וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך ליינן: איך בוחרים יין במסעדה

הילי ילון

8.6.2014 / 10:17

איזה יין שותים במסעדה? האם כדאי להזמין בקבוק יין או כוסות, והאם ין הבית מומלץ? דיוויד גרוניך, מנהל ההדרכה של "יקבי כרמל" עונה

Video Head

הגעתם למסעדה, המלצר הגיש לכם תפריט יינות ואתם מביטים בתפריט מבולבלים? דיוויד גרוניך, מנהל ההדרכה של "יקבי כרמל", מסביר להילי ילון איך בוחרים יין במסעדה:

קודם כל, כדאי שתחליטו אם ללכת על יין לבן או יין אדום. הבחירה הזאת עשויה להיות מושפעת ממה שבחרנו לאכול אבל אפשר גם לבחור ביין לפי המצב רוח שלנו.

בנוסף לכך, יש להכניס את עניין התקציב להחלטה, כמה כסף אנחנו מוכנים להוציא על היין. חשוב לדעת שככל שיינות אדומים נגישים במחיר כך הטעם שלהם יהיה קליל, פירותי ועדין יותר, ואילו היינות היקרים יותר יהיו עוצמתיים ומורכבים יותר מבחינת הטעם.

אם אתם מתלבטים אם להזמין במסעדה בקבוק יין או כוסות, אז גרוניך ממליץ ללכת על כוסות בשביל הגיוון. ממש כמו שמזמינים מנות אוכל שונות כדי ליהנות מטעמים שונים אז כדאי גם לגוון בטעמי היין.

רבים תוהים אם כדאי להזמין במסעדה את יין הבית, אז כדאי בהחלט לנסות. המסעדות היום בוחרות את יין הבית שלהם בקפידה, הוא מוצע במחירים נוחים וברוב המקרים מדובר בתמורה טובה למחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully