וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוקי היין המשתלמים ביותר לפסח

Winemarket

19.3.2015 / 8:03

לא רוצים לשבור קופת חיסכון על יין? קבלו המלצה ליינות המשתלמים ביותר שאתם יכולים להביא לשולחן הסדר

לקראת חג הפסח, אולי רגע השיא השנתי של תעשיית היין המקומית (בכל זאת, חובה לשתות 4 כוסות ממנו בארוחה) מומחי היין של אתר Winemarket ממליצים לגולשי וואלה על שישה יינות שיחזירו לכם עודף מ-100 ש"ח וילוו את ארוחת הסדר החגיגית (לא משנה אילו מנות תגישו). המחירים המוצגים הם המחירים באתר. גולשי וואלה יהנו מהנחה של 10% על כל היינות באתר לקראת ליל הסדר. כל מה שעליכם לעשות הוא להכנס לאתר, לבחור את היינות הרצויים ולהכניס קוד קופון walla4less ותזכו ל10% הנחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוני קולומבארד/מערכת וואלה!, צילום מסך

יינות שווים עד 50 ¤

מוני M קולומבארד 2014
זן הקולומבארד אינו נחשב ליוקרתי או מהולל בארץ, ונכנס לרוב כמרכיב משני בבלנדים, בלי לקבל את מרכז הבמה. ביקב מוני, שממוקם באזור בית שמש, חושבים אחרת, ונותנים לזן את מלוא תשומת הלב.

זהו יין לבן קליל ונחמד, בלי מורכבות רבה אך עם נוכחות יפה של פירות הדר (כמו לימון ואשכולית) ותפוחים ירוקים. החמיצות העדינה שלו הופכת אותו לבן לוויה נהדר למנות ראשונות, בעיקר אלו המכילות דגים. מומלץ למקם במקרר לילה לפני הפתיחה ולהגיש צונן.

מחיר: 39 ש"ח. מבצע של 3 ב100 ¤


ברקן רזרב מרלו 2011
גודלו של יקב ברקן (4 מיליון בקבוקים בשנה) מאפשר לו להגיש לצרכן יין ברמת ביצוע טובה במחיר נגיש. זהו המקרה של המרלו של היקב, יין 100% זני, שהפרי עבורו מגיע מכרמים בגליל ובגולן, ובדרך לבקבוק מבלה 14 חודשים בחביות עץ. זהו יין סימפטי עם נוכחות בולטת למרכיבי העץ (להלן ניחוחות של עשן ותבלינים) עם תחושה טובה של פרי אדום וגוף בינוני שאינו מכביד יותר מדי. יתאים מאוד לצד מנות עוף בבישול ארוך.

מחיר: 47 ¤ מבצע של 3 ב120 ¤

יינות משתלמים במחירים ממוצעים 50-80 ¤

עמק האלה אוורד קברנה סוביניון מרלו 2012
השילוב בין קברנה סוביניון למרלו, שני זנים שמקורם בחבל בורדו המפורסם, נפוץ מאוד בעולם ואהוב בארץ. יין זה, שמגיע מיקב עמק האלה, אחד מיקבי הבוטיק הבולטים והותיקים בארץ, מצליח לשלב אותם באופן חינני והרמוני במיוחד.

הפרי עבור היין מגיע מכרמי היקב בעמק האלה ההררי, ובדרך לבקבוק מרכיבי היין בילו תקופה של שנה בחביות עץ אלון. היין בעל ניחוחות של פירות סגולים ושחורים, כמו תות אוזבקי ודובדבנים חמוצים, עם חמיצות טובה ונוכחות עדינה של ארומות עץ קלוי. גוף מלא וסיומת ארוכה הופכים אותו ליין שנהדר לתת במתנה בלי לשבור את הכיס. ישתדך היטב למנות עיקריות בשריות, כולל צלי כתף ורוסטביף.

מחיר: 49 ש"ח. מבצע 6 בקבוקים ב-258 ¤

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

פלויד הורוד נעמן 2012

כשאיש קולנוע עושה יין, ברור שנקבל קצת יותר יצירתיות ודמיון, גם בבקבוק וגם בשם היין. פלויד הורוד הוא יין ורוד יבש, המופק ביקב נעמן הגלילי, של הבמאי והתסריטאי רמי נעמן. הוא מופק מזני הענבים האדומים מרלו (55%), ו-קברנה פרנק (45%) אשר מטופלים בשיטה אשר מוציאה מהם צבע ורוד-אדום בהיר, מהשריה קצרה על הקליפות (בניגוד להשריה הארוכה המקובלת ביינות אדומים כהים יותר). היין בילה חצי שנה במיכל זכוכית גדול, מה שמאפשר לטעמי הפרי להתפתח ללא השפעה חיצונית. היין שהתקבל בעל ריחות חזקים של פטל אדום ותותים, חמיצות טובה ותחושת פריכות מסוימת, וישתדך היטב למנות דגים ועופות צלויים, וכן לסוגי ממולאים וקציצות.

מחיר: 66 ש"ח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקב פלם/מערכת וואלה!, צילום מסך

יינות משתלמים לאלו הרוצים להרשים את האורחים 80-100 ¤

פלם קלאסיקו 2013
פלם קלאסיקו הוא אחד יינות שמצדיקים את שמם, והפך לקלאסיקה אמיתית בקרב חובבי יין רבים בארץ ובעולם. בבציר 2013 החליטו ביקב של משפחת פלם, שממוקם סמוך לעין כרם הכפרית, לשלב בין הזנים האדומים מרלו (50%), קברנה סוביניון (42%), פטי ורדו (5%), וקברנה פרנק (3%), כולם מגיעים מכרם מטע שבאזור הרי יהודה. בדרך לבקבוק בילו המרכיבים השונים של הממסך (בלנד) כעשרה חודשים בחביות עץ אלון.

היין עשיר מאוד בטעמי פירות סגולים כמו שזיפים ופטל שחור, עם תבלון עדין של פלפל אנגלי ואגוז מוסקט, גוף מלא וסיומת טובה, ועם כל אלו מצליח לשמור על הרמוניה ולא להיות כבד מדי. שידוך נהדר למנות העיקריות של שולחן החג, בעיקר תבשילים ארוכים של בקר.

מחיר: 85 ש"ח. מבצע 3 ב 240 ¤


שטרן, פלג 2011
את היין הזה, שמכין ג'וני שטרן, אנחנו אוהבים במיוחד, והוא יתחבב על אלו שאוהבים יינות מורכבים ובעלי עומק. הוא מכיל שילוב של שלושה זנים בעלי נוכחות: שיראז (40%), קברנה סוביניון (35%) ומרלו (25%). הפרי ליין זה מגיע מכרמים גבוהים בגליל העליון – מאזור רמות נפתלי וספסופה, ולפני שהגיעו לבקבוק בילו מרכיבי הבלנד 13 חודשים בחביות אלון משובחות.

היין שהתקבל בעל גוף בינוני-מלא, מורכב ועשיר, עם ארומות חזקות של פירות יבשים וטריים, ליקריץ ואוכמניות כחולות, בתיבול עדין של נענע ופלפל שחור. ילך נהדר עם המנות העיקריות, בעיקר לצד תבשילי טלה ופירות יבשים.

מחיר: 92 ש"ח.

  • עוד באותו נושא:
  • יין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully