וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקלי: המקסיקנית החדשה מבית מוזס

14.6.2015 / 15:04

הטרנד המקסיקני מתפשט להרצליה: תכירו את מקסיקלי - סנונית ראשונה וצבעונית ברשת חדשה של האחים ירזין, שהיא גם בת דודה רחוקה לרשת מוזס

צילום: עידו שחם, עריכה: אביתר חלימי

בתל אביב כבר לא מדובר בטרנד, אלא בתופעה קיימת, בשנה האחרונה נפתחו מסעדות מקסיקניות בעיר, כמו פטריות אחרי הגשם - לוס ברנינג טאקוס, אל טאקו, צ'נגוס, מקס אנד קו, דייגו סאן המקסיקנית-קוריאנית וטאקרייה, המעט ותיקה יותר,
כעת הגיע גם זמנם של תושבי הרצליה ליהנות מטאקוס ובוריטוס. מי שהביא את הבשורה המקסיקנית להרצליה הם קבוצת מוזס, בבעלות האחים ארי ויורם ירזין, אשר אחראים גם למסעדת טאקרייה, ויובל סלע, הבעלים של רשת מוזס.

מקסיקלי. דן לב
נאצ'וס במקסיקלי/דן לב

המקסיקנית החדשה שנפתחה בהרצליה פיתוחנקראת מקסיקלי, שזו גם עיר הבירה של באחה קליפורניה, וגם שילוב מקסיקו וקליפורניה במילה אחת. כמו השם, גם האוכל במקום הוא מקסיקני שמתכתב עם אוכל אמריקאי, "מדובר בז'אנר שהוא מאוד פופולרי בארה"ב" אומרת נטע לוקר, מנכ"לית רשת מוזס. את המסעדה החדשה של הרשת, בחרה הקבוצה לפתוח במקומה של מסעדת מוזס, שהייתה מוותיקות המסעדות באיזור . "את מוזס הרצליה הקמנו לפני 10 שנים" מסבירה נטע, "באותה תקופה היינו ההמבורגר היחיד פה, מאז האיזור צמח והתפתח, יש כאן המבורגרים נוספים. כשהגענו לנקודה שהגיע הזמן לשפץ את הסניף החלטנו ללכת על משהו רענן וחדש שייתן עתיד רחב יותר להתפתחות של משפחת מוזס".

המיתוג של מקסיקלי, מתכתב עם זה של מוזס, כמו גם הלוגו המזוהה של המקום, או כמו שאומרים ברשת "המסעדה החדשה היא בן הדוד של מוזס". "כבר בתפריט הראשון של מוזס היו לנו נגיעות של מנות מקסיקניות. היו לנו גם ערבי קונפסט מקסיקניים מיוחדים אחת לשבוע והרגשנו את האהדה הגדולה של הציבור לאוכל הזה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מקסיקלי. דן לב
טאקו דג/דן לב

השף במקום הוא שחר שטרן, אשר מכיר היטב את המטבח המקסיקני, והוא גם זה שמשמש כשף של טאקריה. למרות זאת לא מדובר באותו תפריט. "כאן התפריט גדול יותר, והוא מותאם לקהל רחב יותר", מסבירה נטע, "כל אחד יוכל למצוא בו משהו שמתאים לו. בדיוק כמו מוזס, מדובר במסעדה מאוד משפחתית וידידותית". התפריט אמנם לא כשר, אך לא תמצאו בו פירות ים או בשר לבן, "מדובר בהחלטה מכוונת, יש קהל רחב שהנושא חשוב לו".

בתפריט של מקסיקלי ניתן למצוא מנות פתיחה כמו קלח תירס על הגריל עם איולי פפריקה מעושנת, גבינה צפתית קשה, כוסברה ואבקת צ'יפוטלה (20 שקלים), קסדיית גבינות: תערובת גבינות, בצל על הפלאנצ'ה, כוסברה וצ'ילי (30 שקלים), מבחר מנות טאקו (30 שקלים) ובוריטו (40 שקלים) במילוי דג/ עוף/ בקר/ צמחוני/ טבעוני, מנות עיקריות ופהיטה על הפלאנצ'ה (58-72 שקלים). לילדים מוגש תפריט מיוחד אשר מותאם להם במיוחד.

מקסיקלי. דן לב
קינוח מושחת של צ'ורו דוג/דן לב

מלבד האוכל, במקום שמים דגש רב על האווירה המקסיקנית, תשומת לב רבה הוקדשה לעיצוב המסעדה, מוזיקה קצבית מתנגנת ברקע, ולצד האוכל תמצאו תפריט אלכוהולי של טקילות, בירות ומרגריטות קפואות. גולת הכותרת בגזרת האלכוהול נראת מקסיקלי בולדוג - מרגריטה קפואה בכוס בצורת קקטוס, עם בירה הפוכה שיוצרה במיוחד עבור המסעדה ע"י מבשלת אלכסנדר.

אז אפשר לצפות כבר לסניפים נוספים?
"כרגע אנחנו בתחילת הדרך, אנחנו עוד לא יודעים מה יהיה הלאה ועסוקים כרגע בליהנות מכך שהלקוחות של מקסיקלי יוצאים נלהבים ומרוצים מהקונספט החדש".

מקיסקלי, אריה שנקר 14, הרצליה, 09-9566628
שעות פעילות: ראשון - רביעי: 12:00-00:00, חמישי - שבת: 12:00-01:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully