וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי אוליבר נלחם בקוקה קולה

5.1.2015 / 14:39

לקראת השקת תכנית חדשה התראיין השף ג'יימי אוליבר לדיילי מייל והצהיר: "חלקים נרחבים מדרום אמריקה 'נאנסו' על ידי מותגים מערביים"

ג'יימי אוליבר וה- HomeCooker. AP
ג'יימי אוליבר/AP

השף הבלונדיני והכריזמטי ג'יימי אוליבר, הצהיר בראיון כי "חלקים מדרום אמריקה 'נאנסו' על ידי מותגים מערביים באיכות נמוכה". אוליבר אמר את המשפט מעורר המחלוקת כשהתראיין בסוף השבוע האחרון לדיילי מייל הבריטי יחד עם חבר הילדות שלו ג'ימי דוהרטי, לקראת עליית תכנית חדשה בהשתתפותם בערוץ 4 הבריטי.

חברו דוהרטי, סיפר בראיון הזוגי על כך שביקר לאחרונה במיון מרפאת שיניים במכסיקו, וחזה שם במראות מזעזעים של ילדים בני שלוש בלי שיניים כלל בפיהם בגלל שתייה מרובה של קוקה קולה ושקאות מוגזים אחרים. הוא סיפר שלמרבה האירוניה, רופאי השיניים המטפלים יושבים מתחת למטריות ועל כיסאות בחסות קוקה קולה. בראיון הצטרף אוליבר לחברו והאשים את חברות המשקאות כשאמר את המשפט הנחרץ: "חלק מדרום אמריקה 'נאנס' על ידי מותגים מערביים מאיכות נמוכה".

השף הבריטי התפרסם בכינוי "השף העירום", חרת על דיגלו שימוש באוכל אורגני ושם לו למטרה לשנות את הרגלי התזונה של הילדים בבתי הספר באנגליה. אוליבר יוצא בכל הזדמנות אפשרית נגד ענקי תעשיית המזון המעובד, שמספקים להמונים מוצרים עתירי סוכר והלדבריו אחראים להשמנת יתר בקרב ילדים ועלייה במחלות נפוצות כמו סוכרת. בראיון אמר אוליבר כי צרפת צדקה כשהטילה מס על משקאות עתירי סוכר והתעקש שגם אנגליה צריכה ללכת בעקבותיה. הוא ואף כינה את הסוכר כ"הרשע הבא" שמחליף את מה שעשתה תעשיית הטבק בזמנו. "צריך להטיל מס על סוכר בדיוק כמו על טבק, וכל מוצר אחר שיכול להרוס חיים", אמר אוליבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully