 2012); סלט חם של תפוחי אדמה ושורשים עם פטריות כמהין (בלווי בקלסקי קלאריס 2012), תבשיל צלעות בקר ביין אדום ותבלינים על סולת (בליווי בגראנאש דה פוטר) ועוד.

ארוחת גג של מרש. דנין 13, תל אביב. 03-6342807

דגים 206. דרור כץ,
מחדשים בדגים 206/דרור כץ

תפריט חדש במסעדת דגים 206, תל אביב

המסעדה מציעה מנות חדשות כמו למשל טארט עגבניות וסקאלופס (56 שקלים), סלט אנשובי ופלפלים קלויים (52 שקלים), פילה לברק בניוקי חמאת מרווה ופטריות חורש (118 שקלים), פילה מוסר עם פולנטה, ביצה עלומה ואספרגוס (160 שקלים), סלמון מאודה עם ירקות שורש ומיסו אדום (118 שקלים) ועוד.

דגים 206. משה סנה 54, תל אביב. 03-6483030. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סשימי במלגו ומלבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש במלגו ומלבר, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט קיץ ובו מנות כמו פוקאצ'ה אנשובי אורטיז עם רסק עגבניות, ירקות ופרמזן (43 שקלים), תערובת חסה בויניגרט פטל, סלק מנדולינה, שקדים מקורמלים וקציפת גבינה כחולה (46 שקלים), טרטר דג ים במרק עגבניות צהובות עם נקטרינה וחזרת לבנה מגורדת (56 שקלים), שרימפס ביין לבן וחמאת ג'ינג'ר (79 שקלים), מולים ברוטב מיסו סאקה עם בשר סרטנים וראשי קלמרי (59 שקלים) ועוד.

מלגו ומלבר. רוטשילד 142, תל אביב. 053-7107071. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוקו בראשון לציון/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בטוקו, ראשון לציון

השף ניצן רז מחדש את התפריט במסעדת טוקו שבראשון לציון. בין המנות טונה טטאקי על קציפת יוזו וואסבי ופטריות הושימיג'י; סביצ'ה יילוטייל; קריספי רייס קייק עם טרטר סלומון ופטריות יפניות ברוטב צ'יפולטה - סילאן; סטייק ניו יורק- סינטה על העצם עם פירה ופטריות שימג'י בטמפורה; חונקי כמרים פורמג'י עם פרמזן, צ'ילי וקשיו ועוד.

טוקו. מתחם יס פלאנט, ראשון לציון. 0538095107. לא כשר

דיקסי. עמית צביה,
ארוחה משפחתית בדיקסי/עמית צביה

ארוחות משפחתיות בדיקסי, ראשון לציון

מסעדת דיקסי בראשון לציון מציעה דיל משפחתי בימי רביעי החל מהשעה 17:00 במסגרתו במחיר של 259 שקלים (לארוחה של שני מבוגרים וילד) או 279 שקלים (לשני מבוגרים ושני ילדים) יכולים בני המשפחה לקבל מנה ראשונה, שתי מנות עיקריות, קינוח ושתייה קלה לצד ארוחת ילדים.

דיקסי. הכרמל 20, תל אביב. 03-6426993. לא כשר

קיוטו. בן יוסטר,
חדש בקיוטו/בן יוסטר

מנות ספיישל חדשות בקיוטו, הרצליה

המסעדה מציעה מנות ספיישל ובהן קיוטו טייפון-סלמון וטונה בציפוי אצת נורי וטמפורה על תבשיל תרד ופטריות שימאג'י ברוטב פונזו (84 שקלים); לחמניה מאודה במילוי סשימי טונה או סלמון, קריספי חסה, צנון, מיקס עלים ברוטב מיונז יפני (63 שקלים).

קיוטו. אריה שנקר 7, הרצליה. 099587770. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש ברעננה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתיחה למסעדת באקארו, רעננה

מסעדת בשרים חדשה בשם באקארו נפתחה ברעננה על ידי ציקי עשת, המקום מגיש מנות בשר בסגנון ברביקיו וכן בשיטות צלייה דרום אמריקאיות. מנת הדגל במסעדה היא שילוב של שמונה נתחים המוגשים למרכז השולחן כמו סינטה, פרגית, אסאדו, נתח קצבים, פלדה, פילה בקר, ברוסט טלה, ספריבס טלה ועוד.

Buckaroo BBQ Joint. זרחין 13, רעננה. 09-8919959. לא כשר

ג'וני קריספי. שי בן אפרים,
אתיופי בג'וני קריספי/שי בן אפרים

תפריט אתיופי ברשת ג'וני קריספי

הרשת משיקה תפריט אתיופי ובו כריכים כמו יקפאט סגה- סנדביץ' עם בשר ברוטב עגבניות חריף ותערובת תבלינים אתיופית המכילה הל, ציפורן, חילבה, בהרט ושום (34 שקלים); סנדביץ' חזה עוף, ביצה ובצל על הפלנצ'ה ברוטב על בסיס כורכום (32 שקלים); אליצה סגה וואט –סנדביץ' בשר בקר ותפוחי אדמה על הפלנצ'ה עם רוטב אתיופי על בסיס עגבניות, פפריקה ופלפל אדום (34 שקלים), סייטן בגרסה אתיופית עם גזר, בצל, פלפל חריף, ותפוח אדמה (28 שקלים) ועוד.

לכל הפרטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully