וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרציאני: מעדנייה ובית קפה חדש לבעלי מאפיית זומר

אחד מבעלי מאפיית זומר בתל אביב, פתח השבוע את גרציאני ברחוב קינג ג'ורג' בעיר, בית קפה חדש המציע מאפים, חמוצים, סלטים ועוד ומשמש גם כמעדנייה משובחת

גרציאני. מדף הפייסבוק של המקום, צילום מסך
חדש ברחוב קינג ג'ורג'- גרציאני/צילום מסך, מדף הפייסבוק של המקום

בית קפה מעדנייה חדש בשם גרציאני נפתח לפני מספר ימים ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב. על המקום אחראים יניב גרציאני, שותף במאפיית זומר ברחוב פרישמן בעיר ובת זוגתו חגית. כל הלחמים והמאפים בגרציאני מגיעים ממאפיית זומר, והמקום משתף פעולה עם גבינות משק עפאים לחקלאות בת קיימא, שמהוות חלק ניכר מהתפריט.

"היה לנו חיבור מצוין עם משפחת עפאים והאג'נדה שלהם לכן המוצרים שלהם השתלבו אצלנו מצוין", מספרת חגית גרציאני, " במקום החדש אנחנו מציעים מלבד הכריכים והמאפים גם את כל חומרי הגלם שאנחנו משתמשים בהם במנות שלנו, למכירה הביתה".

כך, ניתן למצוא בגרציאני מגוון חמוצים בהכנה ביתית, עלי גפן, ממרחים של משק עפאים, עגבניות שרי מיובשות בשמש, אנשובי אורטיז, פסטה יבשה, שמן זית, יינות, כלי אמייל של בייבוא אישי מאנגליה ועוד.

בין המנות בתפריט יוגורט בפאלו בתוספת גרנולה, פירות יבשים ודבש; לבנה עם עלי גפן, צנוברים וירקות בתוספת פוקצ'ה; בורקס ארוחת בוקר עם אנטיפסטי ומוצרלה בפאלו; כריך גבינות עזים וירקות קלויים; סלט עגבניות עם גבינת המאירי או טחינה; כריך סלמי הונגרי ועוד.

גרציאני. המלך ג'ורג' 105, תל אביב. ראשון- חמישי 7:00-19:00, שישי 7:00-כניסת השבת. 03-6006676. לא כשר

גרציאני. מדף הפייסבוק של המקום, צילום מסך
גבינות של משק עפאים/צילום מסך, מדף הפייסבוק של המקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully