וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: שוקולד במילוי גלידה

16.6.2015 / 12:41

האם שוקולד חלב ממולא בגלידה הוא המרענן הרשמי של הקיץ, כך תשדרגו את עוגיות השוקולד צ'יפס שלכם ומה הסוד של חטיף רבע לשבע החדש? כל מה שחדש על המדף

שוקולד במילוי גלידה, עלית

שוקולד גלידה לקיץ. סטודיו שטראוס,
שוקולד גלידה לקיץ/סטודיו שטראוס

מותג פרה מקבוצת שטראוס מציג: סדרת טבלאות שוקולד פרה בטעמי גלידה, מומלץ לאכול קר ישר מהמקרר. הסדרה כוללת שלושה טעמים: שוקולד חלב במילוי קרם בטעם גלידת וניל עם שברי עוגיות; במילוי קרם בטעם גלידת שוקולד פקאן ; במילוי קרם בטעם גלידת פירות יער.


מחיר: ברשת שופרסל 6.90 שקלים.

שולפים מזלגות: שוקולד פקאן- כגודל הציפיות וההתרגשות שעוררה ההבטחה על האריזה כך גם האכזבה. השוקולד סתמי והמילוי רחוק אלף שנות אור מגלידה. הכיתוב בפונט הגדול זועק "גלידה שוקולד פקאן", אבל האותיות הקטנות שמתחת מספרות סיפור אחר "שוקולד חלב במילוי קרם בטעם גלידת..." וזה כל ההבדל ילדים, בין גלידה של ממש ל"בטעם". והרי כל פספוס יגיד לכם - גלידה זה גם מרקם. על רשימה המרכיבים מבהירה, שתכולת השוקולד כוללת הכל חוץ מגלידה - מרכיבים מרדימי ליבידו כמו מייצבים ומתחלבים למיניהם, ולכן, אפשר לנשום לרווחה, אין סכנה שהמוצר יימס. התוצאה: קרם סתמי, מיותר ומאכזב שיכול מבחינתנו להמשיך להיות כלוא לנצח בתוך שוקולד.

מיני נשיקות לאפייה, ריזס קרם בוטנים לאפייה, הרשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשי משיקה בישראל שני מוצרים חדשים: מיני נשיקות הרשי – נטיפי שוקולד לאפייה; ריז'ס (Reese's)– נטיפי קרם בוטנים לאפייה.

מחיר: מיני נשיקות שוקולד, מגיע בשקית המכילה 283 גרם ובמחיר מומלץ של 19.90 שקלים, ריז'ס - נטיפי קרם בוטנים, מגיע בשקית המכילה 283 גרם ובמחיר מומלץ של 15.90 שקלים.

שולפים מזלגות: לא פחות מלהיט. שילבנו את שני המוצרים בעוגיות שוקולד צ'יפס, והמרנו את השוקולד הגנריים בשילוב של שני סוגי הנטיפים. יחד עם הפחתת סוכר מהמתכון הממוצע לאיזון הטעמים יצאו עוגיות מנצחות, שמתחבאים בהם צ'אנקים גדולים וממכרים שמשדרגים מאד את הטעם. הבעיה היחידה שהגודל שלהם הוא בסטנדרט אמריקאי, לעוגיות ענק, כך שקחו בחשבון שקשה ליצור עוגיות קטנות, כי אז הצורה הסימטרית והעגולה נהרסת על ידי בלוטה ענקית של שוקולד/ בוטנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ערגליות פרוטבר, מרבה

ערגליות  פרוטבר. אפרת אשל, מערכת וואלה! NEWS
ערגליות פרוטבר/מערכת וואלה! NEWS, אפרת אשל

פרוטבר- סדרת חטיפי עוגיות מבצק פריך במילוי טעמי פירות.
בסדרה 3 טעמים: תות, תפוח, פירות יער.

מחיר: בכל מארז ישנם 6 חטיפי פרוטבר במחיר 10 שקלים.

שולפים מזלגות: חטיפי תות - חטיף שהזכיר לנו גירסה חיוורת של ערגליות. משמעותית פחות ממכר מהמקור, טעמו של המלוי תעשייתי מאוד והבצק מוזר - לפרקים רך מדי ולפרקים יבש מאוד.

רבע לשבע במילוי בוטנים, עלית

חטיף שוקולד רבע לשבע עם חמאת בוטנים. סטודיו שטראוס,
חטיף שוקולד רבע לשבע עם חמאת בוטנים/סטודיו שטראוס

עלית משיקה חטיף רבע לשבע חדש במילוי קרם חמאת בוטנים.

מחיר: ברשת שופרסל 11.80 שקלים.

שולפים מזלגות: כל שילוב של שוקולד ובוטנים מעורר התרגשות וגם הפעם - לא נרשמה אכזבה. השילוב חטיף הקאלט הוותיק פוגש את הטעם הבוטנים העדין והתוצאה היא גאונית. רק שימו לב, יותר משתי אצבעות שוקולד כאלה ואכלתם אותה עם צרבת קשה.

פריכיות מתובלות, מנה

פריכיות מתובלות של MANA. אפרת אשל, מערכת וואלה! NEWS
פריכיות מתובלות של MANA/מערכת וואלה! NEWS, אפרת אשל

לראשונה בישראל: פריכיות אורז מלא גדולות מתובלות עם שמן זית. הסדרה כוללת מגוון של שלושה תיבולים שונים: שום עשבי תיבול, פסטו ותיבול איטלקי.

טווח מחירים: 5.5-5.9 שקלים.

שולפים מזלגות: העולם מתחלק לשונאים ואוהבים. היו מי שאחרי הביס הראשון סלדו מעודף התיבול האגרסיבי והיו טועמים אחרים לא הפסיקו להתלהב מהחידוש תוך כרסום אינטנסיבי עד לחיסול החבילה.

פרילי תות, תנובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תנובה משיקה: פרילי במשקה יוגורט קייצי, בטעמי תות ואפרסק.

מחיר מומלץ: 4.20-5 שקלים.

שולפים מזלגות: כל מי שטעם ציין שמדובר במשקה חמוד ונוסטלגי בטעם של פעם. נחמד כשטיק חד פעמי, אבל לא מעבר.

שייקס פרי אננס, פלדמן

גלידת שייק פרי אננס. צילום: סטודיו פלדמן,
שייק פרי אננס/צילום: סטודיו פלדמן

חברת פלדמן משיקה את סדרת 'שייק פרי' – שלגונים המכילים עד 40% פרי– ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים ומכילה עד 90 קלוריות לשלגון.

מחיר מומלץ: מנגו פסיפלורה / תות בננה / אננס קוקוס / פירות יער – 8.00 שקלים, מאגדת 'שייק פרי' (6 יח'): מנגו פסיפלורה /תות בננה / אננס קוקוס– 34.90 שקלים.

שולפים מזלגות: אננס קוקוס - גלידה מרעננת ונחמדה ביחס לכמות הקלוריות. אחלה פתרון לענוגים והענוגות ששומרים על הגזרה בשילוב מנצח של שני טעמים קרים ומרעננים. לא מתאים למי שסולד מקוקוס שמאוד דומיננטי כאן, או לאיסטניסים שמתנגדים לצבעי מאכל.

ברנפלקס גרנולה, תלמה

ברנפלקס גרנולה. הדמיה, עיבוד תמונה
ברנפלקס גרנולה/עיבוד תמונה, הדמיה

תלמה, משיקה ברנפלקס עם גרנולה בשני טעמים: ברנפלקס עם גרנולה – פתיתי חיטה מלאה וסובין בתוספת אשכולות גרנולה; ברנפלקס עם גרנולה בננה ושקדים במהדורה מוגבלת - פתיתי חיטה מלאה וסובין בתוספת אשכולות גרנולה, בננה ושקדים.

מחיר: החל מ-15 שקלים.

שולפים מזלגות: ברנפלקס אנחנו אוהבים ויחד עם הקראנץ' של הגרנולה המזדמנת, שאיתורה בתוך האריזה הפכה למשימת חיינו, מדובר בארוחת בוקר שמרגישה מאוד בריאה יחסית לז'אנר.

יוגורט בננה ותמר, מולר

יוגורט מולר בננה ותמר. צילום: סטודיו עדלי,
יוגורט מולר בננה ותמר/צילום: סטודיו עדלי

מחלבת מולר משיקה יוגורט BIO לבן וקרמי ללא תוספת סוכר+ ריבת פרי בתחתית בטעמי בננה ותמר, אננס ופירות יער.

מחיר: 2.78 שקלים לקמעונאי.

שולפים מזלגות: בננה תמר - על הנייר מדובר ביוגורט חביב, ובביסים הראשונים הוא אכן כזה, אבל מהר מאוד מתגלה שהוא סובל ממתיקות יתר מצערת. יכול להתאים לילדים שאוהבים מתוק.

לחם פשוט מלא, מאפיות אנג'ל

לחם פשוט מלא של מאפיית אנג'ל. חגית גורן,
לחם פשוט מלא של מאפיית אנג'ל/חגית גורן

מאפיית אנג'ל, משיקה לחם העשוי 100% קמח מלא בעל מרקם חלק ומראה הזהה ללחם אחיד אליו הילדים רגילים.

מחיר: בין 11.90 ל-13.90 שקלים.

שולפים מזלגות: יש אמת בפרסום. מדובר בלחם מלא במרקם רך שמרגיש בדיוק כמו לחם לבן, נהדר לילדים שעדיין לא בשלים לאכול לחמי כוסמין או לחמים קשים למיניהם, או שפשוט לא אוהבים את הטעם. בין מה שיש במדפי הסופר הלחם הזה הרע במיעוטו , במרקם רך מאד, שמזכיר ילדות. יופי של מוצר.

עוגיות גרנולה, אנרג'י

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג אנרג'י מקבוצת שטראוס מרחיב את סדרת עוגיות בוקר טוב ומגיש לצרכנים ארבעה טעמים חדשים: עוגיות גרנולה בטעם טבעי; בטעם סוכר חום וקינמון; עוגיות דגנים מלאים עם קינמון; עוגיות דגנים מלאים עם שבבי שוקולד מריר.

מחיר: ברשת שופרסל 15.90 שקלים.

שולפים מזלגות: ממבט ראשון הן נראו לנו מעט חשודות ויבשות, אבל התאהבנו במהרה. עוגיות מושלמות לצד הקפה, לא מתוקות מדי, קרנצ'יות מאוד, ולמרות שלל מרכיבים בריאים, מצליחות להיות מפנקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully