בריא לילדים: אקטימל מהיר וביתי

משקאות יוגורט הם לא סוד חדש אבל אם משווקים אותם לילדים נכון, עוטפים את הפתח בנייר כסף ומכניסים קשית, גם הילדים שלכם יחשבו שהם מקבלים את מנת הפלסטיק מהמדף

  • יוגורט
רוני קדר
אקטימל ביתי (צילום: רוני קדר)

המדף בסופר הוא אחד הדברים הכי נוצצים ומפתים שיש. השפע קורץ לנו מכל עבר באריזות קטנות וגדולות, מצוירות ויפות. בצבעים אדומים, כתומים וכחולים הם מנסים למכור לנו "בריאות" באריזה קומפקטית, אליה הילדים כבר מתורגלים לדחוף קשית ולשתות את בוסט המתיקות שלהם לבוקר.

משקאות יוגורט הם לא סוד חדש אבל אם משווקים אותם לילדים נכון, עוטפים את הפתח בנייר כסף ומכניסים קשית, גם הילדים שלכם יחשבו שהם מקבלים את מנת הפלסטיק מהמדף. הטריק הוא ההתעסקות, כי הרבה יותר קל לשלוח יד למקרר מאשר להשקיע קצת. וכאן אפשר לקצר: פירות טריים הם נהדרים, אבל כדי להפוך את הסיפור לפשוט ונגיש יותר שווה להשקיע. לקראת כל סוף עונה או כשהפרי מתחיל להיות רך מדי לאכילה, הכניסו אותו לבלנדר והקפיאו במגשי קוביות. כשתרצו משקה בוקר בטעם תות דווקא באמצע יולי תגלו שהדבר אפשרי ופשוט.


משקה יוגורט לבוקר

חומרים ל-4-6 מנות:

4-5 קוביות פרי טחון (3/4 כוס קוביות פרי – תות, בננה, מלון, מנגו, דובדבנים)
1 כוס יוגורט עיזים
1/4 כוס חלב שקדים ו/או מים
1-2 כפיות מייפל או רסק תפוחים

אופן ההכנה:

1. בבלנדר טוחנים את הפרי, מעבירים למגש קוביות ומקפיאים. אם לא מקפיאים ממשיכים לפי המתכון.

2. טוחנים את כל המרכיבים בבלנדר, טועמים ומוסיפים מים או מעט מייפל אם צריך. מוזגים למנות. אם מדובר במנגו או תות, אפשר להעביר במסננת כדי לקבל מרקם חלק יותר.

3. אפשר לשמור במקרר 3 ימים, מכוסה.


מתכוני מחיות פירות לילדים
ממרח נוטלה ביתי
עוגיות כאילו חמאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully