וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי סופר וסרדיניה כבר לא

11.8.2014 / 16:15

מסעדת סרדיניה ביפו נפרדת מהשף רועי סופר, שנכון לעכשיו מתמסר למסעדת בינדלה. הבעלים הנכנס של המסעדה מספר כי תישמר הרוח הכללית של המסעדה אך תתוגבר בתפריט חדש

סרדיניה. אנטולי מיכאלו,
כבר לא הפיצה של סופר/אנטולי מיכאלו

שנת 2014 היא השנה בה נרואים יותר מתמיד, עד כמה עולם הקולינריה הוא תזזיתי. אחרי שירון שלו שעזב את מסעדת טוטו שעברה לפעול תחת שרביטו של השף מושיק רוט, ומסעדת חמש נפרדה מרפי כהן כעת נודע כי גם רועי סופר לא ממשיך לבשל במטבחה של מסעדת סרדיניה האיטלקית ביפו.

סופר שפתח את סרדיניה רק לפני שנתיים, הקים בחודש מרץ האחרון יחד עם שני שותפים את מסעדת בינדלה האיטלקית-שוויצרית, שם הוא גם מתפקד כשף הראשי. העיסוק הרב של סופר בבינדלה, יחד עם דיבורים על תכנונים עתידיים של השותפים להרחיב את הקונספט ללוקיישנים נוספים, עשויים להסביר את הסיבה שהחליט לעזוב כעת את סרדיניה ולהתמקד במסעדה אחת בלבד.

סרדיניה נרכשה על ידי איל סבן, איש הייטק שהחליט לממש את אהבתו לאוכל ואת הידע שצבר בשנים האחרונות בתחום הקולינרי. סבן למד בבית הספר "בישולים" ולאחר מכן התמחה ועבד במסעדת "כתית" במשך שנה. בהמשך למד במכון הקולינרי האיטלקי ICI שבדרום איטליה, ועבד במסעדת סרדיניה בגילגולה הקודם .

סרדיניה. אנטולי מיכאלו,
ארנצ'יני בסרדיניה החדשה/אנטולי מיכאלו

סבן שינה את תפריט המסעדה, כשהרוח הכללית נשארה באיזור דרום איטליה. בתפריט החדש של סרדיניה מנות כמו ארנצ'יני - כדורי ריזוטו פריכים במילוי גבינת עיזים (38 שקלים) ניוקי טרטופו (62 שקלים), פיצה פורצ'יני - פיצה לבנה עם קרם בצלים, פטריות שונות ואספרגוס (56 שקלים) ועוד.

על הסיבות לבחירה בסרדיניה במקום הקמה של מקום חדש משלו מספר סבן "המיקום של סרדיניה - הנוף של יפו העתיקה, הטרסה מוקפת הצמחייה, הבריזה מהים והאופי של המקום, יחד עם הרצון לעסוק באוכל איטלקי היוו גורמים מרכזיים בהחלטה לקחת את סרדיניה. כמו כן האפשרות להתחיל בפועל מקום חדש על בסיס תשתית קיימת (מקום, ציוד, הכרות עם החברה לפיתוח יפו ועוד) נראתה לי אידיאלית".

למרות שינוי הבעלות, השף והתפריט החליטו בסרדיניה להישאר עם השם הקודם ולא לשנותו, מתוך רצון לשמור על הרוח הכללית של המקום.

סרדיניה, כיכר קדומים 9, יפו העתיקה. 03-6832211. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully