וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספרסו של צהריים: 20 בתי קפה להעביר בהם את יום הבחירות

17.3.2015 / 8:07

שונאים את האנשים האלה שיושבים כל היום בבתי קפה? יום הבחירות הוא ההזדמנות שלכם לצאת ולכבוש את היעדים הכי משובחים ברחבי הארץ לישיבה ממושכת עם פק"ל קפה ומאפה

נדב קינוחים. באדיבות המצולמים
נדב קינוחים/באדיבות המצולמים

נדב קינוחים , רמת ישי

היכל המתוקים הוותיק של נדב קינוחים הוא בגדר אחד החטאים האהובים על תושבי הצפון. ויטרינה שופעת של קינוחים, לצד לחמים, ארוחות בוקר, וכוס קפה נהדרת יתנו את מנת האסקפיזם המתבקשת.

נדב קינוחים. אזור התעשייה רמת ישי. 04-953-5414

AVA קפה, חיפה

בלוקיישן שוקק החיים של העיר התחתית מתחבא בית קפה קטן ואיכותי שנפתח בסמוך לבית קלייה חיפאי ותיק. הקפה של בית הקלייה AVA שנמכר ללא מעט בתי קפה חיפאים אחרים, הוגש בתחילה בחלל הקטן לטייק אוויי. בהמשך התרחב המקום גם לחלל הסמוך ונפתח שם לבית קפה חינני ומגישים סנדביצ'ים, מאפים וארוחת בוקר.

AVA קפה. דרך העצמאות 51 חיפה. 04-8640192

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה מאמא/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפה מאמא, נצרת

לין שומרר - מנצור, עו"ד במקצועה ונצר למשפחה נצרתית מפורסמת, עשתה הסבה מקצועית ופתחה לפני שנתיים את בית הקפה הבוטיקי ליד כיכר המעיין, שמשרה אווירה אירופאית. הקפה מוגש במקום מפולים איטלקיים שנטחנים במקום, ולצדו מתוקים באפייה ביתית כמו בראוניס, מאפי קינמון ועוד, וגם ארוחות בוקר כמו פרנץ' טוסט, פנקייקים מושחתים עם בייקון וכריכים.

מאמא סולט רום אנד קפה. דרך הצלייניים, כיכר המעיין. 04-6377807. שני-שבת 8:00-20:00.

גבריאלה ורות – פרדס חנה

גבריאלה ורות. צילום: יעל לאור,
ארוחת בוקר כפרית בפרדס חנה/צילום: יעל לאור

באמצע פרדס חנה שוכן בית קפה קסום, כאילו באמצע הכפר, שטוף שמש, עם חנות בגדים צמודה, לאלו שאוהבות לעשות שופינג תוך כדי שתיית הקפה. תמצאו שם תבשילים צמחוניים, סנדביץ' קרואסון, משקאות בריאות שווים, ואווירת חופש במיטבה.

גבריאלה ורות, חרובים 10, פרדס חנה, 052-4339198

קפה אצל אנט ברטה, מדרחוב זכרון יעקב. נמרוד סונדרס
קפה אנט ברטה/נמרוד סונדרס

אנט ברטה

מקום קטן וקסום שמושלם לסיים בו טיול במדרחוב השוקק של זכרון. יש כאן אווירה ביתית ושטופת שמש, תפריט עשיר של ארוחות בוקר המתבססות על ריבות ביתיות, טפנדים, ולחמים ביתיים. כמו כן מוגשים גם סלטים מפנקים, מוזלי וגרנולה ביתית, פסטות בעבודת יד, קרקרים וגולת הכותרת: שטרודל תפוחים ייקי עם גלידה וקצפת.

אנט ברטה. המייסדים 28, זכרון יעקב. 04-6293181

גופרמן, רשפון

קפה גופרמן. יעל לאור, מערכת וואלה!
אווירה כפרית בגופרמן/מערכת וואלה!, יעל לאור

אם באווירה כפרית חפצתם - קפה גופרמן ברמת השרון הוא המקום הנכון עבורכם. בניצוחו של אדי מזרחי מוגש תפריט בלקני צמחוני, עם מודעות בריאותית מסביב, גינת תבלינים מרשימה שחלקים ממנה מתבלים את הצלחת שלכם והרבה ירוק ושקט. מה צריך יותר מזה?

קפה גופרמן, הפרחים 12, רשפון, 09-9550555. לא כשר

רביבה וסיליה

תפוח אדמה בקארי אדום. נמרוד סונדרס
רביבה וסיליה - מסמלי רמת השרון/נמרוד סונדרס

בית הקפה רביבה וסיליה הוא אחד הסמלים הכי מזוהים עם העיר רמת השרון. בית הקפה הוותיק, שעשה בהמשך עלייה גם לת"א, שומר על מעמדו כבית קפה מוביל בזכות התפריט המשגע של רביבה אפל. לצד מאפים טריים ומבחר עוגות ומאפים מסחרר תמצאו גם ארוחות בוקר ומנות רצינות יותר.

רביבה וסיליה, המייסדים 1, רמת השרון, 03-5400179. לא כשר

טורקז, בית יצחק

מי שאוהב לשלב את הקפה שלו עם שופינג לבית, בית יצחק הוא המקום המושלם לכך. בין חנויות ריהוט ואמנות לבית נמצא בית הקפה בעל העיצוב המיוחד. צורת ההגשה של המנות בכלים מרוקאיים ייחודיים כמו גם האווירה מסביב יוצרים תחושת שלווה נפלאה, כיף במיוחד לארוחות בוקר.

קפה טורקיז, דרך חפר 19, מושב בית יצחק, 09-8845560. לא כשר

מרסנד, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה מרסנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקהל מיקס נדיר של נשים מבוגרות ששומרות אמונים לעוגת גבינת הבראוניס של המקום, לצד היפסטרים תל אביבים. בצומת של פרישמן-בן יהודה, שוכן קפה מרסנד התל אביב, בימי שמש תוכלו לשבת בחוץ ולהשקיף על עוברי האורח בדרכם לים, בעודכם לוגמים קמפרי תפוזים.

מרסנד, פרישמן 18, תל אביב, 03-5234318. לא כשר

קפליקס, ת"א וירושלים

קפליקס. אלעד ברנגה, מערכת וואלה! NEWS
מאפים בקפליקס/מערכת וואלה! NEWS, אלעד ברנגה

מה שהתחיל כבית קלייה קטן ביפו הפך לאימפריה של בתי קפה שכונתיים קטנים, עם שלושה סניפים בת"א וסניף ירושלמי בשוק מחנה יהודה. הגדולה של המקום היא באווירה אדירה שנולדת משילוב של קפה איכותי שמכינים במקצוענות ובמסירות. יש כאן שלל תערובות מצוינות, סנדביצ'ים ומאפים טעימים, כוסות קבועות ללקוחות נאמנים, צוות ידידותי והרבה אווירה.

לסניפים

בר לחם, ת"א

מסעדת בר לחם של יובל שניר. אפיק גבאי
מאפים בבר לחם/אפיק גבאי

בר לחם אמנם לא נמצא במרכז ההמולה התל אביבית, אבל אחרי שנחשפים פעם אחת להיכל הפחמימות המדהים הזה, קשה מאוד לוותר על העלייה לרגל למקום שמשמש כפסגת האפייה הישראלית. את פניכם יקבלו מגוון סוגי לחם, מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות ופוקצ'ות שסודן בחומרי גלם מוטרפים: חמאה מיוחדת לקרואסון בלבד, אגוזי מלך מפריגור, שזיפים לחים מדרום צרפת,ועוד. יחד עם האווירה השכונתית, זה בהחלט המקום להשמין בו מנחת.

בר לחם. רחוב קהילת סלוניקי 7, תל אביב. 03-648-0055

קפה קאימק

קפה ומוסף הארץ. ערן אבן
קפה קאימק/ערן אבן

פירוש השם קאימק בטורקית הוא שמנת או קצפת והוא גם אחת המנות המובילות בתפריט של קפה "קאימק", שהפך עם השנים בעצמו לדובדבן שבקצפת השכונתית. במקום בו הייתה בעבר חנות תבלינים ומועדון טורקי למשחקי קלפים נוסד בית הקפה שהפך לאבן שואבת לצעירים מהאיזור. בין דוכני התבלינים והמעדניות זה המקום לעצור בו אחרי סיבוב בשכונה ולהעלם מהעולם הסואן ומשיחות על פוליטיקה לכמה שעות של קפה, עיתון וחברים.

קפה קאימק. רחוב לוינסקי 49, פינת נחלת בנימין, ת"א 03-5185228

לה מולאן

דניש בצק עלים. נמרוד סונדרס
דניש בצק עלים בלה מולאן/נמרוד סונדרס

בקצה רחוב בוגרשוב, לא רחוק מדיזנגוף סנטר, מסתתר בית הקפה ומאפייה שכונתית קטנה וקסומה, שמגישה את הבצקים הכי חמאתיים ופריכים שיש. אל תחמיצו את הקרואסון האדיר.

לה מולאן. רחוב בוגרשוב 72, תל אביב. 077-5311110

קפה הבימה, תל אביב

כריך ביצה אספרגוס של קפה הבימה. נמרוד סונדרס
כריך ביצה אספרגוס של קפה הבימה/נמרוד סונדרס

ואם בישיבה פחות קונבנציונלית אתם חפצים, אתם מוזמנים לקפוץ לבוטקה של קפה הבימה, לבחור ממבחר הכריכים היצירתיים שמציע המקום (מי אמר אספרגוס וכמהין בסנדביץ' ולא קיבל?), להתפנק בקפה טוב, או מיץ טבעי, ופשוט לתפוס פינה עם מחצלת על הדשא, או על אחד הספסלים לאורך שדרות בן ציון. הנאה מובטחת.

קפה הבימה, שדרות בן ציון 31, תל אביב, לא כשר

ראס אל חנות, יפו

שוק הפשפשים זוכה בשנים האחרונות לפריחה מדהימה, עוד ועוד מסעדות וברים מוצלחים נפתחים בו. בית הקפה המוצלח של האיזור הוא ראס אל חנות, עם אווירת שוק הפשפשים הלא רשמית במיטבה, עם גזוז של פעם, קפה איכותי, תפריט מתחלף עם תבשילים שונים והפתעות נוספות.

ראס אל חנות, יהודה מרגזוה 10, שוק הפשפשים יפו, 03-5092267. לא כשר

קפה זליק, גבעתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביצה בקן בקפה זליק/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם השנים וזליגתם של תל אביבים רבים לגבעתיים, גם בתי הקפה אימצו לעצמם מעמד של בתי קפה תל אביבים לכל דבר. יש מספר אלטרנטיבות ראויות בעיר, שכבר מזמן לא עונה לסטיגמה של העיר הזקנה שהודבקה לה. בימים טובים אפשר לתפוס שם שמש, ואחלה אוכל ליד הקפה.

קפה זליק. שיינקין 3, גבעתיים. 03-7311222

בייקרס, רמת חן

קראנץ שוקולד. נמרוד סונדרס
קראנץ' שוקולד בבייקרס/נמרוד סונדרס

בתוך טבורה של שכונת מגורים מסתתר בית הקפה המשובח הזה, שמיקומו מוסגר בעיקר על ידי ניחוחות האפייה המשכרים שנפוצים לכל עבר מהקונדיטוריה של בני הזוג שירי ואלכס לביד. הבצקים והמאפים הרבים שיש כאן מזכירים בולונז'רי צרפתי, ומהווים תוספת מתבקשת לכוס הקפה. אל תאשימו אותנו אם תגיעו לסוף היום, תגלו שאתם עדיין יושבים בבית הקפה ושעדיין לא הצבעתם.

Baker's. רחוב גולני 27, רמת גן. 03-7391659

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה מזרחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפה מזרחי

בית קפה וותיק שהתחיל כחנות אפייה שמוכרת גם קפה והפך עם השנים למוסד שמייצג את השוק ומיטיב להעביר את האופי הייחודי שלו. זאת, בין היתר מכיוון שהוא נמצא בבעלותו של אלי מזרחי, יו"ר ועד סוחרי השוק, שמכיר את השוק וצרכי לקוחותיו על בוריו. למעט האווירה הירושלמית האותנטית ליד כוס קפה מעולה, אפשר לתפוס כאן רגע ולהתבונן על הפעילות השוקקת בשוק תוך זלילת מאפים משובחים וסלטים טריים. ואם מלא פה, אל דאגה, בשוק יש עוד הרבה בתי קפה טובים כמו החמישי במאי והסניף הירושלמי של קפליקס.

קפה מזרחי. השזיף 12, ירושלים. 02-6242105

קפה נאדי, ירושלים

קפה נאדי ירושלים, יולי 2012. נמרוד סונדרס
צילום: נמרוד סונדרס)/נמרוד סונדרס

בית הקפה נאדי ממוקם במדרחוב קטן ורגוע שמרוחק דחן מהמולת מרכז העיר. האווירה תוססת, ירושלמית וסטודנטיאלית מאד, נטולת פוזה ועתירת פחמימות. התפריט אקלקטי במיוחד עם סלטים מגוונים, מאפים, סנדביצ'ים מושקעים ואחלה קפה.

קפה נאדי. רחוב שמואל הנגיד 5, פינת ש"ץ, ירושלים. 02-6251737

הדסער, מצפה רמון

ארוחת בוקר בבית קפה הדסער מצפה רמון. גונן גוז,
ארוחת בוקר בהדסער/גונן גוז

במצפה התנהג כמצפאי ובדרום הרחוק זה המקום אליו כולם מתקבצים לשהות ממושכת. ערבוב של גלריה, בית קפה בריא, מעדניה אורגנית, חנות יין ועוד, בבעלותם של הדס וסער בדש. חומרי גלם האורגניים מבוססים על תוצרת האיזור, לחמים ממאפית לשה השכנה, גבינות שנחבצות באיזור ועוד. בחצר הפנימית יש פינת רביצה מופלאה שמתאימה לכוס קפה של מזג אוויר אביבי מתובל באווירה רוחנית משהו.

הדסער. הר בוקר 6, מצפה רמון. 08-9408473

  • עוד באותו נושא:
  • בתי קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully