וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחות בוקר מפנקות באמריקן קולוני

ארוחות בוקר חדשות במלון אמריקן קולוני הירושלמי, ערבים ספרדיים במסעדת פפה בראשון לציון ותפריט קיצי חדש לשף אביב משה במסה. איפה שווה לאכול השבוע

אמריקן קולוני ארוחת בוקר. צילום: מייקל בורסטו עוזיאל,
בוקר לכולם- אמריקן קולוני/צילום: מייקל בורסטו עוזיאל

ארוחות בוקר חדשות לקהל הרחב במלון אמריקן קולוני, ירושלים

בית המלון מציע את ארוחות הבוקר שלו לקהל הרחב במחיר 120 שקלים לסועד. בתפריט: אומלטים לפי בחירה; בייקון; דגים מעושנים; מגוון לחמים; וופלים בלגיים; פיתה דרוזית וממרחים בייצור עצמי ועוד. כמו כן, נפתח כעת לפעילות בר הקיץ של המלון עם תפריט קוקטיילים חדש לצד מנות איטלקיות שונות.

אמריקן קולוני. דרך שכם 1, ירושלים. 02-6279777. לא כשר

פפה פירות ים. אנטולי מיכאלו,
פירות ים בפפה/אנטולי מיכאלו

ערבי שני ספרדי בפפה, ראשון לציון

המסעדה מתחילה לערוך מדי יום שני ערבים ספרדיים החל מהשעה 20:00. בתפריט טאפאס ספרדי עם מנות כמו פלאפל כרישה וצזיקי מלפפון (36 שקלים), ארטישוק ספרדי צרוב על הגריל וקרם מסקרפונה (46 שקלים), סלט סלק, אנדיב, פקאן מקורמל, אגסים ביין, גבינה כחולה ובלסמי מצומצם (48 שקלים), ברוסקטה של סרדינים וקרם ארטישוק ירושלמי (46 שקלים), פאייה פירות ים (68 שקלים) ועוד.

PEPE- מסעדת דגים ופירות ים. חוף ים ראשון לציון 17. 03-6416385. לא כשר

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוגת פולנטה במסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש במסעדת מסה, תל אביב

השף אביב משה מציע תפריט חדש במסעדת מסה ובו מנות כמו כבד אווז "סחלב"- כבד אווז צרוב על קרם סחלב, מוגש עם מקרונים ורודים, אגוזי מלך, פיסטוק מסוכר ואבקת קינמון; סשימי דג ים, טחינת שקדים וזוקיני, מקרל כבוש, שמן זית, שאלוט ופלפל חריף; עוגת פולנטה ואספרגוס עם קציפה של כמהין, פרמזן ויניגרט לימון ועלי רוקט; קינוח מילפיי לוטוס עם סורבה קוקוס, קרם שמנת, קציפת לוטוס וקרם ריבת חלב ועוד.

מסה. הארבעה 19, תל אביב. 03-685-6859. לא כשר

יום העצמאות האמריקאי בפונדק דה לוקס. צילום: בן יוסטר,
יום העצמאות האמריקאי בפונדק דה לוקס/צילום: בן יוסטר

יום העצמאות האמריקאי בפונדק דה לוקס

בפונדק דה לוקס ביפו יחגגו את יום העצמאות האמריקאי בשבוע של 29 ביוני ועד 5 ביולי. בתפריט ייוגשו ספיישלים כמו נקניקיית כתף לבן עם קראנץ' בייקון, מייפל וברבן (29 שקלים), בייבי ריבס בזיגוג סיידר ובירה (65 שקלים), כריך פולד פורק - pulled pork – עם רוטב ברביקיו וחלפיניו כבוש (49 שקלים), פופקורן קרמל מלוח (15 שקלים), עוגיות חמאת בוטנים, שוקולד צ'יפס ובוטנים מלוחים סביב סאנדיי גלידה אמריקאית (29 שקלים) ועוד. ב-3 ביולי תתקיים מסיבת רחוב החל משעה 19:00) עם מוזיקה חיה ודיג'יי.

פונדק דה לוקס. עולי ציון 7, שוק הפשפשים, יפו. 03-5233186. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהתחנה לבית שלכם, רג'ינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משלוחים חדשים במסעדת רג'ינה, תל אביב

המסעדה משיקה תפריט משלוחים חדש במסגרתו ניתן להזמין הביתה ארוחות שלמות או תבשילים וסלטים ממטבח המסעדה על פי משקל. אזורי החלוקה כוללים את תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בשעות שבין 11:30-24:00 בימות השבוע; עד כניסת השבת ביום שישי והחל ממוצאי שבת ועד חצות בשבת.

לפרטים נוספים: 057-2183519

סלמון במנואלה. שובל אביטוב,
סלמון במנואלה/שובל אביטוב

תפריט קיץ חדש במנואלה, זיכרון יעקב

המסעדה מציעה תפריט קיץ חדש ובו מנות כמו סלט פנצנלה- עגבניות שרי צבעוניות, בצל סגול, צלפים, פטרוזיליה, בזיליקום, קרוטונים, צנוניות, שמן זית וחומץ יין אדום (37 שקלים), סלט חסה ופירות העונה עם פיסטוק מסוכר, בוויניגרט שמפניה ופירות יער (40 שקלים), פיצת אנשובי ארוגולה ברוטב עגבניות (62 שקלים), פסטה מלנזנה עם חצילים קלויים, רוטב עגבניות, מוצרלה, פטרוזיליה, בזיליקום ושום (55 שקלים), פילה לוקוס עם קייל, עגבניות ויוגורט (130 שקלים) ועוד.

מנואלה. המייסדים 49, זיכרון יעקב . 04-8735761. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם בצהריים- אבושדיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

צהריים בסופי שבוע באבושדיד, תל אביב

המסעדה פותחת את דלתותיה בצהרי שישי ושבת עם מנות ספיישל חדשות כמו למשל ניסואז טונה אדומה עם שעועית ירוקה, בזיליקום, עגבניות, ביצה רכה ווינגרט לימון כבוש (54 שקלים); אספרגוס גריל עם חציל מעושן, עגבניות צלויות, ביצת עין וחמאת אריסה (52 שקלים); חלת כבדים מלחמניית חלה עם כבדי עוף בגריל קצוצים עם בצל ירוק וביצה, איולי טרגון ומלפפון כבוש (42 שקלים); לחוח לצד סלמון כבוש בזרעי שומר, חזרת טרייה ושמנת חמוצה (48 שקלים) ועוד.

אבושדיד. לבונטין 16, תל אביב. 03-6298822. לא כשר

טבעוני באדורה. אורי שביט,
תפריט טבעוני חדש לאבי ביטון/אורי שביט

תפריט טבעוני חדש באדורה, תל אביב

השף אבי ביטון מציע תפריט טבעוני חדש ובו מנות כמו למשל סלט פנצנלה עם עגבניות מנומרות, לחם קלוי, בצלים סגולים, אורגנו, כוסברה, פיסטוקים קלויים, שמן זית ומיץ לימון (42 שקלים); מאפה פילו במילוי פטריות, תרד ערבי, בצלים , שום ושמן זית מוגש עם קרם שקדים ורסק עגבניות טריות (52 שקלים); "מעורב ירושלמי" - פטריות צלויות, פתיתי סויה, כרובית בלאדי, בצלים בגריל, טחינה לבנה ותבלינים סודיים (76 שקלים); ריזוטו עגבניות ותרד ערבי בציר ירקות ויין לבן, כמהין וחלב שקדים (88 שקלים) ועוד.

אדורה. בן יהודה 226, תל אביב. 03-6050896. לא כשר

ארוחת בוקר בסנדר. צילום: אילן עמיחי,
ארוחת בוקר בסנדר/צילום: אילן עמיחי

ארוחות בוקר חדשות בסנדר, תל אביב

המסעדה מציעה לראשונה ארוחות בוקר החל מהשעה 9:30 ועד 12:00. בתפריט פרוסה עם סלט חצילים ומלפפון ירוק (10 שקלים), פרוסה עם חביתה, מיונז ועגבנייה (13 שקלים), אומלט עם ברוסט עגל או פרוסות לשון, בצל ותפוחי אדמה עם טחינה, חריף, לחם, חמוצים וחזרת, סלט שוק או סלט קצוץ, 4 צלוחיות לבחירה ושתייה קרה או חמה (60 שקלים); בוקר מתוק- קיגל (25 שקלים), לחם מטוגן עם פירות של קומפוט, אבקת סוכר, ריבה, דבש או שוקולד (35 שקלים) ועוד.

סנדר- בית של אוכל. לוינסקי 54, תל אביב 03-5371872. לא כשר

שאול בן אדרת. צילום: ירון ברנר,
פסטיבל דלועים/צילום: ירון ברנר

פסטיבל דלועים במסעדות של השף שאול בן אדרת

השף שאול בן אדרת עורך פסטיבל דלועים במסעדותיו קימל, קימל בגלבוע, התרנגול הכחול ומר וגברת לי. הפסטיבל יתקיים עד לתאריך ה-5 ליולי ובתפריט יציע בן אדרת מנות המשלבות מיני דלועים כמו למשל ריזוטו דלעת, חלב קוקוס, ג'ינג'ר למון גראס וזוקיני; דלורית במילוי בשר טלה ופיסטוקים, סרטי זוקיני ומרווה; קרפצ'יו דלעת, סשימי טונה ברוטב גספצ'יו אפרסק ושקדים; מרק קרם דלעת, מנגולד, קרוטונים ושמנת חמוצה; תבשיל שוק אווז, צ'אטני מנגו על פירה דלעת וג'ינג'ר ועוד.

סלט במיה במסעדת אל תנור. בועז לביא,
רמדאן באל תנור/בועז לביא

רמדאן במסעדת אל תנור, נצרת

מסעדת אל תנור עורכת ארוחת שבירת צום הרמדאן החל מה-28 לחודש יוני. הארוחה המוצעת נפתחת עם מרק צח ולאחר מכן יוגשו פלטות סלטים ומנות עיקריות כמו צוואר או כתף טלה ממולא אורז וצנוברים; צלעות טלה; קבב חלבי ולקינוח קטאייף גבינת עזים או אגוזים. הארוחה מוגשת עד לסיום חודש הרמדאן בין השעות 12:00-17:00.

אל נור. תחנת סונול צומת ריינה, נצרת עילית. 04-6014948. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש באוברג'ין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש במסעדה אוברג'ין, דויד אינטרקונטיננטל תל אביב

המסעדה מציעה תפריט קיץ חדש ובו מנות כמו קרפצ'יו כבד אווז בליווי רוטב סילאן וטחינה (85 שקלים), ריזוטו פטריות בר (65 שקלים) סביצ'ה סלמון ודג ים סומק, בצל, לימון, כוסברה, גספצ'ו עגבניות שרי (75 שקלים) ועוד. בנוסף, מציעים בשעות הערב תפריט חלוקה במחיר 260 שקלים לסועד ובו מנות כמו צלע עגל מרמת הגולן בליווי פירה כמהין, וירקות אפויים בתנור, או דג לוקוס טרי וסלמון נורווגי עטופים בפירות העונה על מצע גספצ'ו ועוד.

אוברג'ין, מלון דיויד אינטרקונטיננטל. קאופמן 12, תל אביב. 03-7951255. כשר

קנארי נצרת. טל פז תקשורת,
בשר בקנארי/טל פז תקשורת

מסעדת בשרים חדשה בנצרת

מסעדת בשרים חדשה בשם קנארי נפתחה בנצרת ובה ניתן למצוא תבשילים כמו צלעות טלה, קבב חלבי, טחול ממולא, מוח טלה, צוואר טלה ממולא באורז וצנוברים ועוד. עם כל הזמנת מנת בשר, מציעה המסעדה 15 סוגי סלטים לשולחן (בעלות 35 שקלים לסועד).

קנארי. הגליל 1, המעיין, נצרת. 04-6797235. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש בבלאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קינוחים חדשים ברשת בלאק ברחבי הארץ

השף צחי בוקששתר יצר מגוון קינוחים חדשים לרשת ההמבורגרים בבעלותו- בלאק. בין הקינוחים: אמריקה- מוס שוקולד מריר, טופי, חמאת בוטנים ואגוזי לוז בציפוי שוקולד חלב; בבית של פיסטוק-גנאש פיסטוק עם נוגאט בציפוי שוקולד מריר; דקס- שכבות דקוואז אגוזי לוז על מצע דפי שוקולד וקרם שוקולד מריר מוגש עם סירופ שוקולד חם.

לכל הפרטים

חוות צוק. אנטולי מיכאלו,
שקשוקה בחוות צוק/אנטולי מיכאלו

ספיישלים של קיץ בחוות צוק המעדנייה, תל אביב

חוות צוק מציעה מגוון מנות חדשות על בסיס ירקות ופירות העונה מהחווה בעמק האלה. בין המנות סלט חסות קיץ עם גבינה כחולה ופרי העונה (52 שקלים), סלט עגבניות שרי, גבינה צ'רקסית, פלפל חריף, אנשובי ושמן זית לצד לחם מלא (48 שקלים), מחבת נקניקיות ביוגורט, קישוא כוכב צהוב וירוק, קייל שחור, נקניקיות מרגז וביצה (68 שקלים), דג צלוי במרינדה של עלי גפן עם לימון כבוש ושעועית ירוקה (68 שקלים) ועוד.

חוות צוק. פרלוק 5, רמת-אביב החדשה. 077-5155905. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטיישן 9 במתחם התחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט צהריים חדש בסטיישן 9, ירושלים

המסעדה האסיאתית החדשה במתחם התחנה בירושלים מציעה ארוחות עסקיות צהריים חדשות במהלכן כל התפריט יוגש במחיר של 20 אחוזי הנחה עד השעה 17:00 אחר הצהריים.

סטיישן 9. מתחם התחנה, ירושלים. 072-2115053. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשרים בצ'ופ צ'ופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשרים מעושנים חדשים בצ'ופ צ'ופ, הוד השרון

מסעדת צ'ופ צ'ופ החדשה בהוד השרון מציעה מבחרים סוגים של בשרים לקחת הביתה או לאכילה במקום כמו למשל אסאדו (56 שקלים), אנטריקוט (69 שקלים), חזה בקר (55 שקלים), סינטה (63 שקלים), חזה הודו (54 שקלים) וחזה אווז (69 שקלים). את הבשרים ניתן לאכול בפרנה, ג'בטה או על מצע תפוחי אדמה ובטטה אפויה.

צ'ופ צ'ופ. רמתיים 69, הוד השרון. 09-7404625. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully