וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסטל 51: הרברט סמואל פוגש את הבלוק

21.4.2015 / 14:09

בר המסעדה החדש שפתח אלישע בנאי עם קבוצת שותפים הפכה למקום מדובר בזכות אווירה משוחררת וברנז'אית, מנות זולות ואלכוהול במחירים הוגנים

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: יותם וקס
הוסטל 51. יוסי ציפקיס
אלישע בנאי ושיסל/יוסי ציפקיס

עד לא מזמן בשביל לפתוח מסעדה, על אחת כמה וכמה במיקום אטרקטיבי בת"א, נדרש הטבח או השף, למצוא בעל הון שיעמוד מאחוריו ויספק גב כלכלי למסעדה ולחזון. אך לאחרונה, נראה כי מסתמנת מגמה בה יותר ויותר שותפים צעירים חוברים יחד לפתיחת מקום משלהם. אחרי הברוט, והדייגו סאן, כעת מגיע תורם של חברי ההוסטל 51, שנפתח במקום מסעדת הג'וז ולוז, שעברה מקום.

"הוסטל 51 הוא בר עם אוכל, משהו שאני באופן אישי קצת מרגיש שחסר בעיר", מסביר דוד שיסל, אחד השותפים. "כאנשים שנולדו בת"א, עובדים, יוצרים, ומבלים בה, נוצרה תחושה שאנחנו מגיעים לבלות ולאכול במקומות שהבעלים שלהם הם לא משלנו. רצינו לפתוח בית לחבר'ה שלנו, שרוצים ליהנות מאוכל ואלכוהול במחירים הוגנים, באווירה טובה".

הוסטל 51. יוסי ציפקיס
מנות מוקפדות במחירים הוגנים. סביצ'ה/יוסי ציפקיס

יחד עם שיסל, נמצאים בשותפות המוזיקאי איתמר לוי, בעלת השסק לשעבר דנה ינקלביץ', צחי זמיר, ואלישע בנאי, כשהאחרון אחראי על תחום הקולינריה במקום. לבנאי, אשר מוכר יותר מתחום המוזיקה, יש גם רקורד בכל מה שקשור לעבודה במטבח. בעברו, בין היתר, עבד אצל יונתן רושפלד במסעדת הרברט סמואל. את רוב הניסיון שלו, הוא מעיד, כי רכש דווקא בבית, בנסיונות רבים, קריאה ולמידה, ומתוך כך נולד התפריט במקום. "התפריט הוא תפריט של אוכל פשוט וכיפי", אומר בנאי, "זה מקום שהטבחים יכולים לעוף בו, להמציא מנות, וליהנות, ואני מרגיש שההנאה הזאת עוברת ללקוחות".

הוסטל 51. צילום מסך
הכיף עובר ללקוחות, טרטר בקר/צילום מסך

התפריט של הוסטל 51 מחולק לשלושה חלקים: ספרדי, איטלקי וישראלי. בין המנות תמצאו פאטאטס בראווס (תפוחי אדמה מוקפצים בסגנון ספרדי), המבורגר, ברוסקטת חציל, ראמפ סטייק, איקרה, סלט ארדואן תורכי ועוד. מחירי המנות נעים בין 20 ל-50 שקלים.

בנוסף, יש במקום דגש רב במקום על עניין המוזיקה והאמנות. החל מהשעה 22:00 עולה בכל ערב דיג'יי אחר, ואט אט משנה המקום אווירה ממקום של אוכל, לבר ובסופו של דבר למסיבה. בהמשך אמור ההוסטל להיפתח גם בימי שישי בצהריים ואז יתקיימו שם גם הופעות חיות של מוזיקאים שונים.

הוסטל 51. יוסי ציפקיס
ויש גם המבורגר/יוסי ציפקיס

הוסטל 51, יהודה הלוי 51, ת"א, 052-6703530. שעות פעילות (תקופת הרצה): ראשון - שבת: 19:00 - אחרון הלקוחות. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • הוסטל 51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully