וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: שוק איכרים חדש בדיזנגוף סנטר בתל אביב

שוק איכרים ללא פערי תיווך בדיזנגוף סנטר, תפריט חדש במטבח של רמה בהרי ירושלים, ומנות חדשות ברשת ארומה ישראל. מה ואיפה נאכל השבוע?

שוק איכרים דיזנגוף סנטר. פוטוליה,
חדש בתל אביב/פוטוליה

שוק איכרים חדש בדיזנגוף סנטר, תל אביב

בדיזנגוף סנטר נפתח שוק איכרים חדש המציע תוצרת חקלאית במחירים ללא פערי תיווך. השוק יפעל בימי חמישי בין השעות 14:00-20:00 ויתארחו בו עשרות דוכנים עם תוצרת ישראלית כמו פירות וירקות; גבינות; יינות; שמן זית; תבלינים; ריבות ועוד.

שו?קיסטה. בניין A, קומה 1 (בסמוך ל-PULL&BEAR), דיזנגוף סנטר, תל-אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טורטליני בקר בג'ונו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת 5 לג'ונו בר יין, תל אביב

בר היין והאוכל חוגג 5 שנים החל מה-27 ליולי עם מנות ספיישל כדוגמת סלט אנדיב, גורגונזולה ואגוזי לוז (38 שקלים), סלט זוקיני עם חמוציות, שקדים ויוגורט צאן (36 שקלים), רביולי ארטישוק עם רוטב חמאה, מרווה ושום (48 שקלים), טורטליני בקר ברוטב יוגורט, אפונה ואורגנו (46 שקלים), ברוסקטה דייגים- הרינג, גבינת שמנת, קלמטה, בצל וצנונית (32 שקלים), טרטר סלמון עם טוויל פרמזן, ביצה עלומה, אבוקדו ועגבניות ברוטב אליו אוליו (48 שקלים) ועוד. כמו כן, יוצעו בכל יום מגוון יינות מיוחדים למכירה בכוסות מהאוסף הפרטי במקום.

ג'ונו בר יין. דה האז 1, כיכר מילאנו, תל אביב.03-5446620. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
המטבח של רמה. אביב נווה,
חדש בתפריט המטבח של רמה/אביב נווה

תפריט חדש במטבח של רמה, נטף

מסעדת המטבח של רמה משיקה תפריט חדש ובו מנות כמו אספרגוס אורגני צרוב בתירוש עם קרם גבינה מעושנת במרווה וסרטי תפוח אדמה (56 שקלים), פטה כבד קריספי עם ריבת צ'ילי, ופרחי קישוא (46 שקלים), שוק טלה צלויה במרינדת פפריקות, קדאיף וטחינת עשבי הר (68 שקלים), גרבלקס לוקוס עם בצלים בטימין פראי וגרניטה של פלפל חריף (78 שקלים), פנקוטה עם טוויל קוסקוס, סירופ זרעי כוסברה ושלג של תפוח עץ גרנדסמית (44 שקלים).

המטבח של רמה. נטף, הרי יהודה.02-5700954. לא כשר

נאם. בני אדם,
נאם. גם בצהריים/בני אדם

ארוחות צהריים חדשות בנאם, תל אביב

מסעדת נאם התאילנדית החדשה בצפון דיזנגוף פותחת לארוחות צהריים שיוגשו במקום החל מהשעה 12:00. בתפריט- סלט פפאיה, גנג קיי וואן, פאד קפאו ועוד.

נאם. דיזנגוף 275, תל אביב. 03-6708050. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סושי בסושי בר בזל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט טבעוני חדש בסושי בר בזל, תל אביב

המסעדה מציעה תפריט טבעוני חדש הכולל מגוון מנות סושי; מנות המשלבות אצות, נבטים, אטריות שעועית, טופו וסויה. בנוסף, מציעה המסעדה תפריט ילדים חדש ובו מנות כמו מאקי ירקות עם גזר, מלפפון, אבוקדו או טמאגו (17 שקלים), נודלס עם עוף ברוטב טריאקי (36 שקלים), ובנטו ילדים עם רצועות שניצל, מאקי מלפפון, סשימי טמאגו ואורז מאודה (35 שקלים).

סושי בר בזל. פרישמן 20, תל אביב. 1-700-70-60-71. לא כשר

יין פוגש נמל. אייל גוטמן,
יין פוגש נמל/אייל גוטמן

פסטיבל יין פוגש נמל, תל אביב

בין ה-7-8 באוגוסט ייערך בנמל תל אביב פסטיבל יין פוגש נמל. האירוע ייערך בבית הקפה לאביט ויוגשו בו מגוון יינות לבנים לצד מנות קיציות כמו למשל סנדוויץ' פתוח עם בייבי תרד, מנגולד, קייל, עלי כרוב, שעועית ירוקה, שום, צ'אטני עגבניות, ויניגרט לימון וטחינה; סלט שעועית איטלקי עם שעועית לבנה בצל סגול, ארטישוק, עגבניות שרי, עלי רוקט, סלקים צלויים, טחינה ומיקס זרעים; טורטייה טבעונית עם ממרח עדשים שחורות, טחינה, גזר בטטה וסלק אפויים, זעתר טרי ועלי רוקט ועוד. מחיר הכניסה הוא 125 שקלים לאדם.

להזמנות: 03-5180533

טקילה פטרון. פטרון,
קוקטייל פטרון/פטרון

חגיגת טקילה פטרון, בבארים ברחבי הארץ

מותג הטקילה פטרון עורך חגיגת קוקטיילים ב-50 ברים ברחבי הארץ שיגישו מגוון קוקטיילים על בסיס הטקילה. בין הקוקטיילים אוסטין סנסט- פטרון סילבר, אפרול ומיץ לימון; פטרון לימונדת מנגו – פטרון רפוסאדו, מונין מנגו ומיץ לימון; פטרון סילבר, חמוציות, תותים, ליקר מלון וליים (בין 42-52 שקלים לקוקטייל). בין הברים המשתתפים: קפה אירופה בתל רביב, די בר באילת, פראג באשדוד, הסנדק בחיפה, דוריס בר באפיקים ועוד.

יהודה ורוזה. טל פז תקשורת,
בראנץ' ביהודה ורוזה/טל פז תקשורת

בראנץ' ביהודה ורוזה, אילניה

המסעדה מציעה ארוחות בוקר ובראנץ' חדשות. בתפריט ארוחות הבוקר- פוקצ'ה בליווי מטבלים, סלט עלים, חביתות עם תוספות לבחירה, מוזלי יוגורט גבינת עזים ושתייה קלה וחמה (85 שקלים לזוג); בראנץ' זוגי ובו פוקצ'ה ומטבלים בליווי יין איטלקי, פלטת גבינות צאן מתוצרת מקומיות , סלט לבחירה , 2 אומלטים עם תוספות כגון - נקניקיות, גבינה צהובה, פטריות, גבינה צפתית , פילה עגל או בצל ועוד (160 שקלים לזוג).

יהודה ורוזה .אילניה (סג'רה). 04-6769159. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקאות חדשים לקיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

משקאות חדשים ברשת קפה קפה

רשת בתי הקפה מציעה תפריט משקאות קיץ חדש ובו שייק מסטיק-וניל עם קצפת; אייס בננה רטרו עם שברי מקופלת; סאמר בריז עם אננס, מנגו ולימון ועוד. כמו כן מציעה הרשת מנת אבטיח בולגרית לכבוד הקיץ.

לכל הפרטים

כריך קרואסון רוקפור. דודי מוסקוביץ',
כריך קרואסון/דודי מוסקוביץ'

מנות חדשות ברשת ארומה ישראל

הרשת מציעה מנות חדשות כמו פסטה פוזילי ברוטב עגבניות ופלפלים, עם בזיליקום וגבינה בולגרית (19 שקלים); כריך קרואסון ורוקפור עם בצל מוקפץ, עגבניה, חמאה, עלי חסה, בצל ירוק ובזיליקום (23 שקלים), סלט קינואה עם מאש, כוסמת וחיטה, קוביות בטטה מוקפצות, חמוציות ואגוזי מלך, עגבניות, בצל סגול ובצל ירוק, כוסברה, נענע ובזיליקום (39 שקלים), כריך מטיאס עם גבינת שמנת, ביצה קשה , בצל מוקפץ, מלפפון חמוץ, עגבנייה, חסה ומיץ לימון (19 שקלים לחצי כריך) ועוד.

לכל הפרטים

מסעדת אדמה. אילן עמיחי,
ארוחת ילדים באדמה/אילן עמיחי

פעילות לילדים באדמה, זכרון יעקב

המסעדה מציעה לאורך החופש הגדול ארוחת ילדים ובה מנה עיקרית לבחירה: פסטה פנה ברוטב עגבניות או שמנת, המבורגר ילדים או שניצל עוף לצד פירה או תפודים, כוס מיץ וקינוח כדור גלידה (56 שקלים). בנוסף, מציעים במקום סיור ילדים בעלות 50 שקלים למשתתף ובו סיפורים על הדמויות שעיצבו את זיכרון יעקב.

אדמה-בקתה קולינארית. מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זכרון יעקב.04-6293183. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully