וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופות בתוכניות בישול? אתן כנראה שמנות יותר מנשים אחרות

19.3.2015 / 15:37

מחקר חדש ומדכא במיוחד גילה כי נשים אשר צופות בתוכניות בישול ומעתיקות מתכונים שהופיעו בהן, שוקלות יותר מנשים שלא עושות זאת

מאסטר שף. נמרוד סונדרס
עליתן מידה? תאשימו אותם/נמרוד סונדרס

עם פרוץ הריאלטי לחיינו התמלאו מסכי הטלוויזיה לא רק בזמרים, רקדנים וסתם אנשים חסרי כשרון שמחפשים תהילה, אלא גם בתכניות בישול - והרבה מהן. הז'אנר תמיד היה אהוד במיוחד, אך בשנים האחרונות הוא תפס תאוצה וכל תוכנית זוכה גם לספר שמאגד את המתכונים המפתים שהוצגו בפרקים השונים.

מחקר חדש שנעשה באוניברסיטת קורנל בניו יורק מצא כי נשים שמעתיקות מתכונים מתוכניות הבישול הללו שוקלות חמישה קילוגרמים יותר מנשים שלא עושות זאת, ולובשות מכנסיים גדולים בשתי מידות. על פי הדיווח ב"דיילי מייל", מתברר שהאשמים היחידים בהשמנה הם השפים עצמם, שנוהגים להכין מזונות שמנים ועתירי קלוריות.

המחקר בחן 500 נשים, וכולן צפו בתוכניות בישול עם שפים מפורסמים. הנשים שלא עקבו אחרי המתכונים והסתפקו בצפייה בלבד, לא העלו במשקל. דוקטור ויקי פופ, שעמדה בראש צוות המחקר, הסבירה למה זה קורה. "תוכניות כאלה מעצימות את כמויות האוכל ואת הסיפוק ממנו. לא פלא שאנשים אשר צופים בהן מסגלים לעצם הרגלי אכילה לקויים. חשוב שהצופים ידעו את זה, ויחפשו מתכונים גם במקומות אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully